Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 09:39 cindy ![]() | Jannie...leuk dat jij je nog eens laat horen! ![]() |
| 03/07/2008 @ 07:54 Nicole | Hoi, Vandaag en gisteren temp.verhoging. Ik had al ff gekeken op FF en als ik morgen ook 36,8 heb dan eisprong op cd21 !!! cd19 in de morgen liefgedaan,daarna niet meer. Had echt werl vruchtbaarslijm rondom cd12. Best lastig hoor, misschien toch maar weer aan ovulatietesten maar die vind ik vaak zo onduidelijk, streep is wel iets donkerder maar ja, als het meestal rond cd13 en nu cd21 dan kost dat wel behoorlijk wat testen.Nou wacht maar af, is nu toch niets meer aan te doen. Hoe is het verder hier? best rustig, iedereen druk met zomervakantie voorbereidingen? gr Nicole |
| 03/07/2008 @ 15:34 hanan | hoi meiden nicole spannend meis ,komt weer duim-dagen aan ![]() ![]() hier goeie dag , heb me haren laten knippen in laagjes en blonde plukken doorheen , erg mooi geworden ![]() verder zoo warm en benieuwd is gewoon niet leuk meer ![]() |
| 05/07/2008 @ 12:14 nicole ![]() | oja zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer pijnlijke borsten om gek va te worden!! Verder weinig sympies ! -X-X- Nicole |
| 06/07/2008 @ 17:32 hanan | meiden ik heb niet veel tijd selmen is sinds 3 dagen heel ziek , koorts,overgeven,hele tijd huilen , dokterwacht gebeld ,als morgen niet beter gaat moeten we naar huisarts hij is zo zielig ,wil niet drinken,niks is goed allen huilen,nog nooit mee gemaakt met hem ,ben zelf gebroken ,nachten niet slapen omdat hij dan huilend wakker word smorgens vroeg weer huilend moe moe moe liefs hanan |
| 07/07/2008 @ 09:54 cindy ![]() | Hanan...wat zielig dat je klein mannetje zo ziek is! Hopelijk is hij vlug weer beter. ![]() |
| 07/07/2008 @ 10:33 hanan | dankje dames weer een rot nacht gehad ,,vanmorgen weer veel overgeven ,en koorts blijft nog altijd vanmiddag naar huisarts ,maak me goed zorgen om me kleine boef ,normaal altijd lachen en nu kan hij niet anders dan huilen zo zielig , hij slaapt nu lekker ,hoop dat tot vanmiddag goed gaat dan kijken wat huisarts zegtnefertiti trouwen gefeliciteerd met starten van eigen winkel lijk me erg leuk , en spannend word het weer vor jou nicole je ook heel veel succec deze ronde cindy hoe voel je nu , nog steeds goed? ![]() ga wat hier opruimen tot laters xx |
| 07/07/2008 @ 17:18 nefertiti ![]() | Heerlijk dat je weer voor een echo mag Cindy! Hanan, ben je al bij de huisarts geweest? |
| 07/07/2008 @ 20:11 hanan | ja nefertiti bij huisarts geweest en hij heeft waarschijnlijk griepje te pakken ,het zei het moet over 2 dagen over zijn , zo niet moeten we terug bij hem , want het is afgelopen donderdag begonnen en het mag niet langer dan een week zo met koorts rond lopen cindy heerlijk al de echo's , doe maar hoor hahahah zou ik ook leuk vinden ,heerlijk dat je je meisie kan horen en geniet ervan ![]() ik ga eentje in bed doen het is beetje laat geworden fijne avond |
| 07/07/2008 @ 21:27 nefertiti ![]() | Fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen, heel veel sterkte nog de komende dagen meis, zo'n ziek kleintje is slopend. Geef hem maar een dikke knuffel. |
| 08/07/2008 @ 08:05 Nicole | Hoi meiden, Nog steeds zeeer pijnlijke borsten en hoge temp. Eisprong was erg laat dus de banner klopt niet helemaal. ALs ik een late eisprong heb, komen de duiveltjes vaak enkele dagen later en niet precies 10 dagen o.i.d. dus ik laat banner zo staan. Hanan, balen meis dat je zoontje ziek is, van harte beterschap!!! Cindy, geniet maar lekker van je echo meid!! Linda, wat gaathet toch snel de tijd, ik zag dat je al 25 weken zwnager bent, hoe voel je je ? Weet je eigenlijk al wat het wordt? Ik ga nu werken!! Nicole |
| 08/07/2008 @ 09:35 nefertiti ![]() | Nicole, ik duim hard voor je meid! Hanan, heb je een beetje geslapen meid? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

\

!!! cd19 in de morgen liefgedaan,daarna niet meer. Had echt werl vruchtbaarslijm rondom cd12. Best lastig hoor, misschien toch maar weer aan ovulatietesten maar die vind ik vaak zo onduidelijk, streep is wel iets donkerder maar ja, als het meestal rond cd13 en nu cd21 dan kost dat wel behoorlijk wat testen.

hij is zo zielig ,wil niet drinken,niks is goed allen huilen,nog nooit mee gemaakt met hem ,ben zelf gebroken ,nachten niet slapen omdat hij dan huilend wakker word smorgens vroeg weer huilend moe moe moe 
vanmiddag naar huisarts ,maak me goed zorgen om me kleine boef ,normaal altijd lachen en nu kan hij niet anders dan huilen zo zielig , hij slaapt nu lekker ,hoop dat tot vanmiddag goed gaat dan kijken wat huisarts zegt