< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/06/2008 @ 21:36
bliep

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Kiryke, oei dat is minder, ziek thuis met buikgriep! Hopelijk blijft Justine gespaard!

Katrien, leuk zeg, een weekje center parcs! En in het najaar dan nog naar Griekenland met Nanou? Goede vooruitzichten dus...
Wij zijn destijds met Nyah op skiverlof geweest toen ze 6,5 maand was en ik heb haar flesjes toen ook niet meer gesteriliseerd. Ik heb daar toen wel afwasmiddel gekocht en ik had de flessenborstel mee zodat ik de flesjes wel heel goed kon afwassen...

Brientje, hoe is het met Amber? Al wat genezen?

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 15:56

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Amber begint stilletjes aan te beteren.Haar zeehonden geluid als ze hoest is al zo goed als weg. We moeten wel 14 dagen blijven puffen.

We hebben vandaag ons nieuw zwembad opgezet. Het is een rond met een diameter van 4.5m. Het is al 3.5uur aan het vullen en het is nog niet voor de helft vol. Toch hebben Femke samen met mijn 3 jongste zussen er al in gezwommen. Tis een echte waterrat. Amber die slaapt al een 3-tal uurtjes aan een stuk. Ze heeft de laatste tijd haar rust echt nodig. Vanmorgen heeft ze ook geslapen tot 9.15u dus ik mag niet klagen.
Verder verloopt hier alles rustig. Tis echt genieten met dit weertje.

Brientje

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 13:19
bliep

Hey,

hoe gaat het nog met iedereen?

Brientje, leuk zeg, zo'n groot zwembad! En Femke een echte waterrat, die zal haar geluk niet op kunnen!

Kiryke, al wat genezen?

Oeps, Aiko is wakker, ik ga haar klaarmaken voor een wandelingetje!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 21:08
Lievelien

hoihoi,
hier alles OK.
De vermoeidheid slaat hier wel volle bak toe met de nachtvoedingen en het werken. Maar ik probeer het zoveel mogelijk te relativeren en niet te zwaar aan de nachtvoedingen te tillen. Leni slaapt gelukkig wel tot een uur of 10 ongeveer, smorgens, dus als ik thuis ben blijf ik lekker mee liggen. Nog 4 dagen, sé en ik ben weer thuis.
Nu is het hier wel druk met de bouw in het vooruitzicht, en ik kan nie zo goe tegen stress, maar tis voor een goed doel, hé.
Als ik thuis ben kan ik lekker op het gemak met de vaste voeding beginnen, wij zouden Rapley proberen, ben eens benieuwd.
Dit weekend meegedaan met de KWB-jogging in Haasdonk, ik heb de 6 kilometer uitgelopen. Ik was wel bij de laatsten, maar goed, kheb het dan toch maar gedaan, hé!
Voor de rest alles OK met iedereen?
Groetjes,
Evelien

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:51

Ssst ! Ik hoor een muisje

Dag mama's, alles bonnekes ? Is hier echt wel stil hé

Ons Nanou eet sinds zondag groentepap en moet zeggen dat het héél goed gaat
Had het niet gedacht

Hier Sara - fans ? Zo ja, al afgekikt?

Groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 22:28
Ellen

Lievelien, ik vind dat al een prestatie. Zou al heel blij zijn als ik dat kon lopen maar ben jammer genoeg niet zo sportief aangelegd.

Katrien, tis hier inderdaad heel stillekes. Ja ik ben ook aan het afkicken van Sara. Vind het wel jammer dat het gedaan is want keek er graag naar. Zou graag een vervolg zien maar dat gaat er spijtig genoeg niet komen.
Goed dat Nanou het goed doet met de fruitpap.

Hier alles ok met de kindjes. Morgenavond naar het oudercontact van Anouk. Ben eens benieuwd wat de juf te vertellen heeft...

Groetjes Ellen

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:07

Ellen, het was een groetepapje
Allé, vanavond naar het oudercontact ... Anouk zal dat wel goed gedaan hebben zeker hé.

Lievelien, idd chapeau hoor, ik zou het zelf niet kunnen denk ik!
Enne, wat is datte Rapley ? Sorry zulle maar heb daar nog nooit van gehoord.

We zijn terug naar K&G geweest voor een spuitje en ze deed dat héél goed, een klein kreetje en het verdriet was al over
Ze weegt nu 5,400 kg en ze meet 60 cm. Gewicht zit nog wel onder het gemiddelde zeggen ze, maar zolang ze goed eet en bijkomt, maak ik er mij niet druk om !
Ze moet niet te vlug groot en zwaar worden

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:36
bliep

Hey,

Katrien, je hebt gelijk dat je je geen zorgen maakt hoor! Als er geen kindjes onder het gemiddelde zouden zitten, dan zou er geen gemiddelde zijn hé! Hier op het CB zeggen ze dat de groeicurve belangrijker is dan de positie tegenover het gemiddelde, dus als die goed zit...

Lievelien, chapeau hoor, zo kort na de bevalling die afstand al aankunnen! Ik hoop dat ik volgende week van mijn kiné groen licht krijg om ook weer te beginnen lopen en zou dan graag tegen eind september de 5 kilometer willen halen...

Zitten er hier veel sara-fans? Ik heb er al veel van gehoord maar nooit gekeken... Heb ik veel gemist?

Aiko heeft vandaag een regeldagje, vrees ik. Ze was er ineens vannacht weer om te eten (kwart na 5) en is al heel de dag onrustig. Ze komt ook geen 4 uur toe met haar voedingen heb ik de indruk.... Och ja, 't zal wel weer over gaan zeker?

'k Ga eens zien, ze ligt zich weer druk te maken om iets...

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 13:54

Hallo allemaal!!

Ik ben er weer.
Zo, we zijn dus terug thuis van vakantie. Al een weekje eigenlijk, maar ik heb het zo druk gehad met opruimen, wassen strijken, terug gaan werken, enzovoort.
Ons verlof viel best wel mee. Ik vond het heel tof om met een mobile home op vakantie te gaan, maar we hadden eigenlijk Ivo zijn moeder nooit mee mogen vragen. Ze heeft ons serieus opgehouden. Ook deed ze nooit iets mee, we moesten altijd zorgen dat we dicht genoeg stonden bij de plaats waar we moesten zijn omdat ze niet zo ver meer kan stappen. Ze kloeg heel de tijd over haar knie, ze beloofde Jalen vanalles achter mijn rug, en als we iets zeiden moesten we dat 2 minuten later opnieuw zeggen omdat ze dan de vraag stelde waar ze juist eigenlijk antwoord op had gekregen. Daar kwam dan nog bij dat ze constant lag rond te draaien 's nachts of aan het snurken was.
De uitstappen die we dan wel deden waren wel heel leuk. We zijn naar een pretpark geweest, naar het Gondorfpark, gaan zwemmen met ons viertjes, eens gaan fietsen, ook met onze vieren. Dan bleef zij in de mobile home.
We hebben ook een enorm leuk stadje gevonden waar we volgend jaar terug naar toe willen gaan. Khel, op 5 km van Straatburg. Het was daar echt enorm tof. Dat ligt langs de Rijn en heeft een hele mooie wandel/fietsroute, een heel groot park met speeltuigen voor kinderen en een grote fontein waar de kinderen in mogen spelen, een taverneke waar de ouders dan rustig kunnen zitten en iets drinken. Er was ook een grote winkelstraat en nog veel meer.
Al bij al is het goed meegevallen. Ivo zijn moeder vond rondrijden met de mibile home rondrijden het plezantste, maar de uitstappen bijkbaar niet. Ze kan dat eigenlijk ook niet zo goed meer af, maar ik vroeg me dan wel af waarom ze dan toegezegd heeft om mee te gaan. Allee ja, dat weten we dan voor volgend jaar. Dan gaan we gewoon met ons gezinnetje op vakantie.

Iets anders nu, Jalen heeft vandaag zijn allerlaatste dag in de kleuterschool doorgebracht! Volgende schooljaar gaat hij naar het eerste leerjaar! Pff, hij wordt echt al groot! Natuurlijk hoop ik de twee maanden vakantie heelhuids door te komen. Hij gaat wel af en toe naar Speelplein Bartje. Veel van zijn klasgenootjes gaan daar ook naar toe.

Juwan kan zichzelf rechttrekken aan alles dat vast staat. Hij probeert ook al wat stapjes opzij te zetten of om helemaal alleen te staan. Hij is sinds vorige vrijdag 10 maanden. Ik heb ook de indruk dat er weer tandjes op komst zijn. Hij kan soms opeens beginnen krijsen zonder aanleiding. Jalen moet toch op controle, dan laat ik de tandarts ineens eens in Juwan zijn mondje kijken.

Livelien, dat is enorm goed zeg! We wilden zelf nog komen omdat Jalen wou meelopen, maar omdat mijn vader zijn vriendin dan 50 was geworden zijn we naar daar gegaan. Ik had beter komen kijken dan had ik je kunnen aanmoedigen.

Ik weet niet meer bij wie het was, maar Juwan ligt ook onder zijn gewicht hoor. HIj is nu 10 maanden en weegt net 8 kilo. Juwan eet goed, slaapt goed en is vrolijk dus hij heeft er geen last van. Sommige kindjes zijn nu eenmaal wat lichter dan een ander.

Hier is de ruzie met mijn broer serieus ge-escaleerd. We hebben hen gezien zaterdag op dat feestje, maar ze hebben helemaal niet omgekeken naar mijn kinderen. Ze negeerden mij volledig, maar vroegen wel aan Ivo hoe onze reis was. Juwan was dan mijn broer zijn petekindje, maar niets hoor. Hij heeft er nog niet naar gekeken. Dat is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. Ik had hen een uitnodiging gegeven voor Juwan zijn verjaardagsfeestje, maar eigenlijk had ik daar al snel spijt van. Toen we naar huis reden heb ik heel de tijd zitten wenen. Een paar dagen later heb ik hem een mailtje gestuurd dat ze toch niet welkom zijn en dat hij geen peter meer is. Als hij dan toch niet geintresseerd is, dan hoeft het voor mij ook niet. Zijn vrouw is constant tegen mijn familie over mij bezig en dat ben ik ook beu. Ze zijn zo jaloers dan dat ze groot zijn. Ik heb hen laten weten dat ik er genoeg van heb.
Ochja, we zien wel wat er van komt.

Hoe is het met de anderen hier? Mini-mama, niet teveel ongemakken? Hoe gaat het met de kindjes!!

Groetjes!!!

[Laatst gewijzigd door Mama JJ - 27/06/2008 @ 14:14] - Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:20
bliep

Hey,

mamaJJ, blij te horen dat de vakantie zo goed meegevallen is! De laatste keer dat jullie buiten de zomervakantie zijn kunnen gaan nu Jalen naar de lagere school begint te gaan?
Maar wat jammer dat je zo'n ruzie hebt met je broer!! Ik ken het hele verhaal natuurlijk niet, maar ik begrijp wel dat je geen peter wilt die niet naar zijn petekind om kijkt... Had je dat dan helemaal niet zien aankomen?

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:38

Hey dames,
Ik kom ook nog eens piepen.Justine ligt nog te pitten,na 3 moeilijke nachten van hoesten.Ikzelf heb ook een tukje van een halfuurke gedaan.
Ik had deze week avonddiensten,ze telde dubbel.Geen enkele avond op het juiste uur kunnen stoppen en dwz dak Kurt amper heb gezien,want die had de vroege dienst deze week.
We hadden op het werk ook een overlijden tijdens mijn avonddienst en dan moet ik nadien altijd even bekomen,maar het hoort bij de job.Ik voel mij nog steeds eenzaam op het werk,op enkele collegas na dan,maar als je halve dagen werkt,dan zie je die niet veel he.Mijn collega (vriendin) heeft mij ook een beetje laten vallen,omdat ik nu op onze andere dienst werk(wel nog onder hetzelfde diensthoofd,maar een andere verdieping)ik zal binnenkort wel terug meer boven staan,maar ja.Het doet mij pijn,kweet niet wat er gebeurt is,maar ze doet koel en afstandelijk.Zal wel overwaaien zeker.Iedereen heeft nood aan vakantie bij ons,vanwege de drukte!
MamaJJ,heb je iets gevonden in den Bart Smit?Ik dacht dat jij het was,want ik ken Ivo he.Ja met je schoonfamilie op vakantie gaan is niet alles he.Wij gaan in september met mijn mama,maar tegen je eigen mama kan je al wat meer zeggen he.Ze zal wel voor de nodige animatie in de auto zorgen voor Justine..Ben je langs de Rijn gaan rijden ?
Lievelien,eindelijk vakantie!!!!Misschien kom ik je dan nog ies tegen.
Zo,ik kom morgen wel verder praten,want er is er eentje wakker geworden.
En ik ga mij sebietekes klaarmaken om naar Fame te gaan kijken in Antwerpen met enkele vriendinnen en nadien naar Beveren markt om ene te gaan drinken.
Sara is nu toch gedaan!Daar bleef ik gewoon voor thuis
Zo een fijn weekend!

groetjes kiryke

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 09:25

Hoi hoi,

Gauw even een berichtje want ik moet seffens gaan werken en daarna gaan we naar de zee.

Kiryke, dat was ik idd in de Bart Smit. Stond jij voor ons toen we net de Bart Smit binnen gingen? Jullie hadden een buggy bij. Met kindje in natuurlijk, maar het kindje heb ik niet gezien. We moesten nog wat verjaardagcadeautjes gaan halen want Jalen is voor 3 verjaardagsfeestjes uitgenodigd waaronder 1 van een tweeling. Dat loopt best wel op hoor.

We zijn even langs de Rijn geweest, maar veel tijd was er niet om er een deftig van te genieten. Tegen dat we zowat alle goede dingen hadden ontdekt, moesten we eigenlijk naar huis vertrekken. Zo hebben we een reden om volgend jaar terug te gaan naar daar.

Het was dit jaar idd de laatste keer dat we buiten de schoolvakantie op reis konden gaan. Jalen gaat naar het eerste leerjaar. Pff, ik kan er echt niet van over dat hij al zo groot is.

Weet je, ik had niet verwacht van mijn broer dat hij zo onverschillig zou doen tegen mijn kinderen. Ook al hebben wij ruzie. Ik dacht dat hij ook redeneerde van; de kinderen kunnen daar niet aan doen. Maar blijkbaar heb ik me daar serieus aan mispakt. Iedereen zegt dat hij fout is geweest en dat hij overreageerde, maar hij blijft erbij dat ik fout ben geweest, dat ik mijn kinderen niet in de hand heb en dat ik mijn kinderen niet kan opvoeden. Nou ja, dan hoeft het voor mij niet. Ivo en ik hebben zo veel voor hen gedaan en het enige dat we krijgen is stank voor dank. Ze zijn zogezegd niet kwaad op Ivo, maar toen hij verjaarde heeft hij niets van hen gehoord. Ze zijn alles kapot aan het maken en als ze zo nog lang verder doen zijn zij binnenkort iedereen van mijn familie kwijt en dat is wat mijn broer zijn vrouw wil, denk ik.
Ik maak me er niet te druk in. Niet meer alleszins. Zolang ze mij gerust laten, laat ik hen met rust.

Zo, ik ga vertrekken want ik moet de kindjes nog naar mijn schoonmoeder brengen.

Misschien tot vanavond!!!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:16
mini-mama

Hoi mama's,

Hier nog eens een berichtje van mini-mama.
Ben vandaag begonnen in mijn "nieuwe job". En ik ben al doodmoe Een hele dag in de winkel of commissies gaan doen, tussendoor ook nog voor Daan zorgen en dan nog koken. Maar ben nu alleen thuis met Daan en die rust bevalt me wel

Met Daan is alles OK. Denk ik toch. Hij slaapt wel abnormaal veel. Gisteren in één stuk door tot 10u30 en vandaag tot 9u!?! En dan tussendoor ook nog redelijk lange dutjes. Er zal toch wel weer niks onder de leden zitten zekers

Met de zwangerschap is alles OK. Vorige week bij de gyn geweest en alles was prima in orde! Perfect op schema. En gisteren hoorde ik dat mijn beste vriendin ook zwanger is!!! Wiehaa! Voor 5 weken later dan ik uitgeteld ben. Dus ze is nog maar héél pril zwanger. Maar het viel al op omdat ze rookt(e) en tijdens het uitgaan wel wat bier dronk. En nu is ze daar dus allemaal mee gestopt, en iedereen vond het raar en dus kon ze niet anders dan het zeggen We gaan samen al solden-shoppen in de zwangerschapskleding

Onze vakantie ligt nog ver in het vooruitzicht. Pas begin september. Maar dan hebben we dat nog tegoed he. Hoewel ik stiekem jaloers ben op iedereen die al geweest is of nu vertrekt
Maar mijn schoonouders zijn nu op vakantie dus is het lekker "rustig" in de winkel

MamaJJ: bedankt voor je kaartje hoor! Zo attent! En dat is weer typisch ik: ben ik eens even boodschappen gaan doen en dan sta jij daar! Maar ik vind het heel lief dat je daaraan gedacht hebt!

Seg, gingen de waaslandmama's zo eens niks doen in 't ster of zo?

groetjes! (ga genieten van MIJN zetel die ik met NIEMAND moet delen vanavond )

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 08:27

Hoi mama's,

Lang geleden,ik weet het

Mini-mama,proficiat met je zw!
Jij hebt dat goed geheim kunnen houden
Zoals je ziet is dat bij mij onmogelijk,ben zo'n flapuit en daarbij,ik kan het niet lang geheim houden binnen mijn kennissen kring want ik ben vorige week al gestopt met paardrijden!
Dat valt dus meteen op natuurlijk!

Ik ga mijn kids aankleden en aan mijn berg strijk verder doen...zucht!

Mieke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 09:04
mini-mama

Joepie, Mieke, een dikke proficiat!!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 09:40
Lievelien

Woohoo, Mieke, geweldig nieuws...
Zo krijg ik ook alweer zin, haha
Hou jullie goed, hé!
Daag,
Evelien

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 10:13
Marijke

Mieke,
dikke proficiat!!
En nu met ons derde moet ik wel zeggen.. chapeau dat jij zo'n groot gezin ziet zitten! Soms zegt m'n ventje dat hij er wel nog 'n zoontje bij wil hebben (maar omdat je dat niet kan kiezen, stoppen we bij drie zegt hij dan), maar net ik die altijd nog 'n vierde wou, ben nu de laatste weken wel van gedacht verandert.. moet er zelf nog aan wennen dat ik hier degene ben die zegt, nee, jong, 't is echt genoeg ..
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 10:35
Cindy VM

Aan mini-mama en Mieke: een dikke proficiat met de zwangerschap.
En amai Mieke jullie hebben inderdaad een groot gezin, chapeau zou ik zo zeggen want ik zou dat voor mezelf niet zien zitten. Een tweede is er zeker nog welkom bij ons maar dat is dan meer dan genoeg. In ieder geval mama's geniet van jullie zwangerschap.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:41

Hoi hoi!!

Hey mini-mama, das graag gedaan hoor! Ik spring nog wel eens binnen!

Mieke, een dikke proficiat he zeg!! Kan het dat het voor begin februari is?
Goh nu begin ik jaloers te woren zeg. Al die hele kleine baby'tjes en al die zwangeren. Ik zou graag nog eentje willen, maar mijn hart zegt ja en mijn verstand zegt nee. En natuurlijk, Ivo zegt ook nee.

Allee, ik ga bij mijn kindjes zitten, ze zitten in het zwembad. Ik ga me effe buiten zetten met een boekje en dan verder doen met mijn huishouden hier ze.

Das juist, gaan we eens afspreken met ons allen? Mss eens een terrasje gaan doen ofzo? Of liever eens naar het ster ofzo?

Tot vanavond mss

[Laatst gewijzigd door Mama JJ - 01/07/2008 @ 21:49] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:09

Online Status Bekijk profiel
Heykes,

Mieke: nen dikke proficiat!!! Alst zover is stuurt ge maar een kaartje he dan kom ik zeker af. Ik zal nog efkes moeten wachten maar het is hier in mijn kennissenkring zeer druk que komende boelekes dus da van u kan er zeker en vast nog wel bij.

Ik zou graag vanaf januari voor een 3e willen gaan. Maar tligt nogal dubbel. Gaat em (den aron) er zijn voor ons of nie??? Ik heb nu al zoveel last met mijn 2. Zeker de laatste week. Allo tokio!!! Die 2 hangen mijn voeten uit, nie te doen. De ganse dag liggen zagen en huilen, nie luisteren, alijd tegenspreken en kresbuien krijgen. Ze slapen alle 2 zeer slecht 's nachts. Ik zen totaal op, ik ben een wrak. Ik ben ziek aan het worden, mijn longen doen pijn, mijn hoofd staat op barsten. Volgende week heb ik verlof, ale verlof, verlof zou ik da nie noemen. Ik moet thuis harder werken dan op het werk zelf.

Op reis gaan zit er nie. Enkel in bankenhof zal ik mij mogen amuseren terwijl ik naar de koeien mag liggen kijken. En vooral veel kuisen. Ik zal ne keer grote kuis doen nu ik ganse dagen thuis zit volgende week.

Ik ga mijn zaagjes klaarmaken voor hun bedje en hopen dat ze goe slapen. Of ik vrees dat ik morgen nie zal gaan werken, dan kan ik wel naar den dokter gaan.

Brientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >