< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 2004 wie start er dan?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/03/2008 @ 08:34

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Hier zijn we nog eesn.

Nienke is nog steeds niet goed na de operatie ik ga sewes nog eens naar de kinderarts want ze eet en drinkt eigenlijk nog steeds niets zonder junifen. Dat is toch niet normaal.

Zelf ben ik al een pak beter en inderdaad ik heb helemaal tijd te kort en nu zeker met Nienke die ziek is enzo.

Volgende week zitten we een week in center parcs en dan hoop ik dat het toch rustiger gaat zijn en dat we dan kunnen meer genieten.

Dan nog 2 weekjes thuis en dan ga ik terug werken.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 20:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Marijke,

Je zit momenteel in centerparcs, niet? Have fun en geniet ervan!!

Ondertussen is de borstvoeding volledig gestopt hier. In begin had ik het er moeilijk mee, maar ondertussen ben ik er weer aan gewend. Vic heeft het 's avonds moeilijk om in te slapen ookal is hij doodmoe en houden we ons aan de nodige routine. 's Morgens is hij de laatste tijd ook heel vroeg wakker, rond 5u. Voordien werd hij 's nachts wel eens wakker voor zijn tut, maar sliep voor de rest wel door tot 6u30 à 7u. Waarschijnlijk is het weer een periode waar hij doorgaat. Hij zou nu een mentaal sprongetje maken/gemaakt hebben. Hopelijk is het snel door, want het begint weer te wegen. Mijn rug zit weer helemaal vast, heb enorme concentratieproblemen en mijn korte ermijn geheugen is een ramp.
Zal wel weer passeren he. Tot zover mijn gezaag . Voor de rest voel ik me super. Zo fiere mama en superverliefd op mijn kleine schat .

Hoe is het met de rest?

Groetjes,
Griet

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:16

Hoi

Hier zijn wij nog eens.

Ben terug beginnen werken sinds gisteren en amai ben toch veel vergeten hoor.

Hier gaat alles goed. Wiebe heeft ook reflux en met de nodige medicijnen gaat het maar nog niet opperbest dat komt nog wel natuurlijk.

Griet hoe is het nu met je en Vic slaapt hij nu terug door?

Groetjes

marijke

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 11:23

Hey Marijke,

Veel succes met terug te gaan werken. Werk je full time of deeltijds? Hoelang hebben ze last van reflux? Is dat een paar maanden of een jaar?

Vic heeft de voorbije nachten goed doorgeslapen. Toevallig doe ik hem de voorbije nachten geen slaapzak meer aan, dus heeft het daarmee te maken?? Ik ben in ieder geval blij dat we onze nachtrust terug hebben. Voorbije dagen geveld geweest door buikgriep, maar dat is ook alweer over.

[Laatst gewijzigd door Griet - 13/04/2008 @ 11:23] - Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 11:54

Hoi Griet

Over die reflux. Ja Nienke had er last van tot na haar 2de verjaardag. Normaal is dit voorbij rond 6 maanden.
Dus wij zulllen wel zien he.

En hoe is het met Vic?

Hier alles terug beter. Nienke is al 2 weken full time naar school aan het gaan. Dus hopen dat dit zo blijft.

Ik werk zelf ook terug full time en dat gaat ook goed.

Wiebe zit dolgraag bij haar onthaalmoeder ze wordt er ook wel wat verwend door de grotere kinderen maar dat is wel leuk natuurlijk he

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 14:38

Hey Marijke,

Ik ben hier eindelijk nog eens geraakt. Vic doet zijn dutje momenteel, dus neem ik de tijd om wat bij te lezen (was rap gedaan ) en te reageren.

Hoe is het nu met Nienke op school. Vindt ze het leuk? En Wiebe, wordt ze nog steeds verwend bij de onthaalmoeder.
Bij Vic is dat momenteel ook nog het geval, maar vanaf september gaan de drie oudsten naar school en zal hij zelf de oudste zijn, hihi.

Ondertussen is Vic al 1 jaar. Ik heb de bevalling weer voor een zoveelste keer helemaal herbeleefd maar daarmee is het precies wel afgesloten sindsdien. We hebben vorige zondag een verjaardagfeestje gehouden. Hij is overladen met kado's en aandacht. We vonden het allemaal reuze. 's Maandags, de dag van zijn verjaardag, zijn we naar de Zoo geweest. We hebben ons alle drie super geamuseerd!!
Ondertussen begint Vic goed alleen te stappen. Het is echt een "krewellig" ventje (heeft hij van zijn papa ), hij kan geen minuut stilzitten. Vermoeiend, maar we zijn er dolgelukkig mee. We hebben er lang genoeg op moeten wachten he!
Als ik hier nu zo terug lees op het forum, begint het alweer te kriebelen voor een tweede . Maar voorlopig zal dat er nog niet van komen. Ik wil wat meer tijd tussen laten (als er al een tweede komt natuurlijk) zodat we wat kunnen recupereren en ondertussen nog wat van Vic genieten.
In juli ga ik terug full time werken. Ben benieuwd of het zal lukken. Ik hoop in ieder geval 's avonds op een deftig uur te kunnen vertrekken naar huis, want 4/5de werken en elke avond 1 à 1.5 uur overwerken is natuurlijk ook belachelijk! Lukt het bij jou nog steeds zo full time? Chapeau hoor!

Lieve groetjes en volgende keer probeer ik iets sneller te reageren!

Griet en Vic

[Laatst gewijzigd door Griet - 14/06/2008 @ 14:39] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:44

Hallo dames,

Al aan het genieten van een deugddoende vakantie? Hier nog even aftellen. Over ruim drie weken gaan we 10 à 14 dagen naar Spanje met de wagen. Ik ben eens benieuwd. Onze eerste reis met Vic .

Groetjes,
Griet

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 10:41

Hoi

Griet je bent al vertrokken maar toch een zeer goede vakantie geniet ervan.

Wij gaan in september 10 dagen met mobilhome op verlof zal ons ook deugd doen eerlijk gezegd.

Voor de rest gaat alles hier goed met ons. Nienke is een echte deugeniet en Wiebe lacht een hele dag en is echt de vrolijkheid zelve.
Het zijn 2 schatjes en 's avonds als ik ga slapen ga ik nog altijd even bij hen in de kamer en dat zijn toch 2 schatjes hoor mijn prinsesjes.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 15:59

Hey Marijke,

We zijn sinds gisteren terug thuis. We zaten op een camping aan de Costa Brava. Is een beetje een tweede thuis want ik ga er reeds met mijn ouders van toen ik 8 of 9 jaar was. De caravan van mijn ouders blijft daar staan. Is handig.
Toch was het met zo'n dreumes erbij een hele aanpassing en zeker in het begin wat zoeken naar een ritme. Het is in ieder geval voorbij gevlogen! En het heeft ons echt deugd gedaan. Nu de rest van de week nog thuis even op adem komen en dan gaan we weer aan de slag.

Vic heeft zich ook super geamuseerd. Hij genoot duidelijk van de aandacht die hij van iedereen kreeg. Hij heeft voor het eerst gezwommen (met speciale zwemband voor baby's ofcourse), al was dat niet meteen een succes, maar na twee dagen vond hij het al veel leuker. Stappen en lopen is er goed op vooruit gegaan ginder, hij heeft er veel kunnen oefenen op oneffen terrein.

Schattig he die kleine prutsen wanneer ze slapen. Ik ga soms wel drie keer in zijn kamer kijken alvorens ik ga slapen.

Veel plezier op reis in september!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]