Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 11:41 SMDJ ![]() | hey iedereeen ja inderdaad nog maar even he veel te warm zeg ![]() ![]() mirjam succes he vrijdag ![]() |
| 07/07/2008 @ 11:34 Evy ![]() | heyhey Mirjam nog eens ne supper dikke proficiat!!!! fijn dat alles oke is... hier al flink geklust en nog steeds in de klusperiode he... Erika verzorg je zelf maar goed!! Evy ![]() |
| 10/07/2008 @ 10:41 Nancy | Erika: Bedankt voor het topic!!! Hier ben ik weer. Allereerst, proficiat aan iedereen die zwanger is. Hier is het afwachten op de maandstonden en dan vliegen we er weer in. Normaal zit ik in mijn vruchtbare dagen op vakantie, dus das goed meegenomen hé. Hopelijk valt het weer dan wat mee. We vertrekken volgende week vrijdag 18/7 en komen terug 1/8. We zitten hier in de Ardennen, dus ja, het weer zal een grote rol spelen hé. We hebben al elk jaar chance gehad, dus hopelijk is het deze keer ook zo. Bij slecht weer natuurlijk hebben we meer tijd om te klussen ![]() ![]() Alé, ga hier nog ff voortdoen, moet sebiet gaan werken. Nog 7 dagen .... |
| 19/07/2008 @ 12:36 SMDJ ![]() | leuk zeg precies veel 4 geslachten hier he ![]() |
| 23/07/2008 @ 09:46 Britt ![]() | waaah Evy!!! Spannend!!!!! Ik heb ook eerst negatief getest en nu ben ik al halverwege dus dat hoeft niks te betekenen! Ik hoop dat je bloeduitslag goed is! Ik duim |
| 23/07/2008 @ 21:51 Mirjam ![]() | Evy, een streep is een steep zeggen ze dus ik wil je toch al voorzichtig een dikke proficiat wensen ![]() groetjes Mirjam |
| 24/07/2008 @ 10:47 Evy ![]() | dames gewoon effe uitslag bloed: HCG = 8 dus afwachten... als maandag geen bloedverlies dan terug bloed trekken... Evy ![]() |
| 24/07/2008 @ 16:15 Erika ![]() | Evy, ik duim hoor! hou ons op de hoogte!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

(Toekomstige) mama's ANTWERPEN

volgende week terug naar de reumatoloog, na 9maand geen medicatie heb ik nu ff een hoogtepunt...
word er weer helemaal gek van.

... deze ochtend getest en negatief.. deze NM nog eens getest en...... heel licht streepje te zien... ben al naar de HA geweest voor bloed te laten trekken en morgenmiddag heb ik uitslag...ben eens benieuwd...