Hallo'kes !!!
Nee hoor Muis, niet op reis ! (was't maar waar haha)

Maar is zo verschrikkelijk druk allemaal hé ik weet soms niet eens waar m'n hoofd staat heb ik zo de indruk ...
Al een beetje uitgerust en bijgetankt ?! En jij Sterretje !?
Wel leuk zo'n feest hihi, maar 't is de day after natuurlijk ...
Oei, vanaf nu naar leuven Muis ? da's wel ver pff ... die wetten ook hé !
En Mathiesje zo'n lelijk oogje ocharme ! veel beterschap ! maar zal wel vlug beteren met de juiste zalf (en ab) ... knuffeltje !
Oh Sterretje, ook voor jou een dikke hug hoor ! Schrijf en schreeuw het maar es lekker uit meid !!!
Leuke nieuwe avatars hier ! wiehoew! super !!
Enne Delphine duim duim toitoi dat jouw ventje ook nog vlug toegeeft hé !!! hihi
Je hebt al alles goed uitgepiept hé zo te zien !

Nu maar hopen dat je de theorie ook in praktijk kan omzetten !
Enne, ik doe ook mee hoor met het afval-clubje binnenkort héhé ! (na de bv wel natuurlijk) Heb er nog steeds een goei 9 over pff.
De solden .. ahum, ik heb me al heel goed laten gaan (solden én natuurlijk geen solden hahaha) ... voor mij, voor ventje wat, voor de kids héél veel en ook voor't kleine manneke ...

Zooo fun !!! (moest maar zo leuk niet zijn hihi) En centjes moeten rollen zeg ik dan ...
Nailo, mmmm jealous hier ;..

benieuwd !
Sterretje, heel leuke avatar ook zeg ooh smelt!
En hoe is het nog gegaan met de schoonouder-affaire ? goedgekomen hopelijk ? ( ik begrijp je trouwens volkomen ! had ik snif maar iemand die graag es op de kids zou passen) ...
ik ga vaak bij antoon achter mijn vleesjes hiih, maar denk niet dat het ik was (heb geen zo'n linnen broek waar ik nog in kan nu hahaha). Misschien m'n zus ? Maar er lopen hier veel mama'kes met baby'kes rond in Leke zunne tegenwoordig, dat is hier heel vruchtbare grond hahahaha.

't was hier ook kermis dit weekend, héél klein, maar .. fijn ! hihi
FCB, oh een familiefeestje in't zwembad ? fun zeg ! meegevallen ? benieuwd !
Hé geef jij idd maar zo lang je kan de bv 's morgens en 's avonds,

En hiep hoi, nog een bibje dus voor jou ook yihaaaa !!!!
Vakantie al een weekje voorbij ... heb al genoten hoor, maar 't is soms niet makkelijk vind ik hihi ! zo lekker druk zeg !

Ons kleine ventje is gelukkig veel beter, nu alleen nog z'n 'uurkes' (meestal 's avonds een ganse avond) en af en toe beetje last van krampjes (door vlugge drinken vermoed ik).
De meisjes die hebben een heel leuke 'nieuwe' bezigheid in de veranda en morgen komt er ook nog een tv in ! dus ambiance hihi !
Wel spijtig van't weertje natuurlijk ...
(want niets is toch leuker als buiten spelen !
Ik zie wel enorm graag m'n meiden 'in actie', die kunnen er wat van hoor haha !
Ons ventje die kraait al een beetje, lacht zo hartverwamend (een echte hartedief, de meisjes hebben er een liedje van gemaakt smelt smelt) en doet het prima, ook de nachtjes zijn al super !
Emma'tje, da's nog steeds ons zonneke, ons clowntje in huis, lekker gek doen is haar hobby hihi en ons Lisa'tje, da's een echt 'madam'. Die zingt en is zo'n puur meiske.
dikke kus ! Joke x