Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 07:37 s. ![]() | spannend zeg!!! ik ben zo benieuwd. s-je is melk aan het drinken,ik kom straks terug |
| 02/07/2008 @ 07:37 T | Ik ben ook benieuwd! Mijn 2 grote jongens slapen nog, maar onze kleinste heeft mij een uur geleden al wakker gemaakt... had liever wat langer blijven liggen eigenlijk... MIjn man is al supervroeg vertrokken vanmorgen, want project in Nederland. En ik heb vanavond terug een verkoop, leuk! |
| 02/07/2008 @ 07:38 T | Nele, groot gelijk van thuis te blijven hoor! De dokter schrijft die rust niet voor niets voor he! Lukt het om te rusten met Pj erbij? of gaat die naar de kribbe? |
| 02/07/2008 @ 07:54 g ![]() | ----NIEUWS ---- Lore is gisteravond om 21,00 uur geboren na een vlotte bevalling (dat dachten we al wel). dus een dikke proficiat sanne! |
| 02/07/2008 @ 07:58 g ![]() | en dus toch een meisje ;) en nele goed geraden! |
| 02/07/2008 @ 08:48 M | superdikke proficiat voor sanne en de hele familie!!!! super, een kleine miss erbij!!! en zo te horen een vlotte bevalling, wat moet ne mens nog meer hebben! en heeeeel mooie naam!!! nu nieuwsgierig naar 't kaartje ![]() dat van vero was ook heel mooi vond ik!! |
| 02/07/2008 @ 08:48 Belle | Suuuuuuuuuuuperdikke proficiat!!!! ![]() ![]() Amai, en zo vlot zeg!! En dus toch nog spontaan, je ziet dat beebke MOET er gewoonweg uit hé, 't kan niet blijven zitten! Allé, 'k ga terug naar mijn gasten hé (ontbijt) |
| 02/07/2008 @ 09:41 Leen | ik zag vanmorgen het sms'je, dacht dat het van ons moeke van aan zee was, maar dan zag ik dat het van Sanne was. super hé. ben zo blij, was een beetje ontroerd toen ik het las. J. moet het gevoeld hebben gisteren morgen dat er iets ging gebeuren met zijn mama, denk je niet? ik ben zooo blij voor haar, want ze was het echt wel beu. tja, je wil die baby in je armen sluiten hé, wel nu kan ze het, in die hitte in 't ziekenhuis, amai. ze zal content zijn van naar huis te gaan. de thee heeft dus geholpen, allé wie zal het zeggen, ze is er en alles goed, das het bijzonderste. en ik had dus echt gedacht dat het een jongen ging zijn. Ja S. er zijn er hier veel die kindjes met verschillend geslacht hebben; maar ik ben toch blij met mijn twee meisjes ook hoor. Sanne, Vero en Ellen hebben dus de koningswens. was blij met dat nieuws vanmorgen want heb echt vreselijk gedroomd, ben rond 5u wakker geworden. had gedroomd dat de OM erg ziek was en dat ze moest stoppen. moest dan voor 2 maand nog iets zoeken voor Y. en vond niets en dan nog voor de baby, goh het was echt akelig, de kribbes die ik ging bezoeken daar sliepen de kindjes in gesloten kisten, jeetje, wist echt niet wat te denken toen ik wakker werd. wou al naar Claire bellen om te zien of ze ziek was. maar toen ik in de keuken kwam zag ik dat sms'je van Sanne en alles kwam terug op z'n plooi. frietjes van gisterenavond hebben me wonderheerlijk gesmaakt en niks last van gehad, raar hé. een omelet ligt op mijn maag en vettige frieten met saté niet. ben dan rond 20u beginnen verven en rond 21u45 had ik gedaan. straks nog een tweede laag, en dan kunnen we in 't WE eindelijk de bloembakken aan de leuning van 't terras hangen. dan nog alles water gegeven, douchke gepakt, even tv gekeken in bed en in slaap gevallen tot 5u dus. vanmorgen nog bel. brief in 't net geschreven en in 't naar hier komen op de bus gedaan, 't was daar echt file, en iedereen maar lachen. maar allé das weer in orde. vanavond even langs Aldi en Brico en dan naar huis. Y. stelt het super aan zee, ze is heel flink, slaapt als een roosje en eet en drinkt terug alles goed. vandaag boontjes dat eten ze allebei graag dus ne keer goed groenten eten. Mieke, spijtig dat je in Namen zit, 't is echt ijsjesweer. we zullen 't weer van morgen afwachten hé en dan kunnen we morgen nog toasten op Lore. daaag |
| 02/07/2008 @ 09:50 Leen | hoe was je dagje gisteren met je twee kleintjes Ellen? |
| 02/07/2008 @ 09:52 Ellen ![]() | Zal niet lukken, patiënt is toegekomen. wou ook nog laten weten dat een goeie vriend van B gisteren ook papa geworden is. Jus tin , bijna 4 kg! Ook al een week over tijd! |
| 02/07/2008 @ 10:10 Rien | wooooooooooooooow ik heb hier vanalles gemist gewoon!!!!! Ooooh een meisje, super Sanne!!! Ik zat er dus knal langs met mijn jongen. Maaaaaar de naam Lore heb ik wel al eens laten vallen! ![]() Supersuperleuk zeg!! Sjongejonge dat dat ineens zo snel kan gaan he!!! |
| 02/07/2008 @ 10:42 vero | super hè! ik dacht wel dat het bij Sanne ook een meisje ging zijn. En leuke naam ook! Ja, die meisjes laten va heel in t begin al goed op zich wachten. En het is dan idd nog wel snel gegaan ineens. Zoveel te beter! Rien, ik heb ons kaartje via mail doorgestuurd. dus je zou het moeten gekregen hebben denk ik. S, ik heb het je net dorogemaild. En dan op algemeen verzoek mijn bevallingsverhaal (zeer kort hoor want het heeft niet lang geduurd hè). Om kwart na 1 is T wakker geworden. Zeuren, wenen, niet willen slapen. ik dus effe bij hem in bedje gekropen en om iets voor 2 daar mijn eerste wee gevoeld. en ik wist direct wel weer wat weeën nu juist waren. Toch nog effe afgewacht. W wakker gemaakt en tegen 10 na 2 wist ik wel dat we mochten vertrekken. Mijn ouders gebeld. Die stonden daar ook vrij snel. En wij weg. Weeën waren an toch al om de 3-5 minuten. Op verloskwartier zeiden ze dan dat ik al 6cm had. Ik heb dan direct maar om een epidurale gevraagd want ik had bang om net als vorige keer te verkrampen en dan zou het wel nog lang afzien worden. dus die zijn ze dan komen plaatsen rond kwart voor vier denk ik (2 keer moeten steken. eerste keer was mislukt. deed wel vies want heb deze keer wel gevoeld dat ze die aan het plaatsen waren). En iedere keer als ze kwamen controleren had ik 2cm bij. Rond 5u mocht ik dan al eens proberen persen. Gyn gebeld, verloskamer in en na 4 persweeën had ik H vast. een klein zwart bolleke. en sindsdien gaat het eigenlijk wel goed met ons viertjes hier thuis. Zij doet het goed, T doet het goed (helemaal niet lastig of jaloers). en nu ga ik mijn meisje is van de draagdoek naar de wieg verplaatsen zodat ik mij ook wat kan opfrissen. de papa zou kunnen overnemen ware het niet dat die moe is en is gaan slapen. mannen! wat moeten BV-gevende mama's dan niet zeggen? wij kunnen wel niet effe zeggen : oh, nu niet want ik moet rusten. Maar bon, voor de rest is W al fantastisch geweest de afgelopen weken. dus ik mag eigenlijk niet klagen. |
| 02/07/2008 @ 11:03 Rien | Vero: Niets gehad!!! Ja jouw bevallingsverhaal is wel super he!!! En nu Sanne ook al zo snel. Nanske, dat moet jou hoop geven he meid!!! |
| 02/07/2008 @ 11:13 T | Sanne, proficiat met Lore! Mooie naam, past heel goed bij J! Tof dat alles zo snel gegaan is. En ik hoop dat je snel terug naar huis mag, zoals je wou. |
| 02/07/2008 @ 11:23 T | Vero, ik heb ook geen kaartje ontvangen via mail. Nu nog voorbereiden voor mijn verkoop vanavond. En nog wat opruimen van gisteren, hoewel we gisteren al heel veel gedaan hebben. Ik ben niet een persoon die kan gaan slapen als alles hier nog vol staat en ligt. Mijn schoonzus moest vandaag voor de eerste keer naar gyn, ik hoop maar dat alles goed is! Ik heb nog niets gehoord. |
| 02/07/2008 @ 11:30 Leen | 't wordt hier helemaal grijs, en de mijn vensters van de auto staan op een spleet. T. ik zal je het kaartje en de foto's doormailen |
| 02/07/2008 @ 11:34 Rien | Leen, wil je mij die ook doorsturen please? Alvast bedankt! Vakantieverhaal komt nog, maar heb het redelijk druk nu. Doei |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?