< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » bugaboo

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 13:06
grietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

rijdt die vlotjes op en af de stoeprand?

als je op het voetpad kort moet manoevreren en de stoep helt zo wat schuin af sukkel je er dan mee? Onze buzz werkt heel hard tegen.

als je de stang langer maakt voor grote mensen, is deze dan nog stevig of kraak hij dan bij manoevreren?

bedankt

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:33
Cinke

Wij zijn heel tevreden over onze Bugaboo.
Hij gaat heel soepel over stoepranden en hellingen.
Wij zetten ons handvat ook altijd hoger, en nog niet gebroken hoor!
Is stevig materiaal.
Ondertussen hebben we ook een phil & teds duo wagen voor alst brusje er is, maar ik krijg het niet over men hart om de bugaboo weg te doen, zal die toch nog veeeel gebruiken

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:41
Marijke

Hier gaat het ook vlotjes met onze Bugaboo, nog geen problemen ondervonden.
Als je de stang hoger zet kraakt die bij ons niet.
Kortom, heel tevreden met onze buggy!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 18:39
nele

Online Status Stuur bericht
Hoi,
Wij hebben onze bugaboo al ruim 3 jaar en wij zijn er heel tevreden over!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:44
grietje

bedankt voor de antwoorden. Nog 1 vraagje: Hoe rijdt hij over kiezels. Met mijn quinny buzz rij ik er direct vast in. Ik moet hem als het waren kantelen op zijn 2 achterbanden en hem dan zo omgekeerd mee rijden. Kan je op kiezels rijden met een bugaboo?

Jullie hebben me al overtuigd. Nu nog zwanger opnieuw worden en dan de buzz verkopen voor een klein prijsje.

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:47
Marijke

Oei dat heb ik nog niet getest, maar aangezien je er goed mee op hobbelige wegen (bos...) en zand (2 wielstand) kan rijden vermoed ik dat ook kiezels geen probleem zullen zijn, wel de grote wielen vooraan dan en de zwenkwieltjes vastzetten.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:18
greet

Online Status Stuur bericht
grietje , ons zoontje is 4 maanden en wij hebben onze buzz weggedaan en een bugaboo gekocht. wat een verschil op en af de stoep !
met de buzz moest je steeds de buggy een beetje opheffen en even rijden naar waar het wieltje stond ... de bugaboo hef je enkel op als het echt een stoeprand is (niet aan een zebrapad waar je stoep omlaag gaat) en je rijdt naar waar je zelf wilt , en niet waar de buggy naartoe wilt.
een hele verademing ! ik wandel echt heel veel en ben echt tevreden dat ik de beslissing heb genomen om de buzz weg te doen.
op kiezel rijdt het nog vrij stroef , iets beter met de grootste wielen naar voor , maar in elk geval een stuk beter dan de buzz !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]