< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » wie gebruikt ook de safe sleep(slaapwinkel)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
wie gebruikt ook de safe sleep(slaapwinkel)
02/07/2008 @ 10:39
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi meiden

ik vroeg mij eens af of er meerder mamas zijn die hun kindje in de safe sleep te slapen leggen(voorbeeld zie je op: http://www.hetrietje.nl )en dan bij meeste bestelde

mijn zoon is nu 1 jaar en slaapt er nog in!

ik vin dhte erg makkelijk,kan niet gaan staan en zitten in bed,als ik m in bed leg is het binnen 5 min slapen!
anders denkt hij jahhhhhhhh lekker spelen,,,

dat ding is voor 0 tot 36 maanden,,maar vroeg mij dus af of er meerdere mamas zij die dat ding bij hun kindjes gebruiken!!en dan ook lang!!!!!!

xxjes miesje en e-j

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 13:23
appeltje

Online Status Bekijk profiel
ik ben enorm aan het twijfelen of ik er vandaag eentje ga halen.
ze rolt zich dus om in bed en ben dan ook doodsbang dat ze op haar buikje blijft liggen. ze wordt ook vaker wakker als ze in een rare positie ligt.
heb al wat opzoekingswerk gedaan, maar het blijft je kind fixeren he. ook even gebeld naar kind en gezin en zij vonden de safe t sleep geen aanrader. hun tip was:
slaapzakje aandoen (heeft ze al en rolt daar ook mee om)
alles uit bed halen waar ze in kunnen stikken: lakens, bedomranding, knuffels,...
ik twijfel dus nog....
hulp bij mijn beslissing mag dus wel

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 13:56
Wivine

Hoi appeltje,

ge kunt daar weinig aan doen hoor tegen dat omrollen, zoals K&G zegt, zoveel mogelijk andere 'risico' factoren weg nemen.
Elly is sinds haar geboorte een buikslaper en wij hebben toen gewoon de safe sleep matras gekocht (in dreambaby) dat bracht ons een veiliger gevoel.

greetz Wivine

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:30
mies

nou als je t mij vraagt is het dus wel een aanrader,,
(vroeg me alleen af of meerder mamas deze gebruikten)

mijn zoon slapat er al maanden in,,kan zich niet rollen naar buik(heb m wel eens zonder gelegt,maar als ie nara zn buik rolt,knalt tie bijv met zn hoofd tegen de spijlen,,en is het huilen,enz enz!dat komt en zijn mar ook mijn nachtrust zeker niet ten goede!

ook dat gedoe,met niet willen slapen,omdat tie in bed gata staan,zitten enz heb ik gene last van!in dat ding kunne ze ook prins heerlijk op hun zijn slapen,en rug dus!!

armen en benen zijn vrij,dus beschadegig aan heupjes enz kunne ze niet oplopen,,,

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:37
Wivine

Hoi Mies,

had ook liever gehad dat ze met een safe sleep had geslapen want ik ben heel lang enorm ongerust geweest door het feit dat ze op haar buik sliep. Maar buikslapen was het enige dat ze wou (reflux en kiss syndroom).

Ik zou zeggen als je kindje daar goe mee slaapt, blijven doen!

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 15:29

Ja hoor, gewoon verder doen,
ik gebruik hem nu nog niet zo lang maar kan dat ding al niet meer missen, ook omdat het bedje enorm schuin staat en het was de beste oplossing om haar te slapen te leggen, ze is een enorme wroeter en ze eindigt direct met haar hoofd beneden, nu ben ik gerust dat ze in zo'n safe t sleep ligt, en ik gebruik hem ook zo lang ze het nodig heeft.

groetjes

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 21:18
appeltje

Online Status Bekijk profiel
ben hem dan toch gaan halen... en zeeeer content van

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 11:10
Ingrid

Online Status Stuur bericht
Amber slaapt er ook in. Zij heeft wel sterke spieren en zit 's morgens ook altijd recht in bed. Toch is de gordel 's avonds hoog gelegd. Zij prult ook de klitteband losser.
Maar hier hebben we hem eigenlijk gekocht omdat ze last heeft van reflux en op die manier kan ze niet naar beneden schuiven.

Vermoedelijke bevalling op 08/10/2008.
Al 48 weken en 2 dagen zwanger (120.89% ver), nog 8 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]