< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
12/06/2008 @ 15:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zepke* Leuk eens wat van je te lezen.
De puntjes heb ik al, ik had een toppic gestart en er was daar iemand lief die me twee puntjes heeft opgestuurd. Niet dat dat nu van levensbelang was, maar ik had gespaard voor lukas 2 jaar geleden en nu voor dit beebje en vond het wel jammer, twas te proberen hé, en tis gelukt.

Lukas die is 2 dagen weggebleven, twas idd weeral genoeg, ik heb het ophet moment altijd moeilijk, als we vertrekken en gescheiden worden, ik zorg nog altijd liefst zelf voor hem zenne.

We zijn ook begonnen met de fles wat te proberen afbouwen, maar nog niet helemaal, hij drinkt nu eenmaal veel meer met fles, en zolang hij ze graag heeft.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 10:43
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo Dames

We zijn weer terug in t land! De vakantie is echt super geweest.
Deniske is heel braaf geweest, de hele week, ook op t vliegtuig, bij t wachten, in t hotel.
T was wel een heel groot hotel echt zo een club dat nemen we anders nooit, ook niet dat all inn, maar met ons prutske was dat toch wel handig.
We hebben ook een auto gehuurd en wat dingetjes bezocht, maar met zo een buggy ben je toch minder mobiel he, uurke rijden voor ruines te bezoeken en dan waren die echt niet toegangkelijk met hem..
Ach we hebben echt een mooie week gehad en mijn man heeft al zijn vooroordelen over Turkije moeten herzien.

Isabel, goed da t met je broer allemaal weer goed gaat. Super
{thumbup}}

Lieveke, we zijn dus net terug van een weekje turkije. We gaan de komende maanden nog een paar keer op weekend naar zee en verder niks.
We hebben geen week verlof meer ofzo, we nemen gewoon nog een keer een dagje nu en dan. Zijn niet zo vakantie types en vooral mijn ventje kan zijne camion nooit missen.
Deniske is al 2x een nachtje gaan slapen. En straks als t zomerverlof is, is mijn mama thuis en gaat ie elke week zowat 1 of 2 nachtjes daar hene. En als mijn broer en schoonzusje verlof hebben gaat ie daar ook hene voor 3dagen/2nachten. Ik mis hem dan wel hoor, maar vond t zieliger als ie de hele zomer naar de opvang moest. Maar 2 nachtjes vind ik lang genoeg.
Misschien gaan we zelf tegen oktober nog eens 1 of 2 nachtjes met zijn tweeen weg... ( voor onze huwelijksverjaardag) we zien wel, iemand leuke tips voor iets romantisch?
T hangt geloof ik erg van zh tot zh af wanneer beebjes in de couveuse moeten enzo. Denis woog op de dag van vertrek maar 2500gr en iedereen zei die krijg je niet mee naar huis maar we zijn toen ook gegaan hoor mocht van de ka zolang ie maar binnen de week terug op gewicht zat.

Zephke, fijn te horen dat alles goed gaat bij jullie. O kon de gyn nog niks zien? nog even tandenbijten dan.
Helemaal opzoek naar een nieuwe naam dan? Ik heb echt geen idee wat ik voor een 2de zou willen eigenlijk..
Ik heb deze week kinderen van 4-5 jaar gezien in de buggy en met een fles! echt ongelofelijk. Denis drinkt al uit een beker eigenlijk, alles behalve zijn melkje smorgens en savonds en liefst drinkt ie uit een glas.
Gelukkig was je baas zeer mild over je vertrek. Wanneer begon je ook weer op je nieuwe werk?

Zo ik ga er weer vandoor, werken want heb veels in te halen

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 09:21

Hoi,

Petitje* Blij dat alles zo goed is verlopen op vakantie, tzal deugd gedaan hebben. Goed dat Deniske zo flink is geweest en ook tijdens het vliegen en het wachten enzo.
Wij zijn voor onze huwelijksverjaardag naar een hoeve ik nederland geweest, de mensen waren heel gastvrij en twas niet ver.
Als je voor zoiets bent vind ik het een aanrader, als je wil laat maar weten dan geef ik de website eensdoor en evt ookvan andere B&B en appartementjes.

Gisteren nog op controle geweest.

Ons beebje weegt nu ongeveer 2,2 kilo waarschijnlijk.
1cm ontsluiting, maar alles zit nog hoog.(bij Lukas was dat ook zo en ben dan wel een week later al bevallen op 37 w).
Als ik zo nog zeker 10 dagen kan volhouden, dan zou er zeker geen probleem mogen zijn met het gewicht en het kindje evt mee naar huis krijgen.(anders couveuse)
Dus we doen ons best hé.
Volgende week dinsdag terug.

Alé maar we zijn content het was nu toch zeker 200 gram bijgekomen in 1,5 week tegenover 150 gram in bijna 3 weken ervoor.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 22:43

hoi,

Daarstraks nog wat buiten gezeten, Lukas zat in bed.We hadden BBQ gedaan en scampi's waren er ook bij( Lukas had dat al 1 keer gegeten maar die avond had hij dan overgegeven) Ik zei tegen mijn man straks geeft hij opnieuw over.

En ... wat raad je. We komen binnen nadat we nog een tijdje buiten zaten genieten. Ik hoor Lukas wenen, schreeuwen. Ik ga naar boven, hij stond aan de deur, overal overgegeven en ziek hé. DAt ventje, we voelden ons schuldig omdat we buiten zaten en niets gehoord hadden.
Momenteel, is alles ververst(wat een werkje), Lukas in bed gezeten en hij ligt momenteel te slapen in de zetel tegen mijn man. Helemaal uitgeput van het wurgen en overgeven nog.

DAt arme ventje, nooit geef ik hem nog scampi's en/ of andere schaaldieren.

lieveke

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 08:59
isabel

Online Status Bekijk profiel
lieveke

misschien kan lucas er niet tegen.

Wij zijn gisteren aan zee geweest was wel wat wind maar was toch goed hoor.
Lennert kan sinds deze week zwaaien.

anders gaat alles zijn gangetje komt weer wat drukker op het werk ze komen woensdag ook met een nieuwe stoel.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:51

HOi,

Beu vandaag, deze avond zouden we onze auto hebben, hij was toch niet gereed, dan maar morgen hé, als op zoiets gebrand zit, dan is het altijd spijtig hé, maar ja morgen is het dan wel zover.

En Lukas gaat dan naar de zee tot za-morgen.

Deze middag naar de gyne geweest, 1 goede vinger ontsluiting, niet ingedaald en ja... 2,5 kilo. Dus van mij mag ons beebje altijd komen nu. Kben blij dat het genoeg weegt. Dus super vind ik.
Maar tis natuurlijk afwachten wanneer hé...

Hoop ook beter te slapen deze nacht, geen enkel van ons 3 heeft goed geslapen, dus zijn we allemaal wel erg moe.

lieveke

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 10:13
petitje

Lieveke t begint nu wel af te korten he
t kan voor elk moment zijn spannend!

Isa wat werk van hier hebben? Hier is t razend druk, weet niet wat eerst gedaan! Hm zo een rustige periode op t werk zalig, is hierlang geleden...

Hier gaat alles goed.
Deniske is beetje verkouden,gisteren even langs de ha geweest. Vooral hoesten en vooral snachts he, dus hier ook mama niet zo best geslapen.

Voor de rest geen nieuws hier, alles gaat zijn gangetje.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 07:54

Hoi,

De nieuwe auto is super, tis leuk om zo rond te rijden, hij rijdt heel gemakkelijk, enkel parkeren heb ik nog niet geprobeerd, maar er zijn sensoren aan. Het is een golf variant, break.

Lukas is op tweedaagse vertrokken gisterenavond en wij zijn nog een toerke gaan doen en frietjes gaan eten, het vakantiegevoel zat er ook wel al in zenne.

JA ik ben wel benieuwd wanneer deze baby zich zal aanmelden, tis dicht bij Lukas zijn verjaardag, wie weet wel op dezelfde dag.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 12:00
petitje

Lieveke fijn dat de auto er is. Wij zijn ook aan t zien voor ne nieuwe, dan kan ik ook een isofix autostoel nemen want dat kan nu niet. (denis zit nog in de maxi-cosi hij komt er nog niet over belange niet eigenlijk)

O op dezelfde dag als Lukas lijkt me toch niet zo leuk voor de kindjes eigenlijk. En hopeljk na lukas zodat je zeker thuis bent op zijne 2de verjaardag toch belangrijk voor zo een manneke.

Zephke, hoe gaat t bij jou?

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 13:42

Hoi,

Gsiteren terug monitor. Die was goed, bij onderzoek bleek ik nu al verweking te hebben en 3 cm ontsluiting. Van een losse vinger naar 3 cm op 3 dagen, dat is niet slecht zeker?

Ik moest vandaag terug om 12u, mijn gyne heeft schrik dat ik weer holder de bolder ga bevallen als ze er niet bij is.

Kvraag me nu af of het nog lang zou duren, kben heel curieus, hoe vlugger hoe beter eigenlijk, wil mijn ... zien(ja ik weet wat het wordt maar jullie nog niet)

Ik heb zoiets van 3 cm, dat is toch al iets nu, tis toch in beweging in die 3 dagen, de vorige keer kwam ik binnen met 5-6 cm ontsluiting.

Alé we zien wel zeker

Op dezelfde dag, heb ik altijd gezegd, liever niet, maar mijn man zegt dat ze dan mss nog meer aan elkaar hebben, er bindt zich nog iets anders dan broer en zus. Alé ja we zien wel wanneer het begint hé

lieveke

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 22:35
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Lieveke, broer en zus? Ocharme Lukas, zo overgegeven! Ja, da's toch blijkbaar dat hij er niet tegen kan, hé! Ik ben ook eens curieus wanneer Lukas grote broer gaat worden! 't Is altijd afwachten, misschien ben je ondertussen al bevallen! Spannend!
Wij krijgen er een meisje bij! Enid wordt grote zus van een zus! Hihi! Ik ben zo gelukkig! Dinsdag kregen we een lange echo en de gyn moest geen seconde twijfelen. 't Was super duidelijk te zien! Helemaal wat ik gehoopt had (al was een jongetje even welkom geweest). Ik kreeg van de gyn 10 op 10, zo goed was alles in orde. Ik ben zo nieuwsgierig hoe dit kindje eruit za zien! Misschien een mini Enidje, misschien een totaal ander meisje! Ik zal toch nog even moeten afwachten. Aan de bewegingen te voelen is het net ons Enid want dit kindje zit ook geen seconde stil. Zalig gevoel. Nu kunnen we ook eindelijk gericht een meisjesnaam gaan zoeken. We hebben al een paar ideetjes, maar voorlopig nog geen dat 100% onze goedkeuring wegdraagt...

petitje, het lijkt mij ook leuker als elk kind zijn eigen verjaardag heeft. Mijn neefje wordt 2 dagen voor Enid 1 jaar. Zij wordt er volgende zondag 2. Dat vind ik ook al een beetje te dicht op elkaar. Veel mensen zijn dan geneigd om een feestje samen te doen, maar da's voor de kinderen zelf meestal niet leuk omdat ze toch een eigen dagje mogen hebben, hé? Ach, je hebt het niet te kiezen. Wat komt, dat komt!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:21

Hoi,

Ben er nog steeds hoor, hoop wel deze week ons ... in mijn armen te hebben eigenlijk.
Ik liefst niet op Lukas zijn verjaardag, maar ja ik heb er niet in te kiezen hé, tzal in ieder geval dicht bijeen zijn.
Een gezamelijk feestje voor de familie zal het wel worden denk ik, maar voor school zal het toch altijd afzonderlijk zijn hoor. Elk nog zijn eigen dag hé, en ook het leeftijdsverschil hé.

ZEpke* Proficiat met jullie tweede op komst, en ook al in de helft zeg, goed gedaan al hé.

En petitje en jij denken dus een zus voo Lukas, wel, je zal niet lang meer moeten wachten hé!!

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:12
Zepke

Online Status
Lieveke,
Ik denk dat het een is omdat je het eigenlijk precies een beetje zelf zegt: "er bindt zich nog iets anders dan broer en zus"... Of ben ik mis?

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 07:23

oi dames,

Geodemorgen, een goede nacht gehad, maar nu heb ik het idee dat het mss wel begonnen is.
We zullen zien wat het zegt de komende uren.
Lukas mag straks nog eens naar de kribbe, dus dan ben ik gerust als het doorze kan ik mijn man bellen.

Normaal moet ik anderes om 14u naar de gyne.

Kzit ook terug met een valling en een onstoken, rood doorlopen oog die opgekomen is deze nacht

Zepke* Dat was over de geboortedatum, mijn man zegt dat als ik morgen zou bevallen, dan verjaren lukas en baby op dezelfde dag en dat vind hij speciaal.

lieveke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:18
petitje

Lieveke spannend!
Heb je nog steeds t gevoel dat t begonnen is?
Houd ons op de hoogte he,
ik kijk er naar uit.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:50

hey,

kweet toch niet zenne, tzit toch niet teveel schot in de zaak.
kben dan wel benieuwd wat de gyne deze middag om 14U zal zeggen

ik verlang er zo naar, nu is het saai en vervelend

lieveke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:54
petitje

tja ik kan je niet helpen he, bij mij is t nooit begonnen haha ( alle in t zh toen mijn water brak kwam pas mijn eerste wee ) .

ja laat t je t ons even weten wat de gyn zei?
succes!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:27
petitje

lieveke ben je er nog?
raar dat je niet meer bent komen vertellen over je gyn bezoekje
hebben ze je daar gehouden?
o misschien heb je je beebje al in je armen, spannend!
laat je snel van je horen?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:26
Rien

Ik kom even piepen en oh oh Lieveke moet bevallen zie ik! Spannend!
Hihi, heb wel de indruk dat ze zich versproken heeft met haar 'broer en zus'-verhaal
Zepke, voor jou een 2e meisje! Leuk zeg!
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:40
isabel

Online Status Bekijk profiel
Lieveke je laat ons weer in spanning he.

Zepke leuk nog een dochter.

Rien hoe is het nog met jou en je zoontje?

Petitje kom morgen nog effen op msn.

Isabel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >