< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Geen duiveltjes in Juli

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 10:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
meldingsplicht het is juli en ik waggel nog rond.. maar van mij mag het nu wel komen...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:52
fanny

Online Status Bekijk profiel
Els we wachten vol spanning met je mee. Ik hoop voor je dat het nu opschiet.

Milo wat fijn dat het weer beter gaat met je meisje.

Gitta hoe gaat het met jou? Hou je het wachten nog een beetje uit?

Barbara ik mag inderdaad van geluk spreken dat alles zo goed gaat, tot nu heb ik zelfs geen moeite met slapen. Hoef er ook nauwelijks uit om te plassen 's nachts. Ik heb alleen dikke enkels en voeten, maar daar heb ik eigenlijk geen last van.

Maandag bij de echo bleek wel dat meneer inderdaad heerlijk met zijn hoofd op mijn ribben lag te rusten, wat ik al steeds dacht te voelen. Verder overigens alles perfect in orde, hij ligt prachtig op schema en heeft lange benen. Ik had de mogelijkheid om meteen de volgende dag al te komen voor het draaien. Ik wist niet goed wat ik er mee aan moest. Het idee dat ze zo aan mijn kindje gingen duwen stond me niet aan, maar eerlijk gezegd het vooruitzicht van een keizersnee nog veel minder. En ook controles bij de gyn in plaats van mijn eigen vk zag ik niet zo zitten. Ik mocht maandagavond nog even bij mijn vk langskomen om te overleggen en hij liet mij iniedergeval weten achter mijn beslissing te staan, wat deze ook zou zijn, dat was wel prettig maar maakte het niet makkelijker de beslissing te nemen.
Uiteindelijk heeft mijn liefje de knoop doorgehakt, hij vond dat ik beslist moest gaan om iniedergeval alles te proberen wat we kunnen om een keizersnede te voorkomen.

Dus gisterochtend waren we rond 10 uur in het ziekenhuis en hebben ze eerst een half uur lang een hartfilmpje van de kleine gemaakt. Dat was prima in orde. Toen heb ik een middel ingespoten gekregen om mijn baarmoeder te laten ontspannen en natuurlijk nog een echo om te kijken hoe hij er precies bij lag.
Het eerste stukje draaien ging vrij makkelijk en liet hij zich een kwart slag voorover manipuleren, maar toen werd het een stuk lastiger.
Het leek voor mij een uur te duren maar uiteindelijk lag hij wel goed.
Het pijnlijkste was niet in mijn buik en ik had ook niet het gevoel dat mijn baby er erg veel last van had, maar het uitrekken van mijn huid door het duwen was wel heel vervelend. Ik voelde de rest van de dag en ook vandaag erg beurs.

Na het draaien meer dan een uur aan de CTG gelegen. De kleine was erg stil en de hartslag wel goed maar hij moest duidelijk even slapen. Pas na een uur werd hij een beetje wakker ik voelde hem alleen nauwelijks meer. Ik heb de rest van de dag heel rustig aan gedaan en in de loop van de middag voelde het alsof zijn hoofd toch weer boven lag, maar uit zijn weinige bewegingen kon ik niet veel opmaken.
Gelukkig mocht ik 's avonds nog bij de vk langs en die zei dat het niet zijn hoofd maar zijn billen waren en zijn hartje klonk goed.

Nu maar hopen dat hij blijft liggen en niet terug gaat draaien, want die kans is er natuurlijk nog wel. Voorlopig ben ik erg blij dat het gelukt is, want die kans is maar 40%. Volgende week dinsdag moet ik weer voor een echo om te kijken hoe hij dan ligt.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:17

Fanny meid, moet wel beetje raar zijn geweest dat draaien.. heb het nogal gehoord gehad dat ze dat doen... Hopelijk blijft je beebje nu liggen hé.. zodat je natuurlijk kunt bevallen...

Hier nog niks te melden... alleen héél warm en dikke voetenmaar Luna maakt ze met plezier nat... kan ze met water spelen

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:30
Bar = werk

Fanny, naar het schijnt eens de baby goed ligt (hoofdje naar beneden) blijven ze ook zo liggen hoor. Dat heeft men gyne me ooit verteld. Omdat dit ook de meest aangename houding voor de baby zelf is. En als je al 'zover' in je zwangerschap zit, is het best moeilijk voor de baby om zichzelf nog te keren. Moest dit laatste toch gaan gebeuren, dan gaat je dit zeker niet ongemerkt voorbij hoor.
Ik denk dat ze je het zo vertellen, dat je een beetje op het slechtste voorbereid bent. Maar ik (ik niet alleen) denk dat je wel op je 2 oren mag slapen hoor.

Elsje, ik zal voor je duimen dat het nog voor deze week is. Is dat goed voor jullie?

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:01

ik wil niks liever barbara

Gitta hoe is het met jou?? zie aan je banner dat je overtijd bent.. mijn duimen blijven draaien voor je meid

[Laatst gewijzigd door els - 03/07/2008 @ 10:01] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:50
milo

Fanny, ik denk ook dat je mannetje niet meer echt vanzelf kan draaien, net zoals hij ook niet meer goed kon draaien. Veel succes alvast

Els, waggel je nog rond?

Gitte!! Kom snel iets zeggen. Ben zo benieuwd

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:24
Bar

En Els ... overtijd of????
Laat ons snel iets weten hé...
Van mij alvast een vlotte bevalling en een wolk ve baby gewenst...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:20

Hoi dames

ik waggel nog steeds rond

ben deze voormiddag nog bij gyn geweest voor ctg en beebje doet het nog supergoed daarbinnen, ze beweegt nog héél goed, hartje in orde alleen maar lichtte weeën te bekennen.. heb meestal savonds de harde...
Nu als beebje er donderdag nog niet is moeten we weer naar de gyn... ben wel benieuwd...

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 12:03
milo

wou net komen vragen of ons Elske al bevallen was

Ik hoop voor je dat het eerstdaags mag beginnen. Alvast een super vlotte bevalling gewenst Doet da goe hè meid!!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:53
Barbara

volgens mij is het bingo....
En hebben we er een meisje bij

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:50

Jaja wordt hier dus bijna een meisjesforum...

Gitta hoe is het met jou???

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 20:29
milo

je loopt nog rond!!
Het is spannend daar ten huize els
die zit daar goed joh

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 10:45

denk het ook milo... de vroedvrouw zei het dezemorgend ook nog eens na checkup dat beebje veel te goed zit bij mij... als er niks gebeurd moet ik maandag weer op controle.. ik hoop toch dat het dan toch beetje geholpen wordt.. begin beetje ongeduldig te worden

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 21:08
milo

Ja, ge maakt het spannend gij
Al wat actie gevoeld vandaag? Je hebt toch een checkup gehad, dat kan altijd bevorderend werken...

Myrthe is gisteren weer eens zwaar gevallen. Ze wou schuiven in de living met haar crocks. Maar die dingen schuiven niet dus haar voeten blijven staan en haar lichaam valt voorover. Recht met haar gezicht op de kant van de chauffage Bloedende lip, blauwe neus, dikke neus (zwaar gekneusd maar gelukkig niet gebroken) en een stuk van haar bovenste voorste tand af. Ze gaat toch één dezer dagen haar kop invallen hè
Andere positieve noot: ze slaapt nu in een groot bed

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 21:12
Barbara

Loop jij nu nog zo rond, gohhhhh, hopelijk haalt die dikke buik het weekend niet..... het is ellendig hé, overtijd gaan, ik kan ervan meespreken.

Milo de kleinste is al + 6 maand, wat gaat de tijd SNEL, ik herinner me nog dat je bevallen was en ik net terug zwanger, nu is het weeral bijna aan mij, EERST ons Els hier hé

Gitta, hoe gaat het met jou?

Fanny, alles DIK in orde

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:33

Ho Milo.. mirthe is precies wel een kwajongen zo te zien...
Hopelijk is het rap beter en al een flinke meid die in groot bed slaapt, lukt dat goed.. Luna was ook redelijk rap hiermee, ze vroeg er toen zelf naar...

Ja het is spannend, heb savonds wat last van lichtte weeën, die niet doorzetten.. en het blijft daarbij.. dus ik denk wel dat ik maandag weer zal halen...

we wachten maar gewoon af

Barbara ook al zover.. wat vliegt de tijd...

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 08:33
Bar = werk

En Els, nog steeds ?

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 23:05
milo

Ja Elske meid, ik vermoed dat je nu wel bevallen bent

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 15:47
Barbara

Ik denk dat het nu ook wel bingo is geweest.
Ik denk dat ons Elsje van haar kraamperiode aan't genieten is.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 18:42

Gisteren om 9u40 zijn mijn vliezen gebroken en om 12u05 is ons meisje Jade geboren...

later meer... foto op profiel.. we zijn al thuis.. Luna is fier, papa is fier, mama is fier en moe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >