< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Jonge meiden die ervoor gaan!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Jonge meiden die ervoor gaan!
13/06/2008 @ 15:33
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik had vanmorgen dit berichtje getypt maar om netwerkproblemen kon ik het niet posten... dus hier komt het :

ik heb goed nieuws maar misschien dan ook wel bijkomend slecht nieuws...

vanmorgen follikelmeting om half 9... en gynae zei : tis nog vroeg hé dag 8 in je cyclus,
maar ze ging es kijken of er iets te zien was.... spannend dus...
omgekleed...inwendige echo: zegt ze eisprong is al geweest ! ze was
zelf verbaasd.... en toen zei ik amai en tis nog maar dag 8??? en ze
zei ja hier zit toch een follikel en ze wees op een grote zwarte vlek
(niet eens rond) ... ik dacht eerst dat dat gewoon een lege ruimte was
zoals altijd waar gewoon niets te zien was.

ik zou blij moeten zijn hé, maar probleemke is, we hebben afgelopen 2
dagen es geen betrekking gehad sjonge... vreselijk vind ik dat,
stel één kans gehad nu...en zelf ook nog gemist

Maar om 13.30u mag ik bellen voor resultaat bloedwaardes en dan zeggen
ze met zekerheid of eisprong geweest is of niet.... hopelijk kunnen we
vanavond ons best nog doen !

En nu het nieuwe bericht dat ik nu wou doen :
NOG beter nieuws !!!!!!!!!! wooooooooohooooooooooooooo de eisprong komt eraan maar is nog niet geweest zien ze in mijn bloed... dus nu ist vollebak oefenen hé voor echt !!!
maandag om half 8 moetk terug naar gynae en zij kijkt of eisprong ook echt geweest is dan.

Ben zo blij...

mag ook wel want ik kom net van de politie : auto is aangereden op parking en k weet niet door wie.... dus hopelijk draai ik niet voor de kosten op bij de leasefirma.

tis vrijdag de 13de, maar mijn dag kan nu toch niet meer stuk !

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 15:37
Excalibur

Online Status
Hallo snuitje, mag ik met jou mee aftellen? Ik zit nl ook net aan clomid (voor 2de kindje, eerste kindje is van april vorig jaar, ook dmv clomid ronde 1!)
Mijn nod zou ook rond 4 juli moeten zijn (zit nu op cd 5, nog tot zondagochtend clomid nemen, en dan aftellen naar vrijdag voor folikelmeting...

Veel succes met je eisprong ;-)

PS: ik ben nogal nieuw hier op de site... Ik word dit jaar 24 dus ook een jonge meid die er (voor de tweede keer) voor gaat

[Laatst gewijzigd door Excalibur - 13/06/2008 @ 15:38] - Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 15:49
snuitje

zeker mag je met mij mee aftellen... spannend voor jou ! maar bij jou ging het dan goed met die clomid, in ronde 1 zwanger...

was bij mij niet zo hoor, ik heb al 11 maanden van ontgoochelingen achter de rug.... hormonen tot zelfs hoogste dosis clomid die niet aansloegen, operatie, .. maar nu lijkt het of ik een kans ga krijgen !

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 15:23

Online Status Bekijk profiel
snuitje, en is er nieuws???

sorry dat ik zolang niet geweest ben..mijn laptop had het begeven!
alles gaat goed hier!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:44
snuitje

maandag was er toch nog geen eisprong geweest terwijl gynae dat vrijdag wel verwachtte dat dat voor maandag zou gebeuren.
morgenvroeg om half 9 moet ik terug...

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 12:46
Tamsie

hoi allemaal, k kom nog is piepen, sorry dat k zo weinig kom, ma het is nogal pijnlijk, mn schoonzusje heeft ook het ene probleem na het andere. ze is nu 16 weken en ze is thuis, de placenta is gezakt dus plat liggen. dus gaan we regelmatig kuisen en zo, wat weer niet goed is, want haar buik begint nu toch wel dik te worden.
en snuitje hoe zat het met de eisprong?

hierstond ik 2 weken geleden totaal verbijsterd, k heb vorige cyclus geen eisprong gehad, ma wel mijn regels gekregen, 1 dagje te laat.
dus mss dat er zo ng wel iets van komt.
iig een dikke knuf
ik denk aan jullie
tamsie

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 20:12
snuitje

s maandags had ik geen eisprong gehad, dus donderdag terug en ook toen weeral geen eisprong. Maar dan heb ik een voorschrift gekregen om een pregnyl spuit savonds te laten zetten... en nu moet ik dus 2 weken wachten nog, ik hoop dat ik eisprong gehad heb na die pregnyl spuit... ik weet niet of dat 100% zeker is dat je dan een eisprong hebt?

^Hopelijk gaat het beter met je nu je hier wat minder komt?

Alvast dikke knuf

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 12:19
snuitje

Tamsie, klopt het dat je 4 follikels hebt? waaw zeg... dan moet er toch zeker 1tje bevrucht worden hé?

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:22

Waar lees jij dat snuitje ... ?

Bij mij gaat het goed, morgen de screening echo ofwel 20 weken echo.
spannend.
Ik weet inmiddels ook het geslacht

hoe gaat het snuitje?

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 22:30
snuitje

in een ander topic had ik dat gelezen, maar naderhand twijfelde ik of dat wel "onze" Tamsie was, en vond ik het topic niet terug waar ik dat gelezen had... daarom dat ik het hier even vroeg

oh fijn je weet het geslacht ik denk een meisje !

spannend morgen ! hoelaat moet je gaan?

Met mij gaat het goed ondertussen...behalve dan de buikpijn die ik al sinds zaterdag heb... maar ik hoop dat dat een goed teken is, dat de pregnyl spuit gewerkt heeft...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 15:23

nog geen nieuws ?

screening is goed gegaan, het zag er allemaal heel goed uit

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:04
snuitje

Hey lieverdjes,

duimen jullie voor mij mee? ik denk dat vandaag of morgen mijn NOD is, aangezien ik niet zeker weet wanneer eisprong was na pregnyl spuit... voorlopig nog geen te zien of te voelen aankomen...

ik hoop heel hard dat het lukt , maar ik voel me compleet niet zwanger...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:24
snuitje

tot nu toe nog geen , hopelijk blijven ze 9 maanden weg !

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:35

Ik duim voor je snuitje!!!!!!!!
En ik voelde me ook niet zwanger toen hoor.. dat kwam daarna wel

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 02:16
snuitje

Roh wou nog even komen melden, nog steeds niet

Ik begin hoop te krijgen ! (misschien niet goed?)

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 16:16

hey snuitje
ik kwam hier gewoon een keertje kijken maar ben ook aan het duimen voor je ik weet dat het wachten oneindig lang kan duren
groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:35
snuitje

ja helaas hoefde ik niet te testen... ik geraakte gisteren niet op internet sorry...maar gisteravond bloedverlies gehad (daarna wel niks meer) ... dus nu weet ik het niet goed meer, maar t zullen wel men regels zijn, dus op naar de volgende hormonenkuur zeker?

tis verwarrend want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:29
Tamsie

ja idd, er waren er 4, maar geen een gesprongen.k heb dus wel mijn regels gehad toen. nu ben k aan het wachten k zou donderdag mn regels moeten krijgen, maar k heb er eigenlijk geen idee van of k een eisrpong heb gehad. k heb wel al steken sinds zaterdag en vandaag rugpijn, dus k denk dat ze wel gaan komen.
dan zouk content zijn hoor, amai, een normale cyclus zonder iets.
en dan het ergste nog, mn gewicht. k was een 6tal kilo bijgekomen van die stomme hormonen en er ging dus echt niks af he. dus k ben is na de huisarts geweest en hij zei dat het een jaar zou kunnen duren vooraleer dat het echt zou lukken omdat mijn lichaam nu helemaal paraplu is. hij zei het heeft geen zin nu te dieeten ma let wel dat ge niet nog bijkomt
en snuitje, na pregnyl is het niet zeker dat je een eisprong hebt hoor, bij mij 2 van de 4 keer. maar de moed niet opgeven.
dat doen we her ook niet. we blijven hopen tegen beter weten in.
een heel dikke knuf
en heaven mogen we weten wat het wordt?

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:06
snuitje

Tamsie, ik wil je niet kwetsen... misschien ben ik zwanger...van morgen toch maar getest omdat bloedverlies gisteren maar heel even was en nu niets meer... en ik gevoelige tepels heb...

en iemand opt forum zei test toch maar eens... zo gezegd, zo gedaan, licht positieve test ! heel blij, maar ook verward, wat was dat bloedverlies? vroege miskraam?

Dus ivf consulente gebeld en ik mocht langsgaan...

ben net terug uit het ziekenhuis, tussen 3u en half 4 mocht ik terugbellen en ze hoopte dat ze dan de uitslag al had !

ze heeft naar mijn test gekeken en ik zei "dit beeld ik me toch niet in hé?" en ze zei neenee dit is toch wel een duidelijke streep, wel lichter dan controlestreep en heel dun, niet zo dik, maar duidelijk te zien...

ZALIG !!!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:15

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!

Wat super snuitje!!!!! Ben ZO blij voor je
SUPER GEFELICITEERD

En bloedverlies heb ik tot 9 weken gehad dus dat wil niets zeggen hoor.
Probeer lekker te genieten meid

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >