Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 13:05 M. ![]() | zou dat innesteling kunnen zijn dan? t zou nu idd veel te vroeg zijn om te testen hé ![]() heb ik niet ergens een beetje de indruk dat je t best wel spannend vindt? |
| 25/06/2008 @ 13:24 marina ![]() | ja ik vind het heel spannend ![]() t is een beetje dubbel àls ik nu zwanger ben dan ist welkom ![]() maar t zou beter uitkomen binnen en haalf jaar of een jaartje verder |
| 25/06/2008 @ 14:13 M. ![]() | aha, jullie willen dus zowiezo wel nog een 3e kindje dan? tja t zal even afwachten zijn zeker? t zou moeten wel lukken natuurlijk maar je weet maar nooit! |
< vorige pagina | volgende pagina >

we gaan ervoor in 2005

en wat ze allemaal kan enzo maar anderzijds is t ook wel met een beetje heimwee dat ik terug denk aan de tijd dat ik nog
zwanger en de 1e momenten toen ze net geboren was
en veel 

)
, de tranen sprongen me bijna zelf in de ogen, ze zat te trekken en te doen om bij mij te kunnen komen
ben blij dat ze er nu weer vanaf is voor een paar maanden hoor
ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé