< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
25/06/2008 @ 19:23
joke vleugels

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dieke, ik passeer elke keer als ik naar het werk ga de kerkhofstraat in Olmen, is het daar waar je kleine ventje rust? Ik dacht heel erg aan jullie toen ik er voorbij kwam.

en ik vind mijn kleintje perfect zoals hij is !!! Ben er enorm fier op !!

Pf nieuw werk is toch wennen hoor...

groetjes,

Joke

[Laatst gewijzigd door joke vleugels - 27/06/2008 @ 08:44] - Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 19:58
dieke 9Maand Moderator

Dag dames

Onze Gust zijn lichaampje ligt inderdaad begraven op het kerkhof in de Kerkhofstraat in Olmen. Als je uit Balen centrum komt en je rijdt zo Olmen binnen, zie je aan je linkerkant de Axa bank. Dan ben je net ons huis voorbijgereden, dat aan de rechterkant ligt. Als je dan de markt voorbijrijdt, heb je de Kerkhofstraat aan je linkerkant waar je rechts naar Meerhout kan rijden.

De kindjes liggen begraven als je de middenpad gewoon rechtdoor neemt en je loopt voorbij het oorlogsmonument etc, zie je aan je rechterkant een haag en vlak achter die haag draai je in.

Liefs!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:19
joke vleugels

dieke,

ik zal morgen eens goed kijken als ik langs kom gereden.

super dikke knuffel

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:44

hoi mama's van balen,

Ikzelf ben ook van balen en heb een mooi buitenkansje voor jullie. Ten voordele van poezenopvang catshelter verkoop ik potjes paula pudding. Jullie zullen ze wel allemaal kennen van in de winkel, ze vallen goed in de smaak bij kindjes. Dat zijn die puddinkjes met koeienvlekken.

wij verkopen ze voor 1 euro per 4 potjes of 2 euro voor 12 potjes. Let op!!!vervaldatum is wel 2 juli. Maar ze blijven nog zeker 14 dagen langer goed.

Heb je interesse? Stuur me een mailtje op nancy.mussen@telenet.be en ik stuur je het adres waar ze afgehaald kunnen worden.

smakelijke groetjes
nancy
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:49
Katrien

Dames, ik zou zeggen, allemaal ingaan op dat mailtje van Nancy

Ons Hanne is ook vrijwilligster voor Cat Shelter Zij heeft momenteel 2 kleine poesjes in opvang die voor adoptie klaarstaan!

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:18
dieke 9Maand Moderator

Inderdaad, catshelter is een prachtige organisatie. Onze poes komt van een gezin dat voor hun vrijwilliger is.

Joke: heb je ons 'ontdekt'?

Groetjes!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 12:09
lente

bij ons in de straat zit er ergens een nest zwerfpoesjes, er is een vrouw die die altijd eten komt geven, is da dan van dezelfde organisatie?

verder hier weinig nieuws te melden.

joke: hoe gaat het op je nieuwe werk?

dieke: ik heb gelezen dat je lichamelijke klachten hebt, hopelijk verdwijnen die snel he, waarschijnlijk is je lichaam nu in een dipje na altijd sterk geweest te zijn tijdens de week dat je alles moest regelen voor gust* zen afscheid. meestal krijg je nadien pas je klop, ook lichamelijk. ik hoop dat je lichaam snel terug herstelt zodat je je weer kan focussen op een een beetje orde in je hoofd, zodat je daar een plaatsje kan maken voor gust*. je hebt dat ongetwijfeld al in je hart, dus alles op zen tijd.
veel liefs!!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:18
Katrien

Lente, ik denk niet dat die mevrouw van Cat Shelter is hoor, de mensen van cat shelter doen echt opvang bij hen thuis. Ze hebben kleine poesjes die ze verzorgen, en als je één van die poesjes wil adopteren, moet je contact met hen opnemen om naar het poesje te komen kijken.

Dieke, ook hier hoop ik mee dat je lichamelijke klachten snel voorbij zijn! 't Zal inderdaad zo zijn zoals Lente al zei, je lichaam zal zelf ook een beetje "in de war" zijn momenteel door al die emoties...

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 15:37
lente

katrien: dan hebben jullie inderdaad iets anders voor, das eigenlijk puur toeval dat ik da hier is gezien heb, we waren toevallig int weekend in mol bij die dierenwinkel aan blokker geweest (hoe heet die alweer???) en in die winkel stond toen een mevrouw geld in te zamelen voor poesjes, je kon daar eten bij kopen.
een paar dagen later, toen ik met ons nymphe ging wandelen zag ik die zelfde mevrouw van de winkel stoppen bij een hoop poezen (die daar trouwens al zo lang zitten als ik weet) hier in onze straat, en ze deed eten en drinken in een potje dat daar bij staat. nu zie ik haar dus regelmatig, ze geeft ze eten en vertrekt terug.
wel mooi he, sommige mensen zijn echt nog begaan met de beestjes.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 16:31
Katrien

Lente, Balen heeft ook een eigen opvang voor gedumpte kittens, misschien dat die mevrouw daar voor vrijwilligster is?

Cat shelter is eigenlijk van de Limburg, maar hebben heel veel opvanggezinnen in de kempen (Mol, Balen, Dessel, Retie, enz...)

Je kan altijd eens kijken op hun website voor meer info http://www.catshelter.be

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 17:25
Katrien

Dieke, we zijn Gust een bezoekje komen brengen deze namiddag. Hopelijk heb je de kleine attentie gevonden. Ik heb er een pluche bloem bijgedaan, die kan niet verwelken, want daar zit je toch wel echt mee in hé, bloemetjes die verwelkt zijn... Lore heeft ook nog een zoentje gegooid naar de wolkjes, en we hebben gewuifd naar Gust z'n ster toen we voorbij je huisje reden!

De vakantie is hier echt gestart! We zijn daarstraks nog wat knutselgerief gaan halen in de winkel, zodat we er een paar weken tegen kunnen

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 17:35
dieke 9Maand Moderator

Hey Katrien

Ik was net even langs zijn grafje gereden, had je berichtje nog niet gelezen. Echt hartverwarmend hoor, als je zo ziet dat hij nog bezoek heeft gekregen! Doet me echt veel, duizendmaal merci he! En bedank je kleine meid ook maar voor de zoentjes naar de hemel, die zullen hem zeker een warm gevoel gegeven hebben!

Liefs!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 19:31
joke vleugels

dieke,

ik rijd morgen net voor ik ga werken ook even naar zijn grafje. Ik ken jullie wel niet persoonlijk, maar toch voel ik een beetje behoefte om er naartoe te gaan. Hopelijk vind je dat niet erg.

groetjes

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 19:56
dieke 9Maand Moderator

Lieve Joke

Ik vind dat niet erg, integendeel, ik vind dat echt heel fijn. En over elkaar kennen: we moeten eens afspreken he! Ik ben voorlopig heel de grote vakantie vrij, dus aan alle mama's van Balen: wie wil er eens met de kindjes naar bv. de Keiheuvel? En geef dan meteen de data waarop jullie niet kunnen.

Sinds 14 juni besef ik nog meer dan vroeger hoe belangrijk het is om er hier op deze wereld het beste van te maken. Mensen waarvan je weet dat ze een warm hart hebben, die moet je koesteren. Dus meiden: wanneer spreken we af?

Liefs!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 20:14

hoi allemaal

ik heb van deze middag de pudding bij mij thuis. De vervaldatum valt goed meer. Die is 11 juli. Dus toch nog een kleine 14 dagen goed. Dus wie interesse heeft, laat het me weten. nancy.mussen@telenet.be

groetjes
nancy
Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 22:19
Karen

Online Status Stuur bericht
ik was vandaag in de keiheuvel, het was dan ook prachtig weer ...
Ik kom ook met onze bende hoor als we afspreken..

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 09:31
Katrien

Ik heb vakantie van 16 juli tot 15 augustus. Alleen de week van 19 tot 26 juli zijn we ook daadwerkelijk "op vakantie".

Wat de overige weken betreft, ik werk op dinsdag, woensdag en vrijdag enkel in de voormiddag, dus dan ben ik in de namiddag ook vrij om eventueel ergens naartoe te gaan.

Ik zou zeggen, we komen hier toch bijna dagelijks op het forum, als we merken dat het in de voormiddag al goed weer is, kunnen we misschien diezelfde dag nog afspreken om in de namiddag iets te gaan doen...

Jullie zien maar...

Heidi, 't was met veel plezier gedaan hoor! Ik had er eigenlijk ook een beetje "nood" aan om Gust* een bezoekje te brengen... weet niet hoe het komt. En ook al was het maar een klein initiatief, als ik weet dat het jouw een beter gevoel geeft, of een goed gevoel geeft, dan is het met veel liefde en vriendschap gedaan hoor!

Fijn weekend allemaal!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 06:27
Karen

Online Status Stuur bericht
Hoikes,

Ook wij zijn gisteren Gust een bezoekje gaan brengen..., heb wel de chocoladekoek die Nina voor hem had achtergelaten stiekem terug meegenomen...

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:50
joke vleugels

hela,

dieke; wij zijn ook bij Gust* gepasseerd, maar hebben wel niks achtergelaten. Ik wist niet goed wat. Het deed me wel iets moet ik zeggen.

groetjes

[Laatst gewijzigd door joke vleugels - 30/06/2008 @ 09:53] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 11:51
dieke 9Maand Moderator

Hey dames

Wat lief dat jullie zijn langsgeweest! Natuurlijk hoeven jullie helemaal niets achter te laten. Het is gewoon fijn dat hij niet vergeten wordt. Vandaar dat de sterrenhemel gisternacht zo schitterde!

Veel liefs!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >