Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/06/2008 @ 15:32 leentje ![]() | redtster amai das ook een pijnlijke affaire jong. dronk je dan te weinig ofzo? hopelijk heb je iets gekregen voor je pijn. veel beterschap meid. |
25/06/2008 @ 19:55![]() | Ik blijf ook zo lang mogelijk werken tot 1 september en dan ben ik 2 weekjes op voorhand thuis. Dan moet ik dit jaar niet meer werken woehoe! groetjes |
| 25/06/2008 @ 21:54 cindy ![]() | Redster, veel beterschap gewenst! Ik ga ook zolang mogelijk proberen te werken. Ik start mijn zwangerschapsverlof op 1 september. Voor de rest gaat alles hier prima! Groetjes |
| 27/06/2008 @ 10:29 Anna | Hoi hoi, in de hoop om alle septembermama's van in het begin terug te vinden, ben ik een nieuw onderwerp gestart onder de button 'zwangerschap' met als titel 'septemberkindjes'. Hopelijk vinden we zo onze medemoeders in spe terug. Benieuwd naar hoe het intussen met hen gelopen is ![]() |
| 29/06/2008 @ 12:48 bolleke | hoi allen, het is een tijdje geleden dat ik even geschreven heb. Heb wel de verhalen wat gevolgd hoor. Ik ben bij de gyne geweest. Nierkelkje nog steeds gezwollen, dus is nog steeds afwachten, maar ze verwacht niets ernstigs want het blaasje vult goed. Dus probeer ik me geen zorgen te maken. Volgende keer 17 juli naar de gyne , alvorens ik nog naar frankrijk vertrek. Verleden week al eens een weekend weggeweest en was wel lastig,maar in frankrijk zal ik me rustig houden is wel met d etwee jochies van mijn ventje, maar ze zijn al zeven en elf, dus ze redden het wel. en dan heb ik mijn ventje ook die me zal helpen en zijn ouders ook dnek ik wel. Liefs |
| 02/07/2008 @ 13:32 Jinx@work | Hellow, gisteren naar gyne geweest, alles prima in orde. ze weegt al ongeveer 1400 gr. mooi in de middenmoot. het hoofdje zit al naar beneden dus dat is ook zeer goed he. wwhiiie op naar de laatste loodjes! heb nog 3d echo gepland op 15 juli! groetjes |
| 13/07/2008 @ 16:00 farientje ![]() | little miss ja het viel mij ook al op ben een weekje weg geweest en helemaal niets te lezen hihi. laat die laatste 10 weken maar lekker snel voor bij gaan he |
| 14/07/2008 @ 12:22 bolleke | Maar ik blijf toch heel erg genieten, dus te snel moet het ook niet gaan. Wij vertrekken zondag twee weekjes naar mijn schoonouders in zuid frankrijk. Zalig zal het zijn. HEt is te zien wat de gyne zegt hé donderdag. Maar ik denk niet dathet een probleem zl zijn. Groetjes, BOlleke |
< vorige pagina | volgende pagina >

september 2008

drukke boel.