Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 19:16 Cindy ![]() | Hey ja het is een feit, heb net gebeld naar de huisarts voor men bloeduitslag en hij is positief!! super hé ![]() men eerste afspraak bij de gyni is 31 juli om 8u30 |
03/07/2008 @ 21:10 ![]() | Hei, ooooow wat super!!! Gefeliciteerd meid! Merkte je dat je zwanger was of niet? Hoe was je dag? Groetjes wij ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

niet dopen, maar wel meter en peter

Je kent dat misschien wel?! Ach maar ze kan dan ook weer zo'n lieve zijn hé, ze is ook soms verlegen tegen andere mensen, dan zou ze zo wegkruipen bij mij, heeft Seppe dat ook?
wil ze ook niet meer in haar buggy of opgepakt worden, ze zou ook de trap al willen opgaan, maar dat laat ik nog niet toe hoor! Gaat Seppe soms de trap al op, met jullie hulp ofzo?

dat is de ene keer tegen de andere.

de eerste 4 maanden heb ik echt constant overgegeven, na die 4 maanden nog een paar x dan, maar ik was echt elke dag heel de dag door misselijk!!! 

dus daarmee dat ik nu pas reageer!
Ik heb het in de week eens willen proberen met een pen, zodat ze eigenlijk die pen vastheeft en dat ik die pen dan loslaat, zodat ze alleen loopt, maar madam kent maar al te goed het verschil tussen pen en vinger!