< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
27/06/2008 @ 18:55
leentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
onze yano had een schoendoos vol geplakt met schelpjes.
was echt mooi jong. hij heeft er zijn werk aan gehad.
en ik had daarin een dinkglas gestoken met daarop "de liefste superjuf"
en daaronder een tien ben je voor alles wat je deed,
plakken,knippen,verven,....
een mooi schooljaar dat ik niet vergeet!
kvond het echt mooi. de juf was er zo weg van vooral van die doos.
ze ging ze in de klas gebruiken want ze kwam goed van pas.
onze timothy had een koffiemok mee naar school met de meester zijn naam en betekenis erop. het paste goed bij hem.

@mmm riet zelfgebakken wafels... kzou er ooks een moeten maken.
en eh proficiat voor je zoontje. ze worden toch snel groot hé.
@peggy mooi gedichtje jong. juf zal wel een traantje weggepinkt hebben zeker...

kga liggen ben moekes. veel gestreken. was nodig.

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 11:27
Petra

Joehoe vakantie voor de kids!!
Ik heb er gisteren nog mee gelachen samen met de juf: voor jullie begint nu de vakantie, voor ons 2 maanden "werken"! Hihi. Ben content se, onze oudeavond was ook goed, bahalve het probleem dat steeds terugkomt: hij is te speels. Hopelijk gaat het er nog een beetje af, maar niet helemaal.
Ik kzn het ook hoor zo'n pestkoppen: bij Ferre waren het er 2 van een hogere kleuterklas. gelukkig gaan ze allebei naar een andere school volg jaar en de 2 andere "de meelopers" gaan dus naar het eerste studiejaar en komen dus op een andere koer te zitten. Maar ik denk, omdat de 2 kopstukken wegzijn dat die ook wel zullen dimmen.

Wij kochten voor de juf een keukenhanddoek met daarop "de allerliefste juf is toevallig mijn juf!" en een groen doosje kleenex met daarop "bedankt voor het leuke schholjaar". Ze was er weg van, want het is nu de groene klas en volg jaar naar de gele klas.

Geniet nog van alle verjaardagsfeestjes dames (en kindjes)!

Hey die Zand en Co is dat de vrozgere Z?? Wist ik hlemaal niet! Het is rechtover de Esprit winkel, en ik heb er voor Ferre al eens een aantal dingen gekocht, echt niet duur. Zo'n 2 bermuda's met bloemen (alla Hawaii) met daarbij een T-shirt. Op de ene staat n tribal met als opschrift tribal tattoo en op de andere staat Don't do it! Dan nog 2 gewone t-shirts met op de ene "my nickname is perfect" en op de andere "call my agent". De prijs valt echt super mee want ik betaalde voor 6 stuks net geen 50 euro.

Allee deze nm gaan we bij een collega een bedje halen eneen matras voor onze kleinste, moeten we dat toch al niet kopen!

Zeg, die suikertest; waarop basseren ze zich om die te doen? Ik heb het nog nooit gehad! Als ik het zo hoor, mag ik blij zijn dat ik eraan ontsnaptte maar ik be wel nieuwsgierig!

Groetjes

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 20:15

petra, die suikertest is hier standaard. Ik moet dan een oranje drankje drinken boordevol suiker en een uur later nemen ze dan bloed. Valt best wel mee, 't smaakt een beetje zoals limonade.

Op 't oudercontact was alles OK. Arne is alleen een beetje te braaf maar dat begon stilaan te veranderen vond de juf. ze had dat dan ook een beetje gestimuleerd

Bij de gyn was ook alles OK met . Hij woog 770 gram dus perfect op schema. Wel waser een nieuwe bloedklonter te zien. Maar die is kleiner dan de vorige (zo'n 3,8cm tov 7 cm vorige keer), dus weer veel rusten

Zo nu ga ik eten maken. tot later
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 20:25
Riet

Hallo allemaal!

Bjarne en Erin hebben zich goed geamuseerd op het verjaardagsfeestje van Keana. En Keana zelf ook wel dacht ik.

@ Petra:De suikertest is in GHB bij mij ook altijd standaard uitgevoerd. Het is inderdaad een héél zoete vloeistof waar ze dan wat citroen bijkappen om het drinkbaar te maken. Na een uur trekken ze dan bloed en dan zien ze hoe je lichaam er op reageert. Mijn gynaecoloog zei dat het een soort van uitdaging is van je lichaam.

@ Liesbet: ja dan is veel rusten toch weer de boodschap hé. Gelukkig dat met je babytje nog steeds alles ok is hé. Die Zand en Co daar moet ik precies ook eens gaan kijken. Alleen ben ik in Leuven niet zo thuis om te winkelen. Ik ga veel naar Aarschot en naar Diest, naar Antwerpen en soms ook naar Hasselt (heel gezellig vind ik). Gent en Turnhout vind ik ook gezellig om te winkelen. Maar écht gaan shoppen doe ik nog zelden. Ik koop meestal alles in stukjes en soms ook bij echt tijdsgebrek on-line bij bv. La Redoute. En ze krijgen ook veel kleding met de feestdagen enz... .

Allé meisjes ik ga jullie laten. Gunther gaat dezen avond ene drinken dus het zal een eenzame avond worden .

Riet

[Laatst gewijzigd door Riet - 28/06/2008 @ 20:25] - Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 21:42
Marijke

@ Petra: Die suikertest heeft onze huisdokter gedaan, ik moest bij de apotheek een poedertje gaan halen, dit mengen met wat water en citroensap, drinken (was nog best lekker eigenlijk) en een uurtje nadien de bloedname.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 22:57
peggy

Online Status Bekijk profiel
Hoi iedereen,
Keana haar verjaardagfeestje was superrrrrr! Idd Riet ze heeft haar heel erg goed geamuseerd!! Twas ook echt wel leuk vond ik net zoals op Bjarne zijn verjaardagsfeestje!
Keana is bij het lezen van haar doraboek en hiep hiep verjaardagsboek(geschenkjes) als een blok in slaap gevallen en dit gebeurd eigelijk zelden.
Riet ik zal je foto's doorsturen ok maar eerst ze nog op de pc zetten.
Ulle Erin is echt wel een kalm rustig braaf meiske eh amai ge moogt er trots op zijn!!
Kristien : Ge zijt verschoten van Wout eh? Zo ziede maar dat hij zich ni laat doen maar onze sloebers mieken er een spelleke van ze want der een duur waren ze aan het bekvechten voor de fun hihi. Ze waren ook vaak bij elkaar vond ik , das super!!

LIameke was wel wat in zijne zeur ma ja da kind heeft last van zijn tandjes plus die drukte is hij ni gewoon maar diene slaapt ook al een hele tijd zo vast als iets!
Hartelijk bedankt voor jullie zeer mooie cadeautjes eh!!
Ik ga nu ook richting bed want ben supermoeeeeeee.
Groetjes en tot hoors xxx

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 07:07
Marijke

Goeiemorgen iedereen

Ooh ik kijk echt al uit naar het verjaardagsfeestje hier.
Hier gaat het vooral nog leuk worden voor de andere kindjes, Vince gaat er zelf nog niet zo heel veel aan hebben denk ik.
Het is ondertussen definitief beslist wat we gaan doen: het thema is dus Winnie The Pooh (allemaal Poohbeer versiering, bordjes,...).
Voor de kindjes die komen heb ik een Pooh beker gekocht, die ga ik nog vullen met snoepjes. Voor het eten: hamburgertjes, hotdogjes en pannekoeken + dan ga ik bij Jaubin eens horen voor een lekkere verjaardagstaart.

Ik ben vrijdag bij Hema (Gouden kruispunt)gaan shoppen voor Vince, heb 2 broekjes en 2 bloesjes al aan -50%. Voor mezelf heb ik dan ook nog een paar dingen gekocht, het was daar braderie dus de dingen waren al goed afgeprijsd (sommige toch).

Groetjes en dikke proficiat voor alle jarige kindjes!

Marijke & Vince

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 14:21
Kristien

Hallo!

Peggy, 't was echt leuk gisteren! En zo erg was Liam weer niet hoor: ik heb hem toch wel eens mogen pakken he zonder zeuren.
Riet, ik ben blij dat ik je eens gezien heb. Is wel leuk dat ik nu een gezicht bij jou en de kindjes kan plakken. Jij hebt wel 2 brave kindjes hoor, amaai!
Ik ben blij dat Keana zo content was met de cadeautjes! En tja mijne Wout: ongelooflijk! Ik denk niet dat hij een half jaar geleden zo van zich zou afgebeten hebben, maar beter zo he.
Gisterenavond was ik dan weer niet content want dan was hij hier een buurjongetje van enkele maanden ouder met een (leeg) plastieken flesje aan het slaan (ik vermoed dat het weer opgestoken was door een oudere buurjongen) en ik kreeg hem dus niet vast om hem te straffen. Ik kan niet achter hem lopen en daar profiteert hij van en dan vooral als de 2 jaar oudere buurjongen erbij is want dan willen die 2 lekker stoer doen.

Ik had voor juf Christel en juf Sonja (van de opvang) een zonnebloem gekocht. Juf Sonja had hem 'zonnige Wout' genoemd en fier dat Wout was!

En gisterenavond mijn vakantie geboekt: het laatste huisje in een vakantiepark in de Ardennen (Herbeumont, in de buurt van Bouillon) voor nog geen €300 voor een week van 18 tot en met 25 augustus. Ik was al een paar weken aan het zoeken en ik stond ervan versteld hoeveel er al volzet was.

Leentje, Z is inderdaad 'Z en co' geworden (ik geloof dat er Z en co boven de winkel staat).
Tot maat 92 kocht ik veel kleertjes in de Hema:echt goed kwa prijs/kwaliteit, maar voor de grotere maten vind ik het al redelijk duur worden (al koop ik er nog wel af en toe iets). Verder ook C&A en Prémaman (wel alleen maar in de solden, want daar kan je nog echt koopjes doen voor een prima kwaliteit).
Een groot deel van de kleertjes krijg ik van familie en vrienden. En een ander groot deel koop ik eigenlijk 2de hands op de beurzen van de Gezinsbond. Er zijn er verschillende in het voorjaar (voor lente en zomer) en in het najaar (voor herfst en winter). Daar zit vaak ook merkkleding bij. 't Is natuurlijk wel een beetje uitkijken wat je koopt en er kan al eens een vlekje opzitten. Spijtig genoeg vind ik dat het het laatste jaar ook een stuk duurder aan het worden is, maar toch kan je er nog koopjes doen.

Ik heb ook nog zo 2 suikertesten moeten laten doen. De eerste is de standaardtest en die bleek niet helemaal normaal bij mij en dus heb ik nog een tweede moeten laten doen in het ziekenhuis, maar die bleek dan gelukkig wel normaal te zijn. Ben er wel elke keer een kg van bijgekomen. Dus echt leuk vond ik dat niet.

Ik moet mij hier nog door een berg strijk worstelen. Nog een prettige zondag!
Kristien

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 15:33
Riet

Hallo,

Ja Kristien ik ben ook blij dat ik nu een gezicht kan plakken bij jouw teksten. Dat is toch ietsje anders hé. Ik vond niet dat mijn kindjes braver waren dan de rest. Ze waren toch allemaal braaf niet? Wout en Keana hebben wel wat afgekibbeld, maar 't ging toch nog hé. Ik kon zo ook wel zien dat Wout een rustig kind is. En geloof me vrij: die van mij zijn niet altijd zo'n engeltjes hoor. Met zijn momenten wel. Vergeet niet dat ze op onbekend terrein waren hé. Proficiat dat je nog een verblijf hebt kunnen boeken. Ja ik denk ook dat het nipt wordt om nu nog te boeken hoor.

Ik heb een tijd geleden nog op twee beurzen van de Gezinsbond gestaan en er ook zelf wat (vooral speel-) kleding gekocht. Ik vind wel dat je ten eerste veel tijd en moeite er moet insteken om alles wat in orde te krijgen en te prijzen enz... en dan moet je daar nog gaan staan ook en 't brengt wel wat op maar als je het in verhouding bekijkt. Vooral aan de grote stukken heb ik goed verdiend, aan de kleding wat minder. Ik vroeg ongeveer 2 euro voor een kledingstuk en soms 5 euro voor een ensembleke van bv. 3 stuks en dan waren er nog die dat keurden van onder tot boven en het dan toch lieten liggen. Dat vond ik verschrikkelijk en daarom ga ik het ook niet meer doen. Om te gaan kopen vind ik de beurzen wel ok en je kan er inderdaad nog goede kleding kopen voor een schappelijke prijs.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 22:58
peggy

Hoi iedereen,
Het familieverjaardagsfeestje was ook heel leuk. Keana heeft mooi met haar nichtje gespeeld en Liam zat aan de chipskom hehehe.
Ze is weer enorm verwend amai wat die weer allemaal bij heeft pfff : een schommel van haar meter, dorapop,dvd,brooddoos en little pony's van ons, iets van barbie van oma en peter en ne cent, van meter ook nog ne cent, van oma en opa ook geld van haar nonkel ook, nog set steeknagels van dora,boeken allé ja ni té doen :) Ma ja...super toch eh!
De taart was echt supermooi ze , thema sneeuwwitje en al die figuurtjes stonden er mooi op en ze was overheerlijk ook! Weer goed weer dus die haar dag kan niet meer stuk.

Kristien : jaja we hebben eens nen andere kant van Woutje gezien maar moet nu wel zeggen dat ik bij het zien van de videobeelden de schelmerij op wout en keana's gezicht zag staan en dat het voor hun der een duur een spel werd om ter meest vechten hehe want meer lachende gezichten dan zure dus die kapoenen vonden het precies plezant om te vechten hihi! Het begon gemeend en nadien vonden ze het super om achter mekaar aan te rennen en te duwen enz lol echt leuk om te zien die beelden. Wout oogt rustig maar zo zie je maar dat hij het niet altijd is :) Maar er zijn geen tranen gevallen en dat is veel allé ja hoe hij haar pitste en zij hem duwde enz ge zou denken van ze gaan wenen maar nope en dat is veel eh!! Allé vind ik toch :) Liever een kind dat verdedigd dan ééntje dat in een hoekske gaat wenen maar ja je hebt verschillende karakters. T'is zonder kleerscheuren verlopen net zoals bij riet :) Ben er content van dat het zo goed ging eigenlijk met keana want das toch een hevig geval maar nu verbaasde ze mij twee keer op rij deze week (bjarnes verjaardagsfeest en het hare) jaja ons duivelinneke is ouder aan het worden en ze begint toch meer te beseffen. Natuurlijk ging ze vandaag vertellen dat wout stout was en haar pitste hehe maar ze vertelde er wel eerlijk bij dat zij ook iets gedaan had en dat ze hebben gelachen en samen gespeeld op de glijbaan :)
Tof van je reisje dat je geboekt hebt zeg! Je zal er wel van genieten :)Ik ben ook al eens naar zo een beurs geweest en vond de dingen nogal geprijsd allé ja de grootse heb ik toen eens bekeken. Heb zelf een aanvraag gedaan om daar eens te mogen staan maar ondertussen ben ik bijna van alles af iclusief kledij.

Riet : Idd de kindjes waren superbraaf en ulle Erin amai zo een braaf meiske zeg! Das wel een zelfstandige ook vind ik! Bjarne is wel ne speelse jongen maar idd miss op zijn eigen terrein heftiger zoals ik woensdag heb kunnen zien! Bjarne,shany,keana en wout zijn toch de speelvogeltjes van den hoop vond ik en de hevigste waren ons keana en wout hihi maar die voelden hun ook super thuis aan mekaar omdat ze mekaar een half jaar bijna dagelijks zagen op school eh?!

Morgen naar plopsaland want morgen verjaart ons meisje en ze heeft deze week al twee verwendagen gehad amai en morgen nog eens! Twerd normaal walibi maar ze wil liever naar plopsa en eigenlijk is da normaal want ze is wel gek van de ploppers plus ik vind plopsa ook leuker dan walibi.
Allé kga jullie laten, nog alles klaarzetten voor morgen se :)

[Laatst gewijzigd door peggy - 29/06/2008 @ 23:00] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 23:08
peggy

Keana haar verjaardag was echt zalig, het kind is overgelukkig en wij ook. Morgen breng ik meer verslag!!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:44
Petra

gelukkige verjaardag aan Keana!

Hier verloopt alles "vrij rustig". De grote vakantie is begonnen en ferre heeft zijn hartje al opgehaald op Bekaf. Morgen gaat hij met de vakantiecub naar de Halve Maan in Diest, hopelijk zit het weer wat mee want ze geven onweer :-(

Vandaag naar de solden geweest bij baby2000 voor een nieuwe maxi cosi. Verdr bij Ikea nog een aantal dingen op de kop getikt.

Benny is deze week in ziekteverlof: die is zondag in een verroeste nagel gelopen en heeft de ganse week gekregen van de dokter.

Morgen gaan we ook nog shoppen voor de tuin: een grote trampoline een zwembad, een partytant voor over de zandbak te zetten en dan nog stenen om een terras aan te leggen. 't zal druk worden de komende weken want ik wil zo snel mogelijk op mijn plaats zitten. Zaterdag gaan ze hierachter nogeen weg aanleggen dus alle buren moeten meewerken zodat de klus in 1 dag geklaard is...

Drukke tijden voor de boeg

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 23:08
peggy

Hey iedereen,

't Is dus toch walibi geworden, we hadden ons overslapen en van leuven naar walibi doe je in een half uurtje rijden .
Twas ten eerste zalig weer! En keana heeft haar zeer goed geamuseerd! Er stonden veel leuke dingen en Ronny en ik gingen om beurten met haar mee op een attractie en soms kon liam dan ook mee natuurlijk. Liam heeft zich ook supergedragen ze amai zo flink!! 's Avonds zijn we dan nog bij sportoase gaan zwemmen , we dachten bij aqualibi een uurtje te gaan zwemmen omdat dat bij de inkom inbegrepen zit als je walibi binnen gaat maar net toen we richting daar wandelde vielen onze rakkers uitgeput in slaap dus vandaar dat we dan nadien naar sportoase zijn gereden.
Ons meisje heeft nadien nog in de speeltuin aan de philipsite gespeeld dus die haar verjaardag kon niet meer stuk en wij waren ook allemaal zeer tevreden

Vandaag hebben we ook het zwembad gezet en amai da was hier echt dolle pret met ons vieren hehe wij grote hebben mee zitten spetteren en tieren en liam amai diene werd dol van enthousiasme hihi. We hebben er een deel klein ballekes ingelegd en hij maar spelen de sloeber!! Keana was vandaag wel een beetje koortserig miss van de warmte want verder voelde die haar prima. Afwachten natuurlijk.
Donderdag weet ik meer of ik gezinnen in Kessel-lo kan bemachtigen via een andere werk en als dat kan dan start ik er na mijn ouderschapsverlof meteen! Is tzelfde betaald, maar gezinnen om den hoek plus ook maaltijdcheques en nog tal van voordelen plus het grootste voordeel is dat ik met de fiets kan gaan werken en zelfs te voet :) Spaar ik lekker benzine uit en tijd Het Ocmw van Leuven heeft nog niets laten horen dus ze moeten snel zijn want donderdag beslis ik!!

Petra : Amai jullie tuintje wordt een speelparadijs, ik kom eens mee spelen ze autch die nagel brrrr pijnlijke zaak maar allé hij is dan toch een weekje thuis om te herstellen en 't is nu net zo mooi weer dus hij kan toch wat meegenieten ondanks alles!
Veel koopplezier morgen eh!!!
Ik ga mijn maxi cosi nu verkopen se. Liam vliegt in ne autostoel, hij weegt nu 9.5 kg ongeveer plus hij valt minder in slaap in den auto dus we halen hem morgen zonder fout boven. Die maxi vond ik wel handig omdat meneer altijd in slaap valt en dan kon hij lekker doorslapen in zijn maxi die ik in of op de winkelkar zette maar 't is geen zicht meer hehe dus tword tijd. Maar ze mogen er in principe in tot aan hun 15 kg dacht ik maar opgeruimd staat netjes en hopelijk krijg ik hem verkocht!!
Alél kga nu richting mijn bed want anders kan ik weer zagen dak moe ben morgen. Groetjes en tot hoors allemaal xxx

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:31
Liesbet

Hier is alles rustig. Ik zit geplaagd met hoofdpijn.
De enveloppen voor de kaartjes zijn sinds gisterenavond geschreven. Nu rest ons enkel nog de cadeautjes voor in de klassen van Arne en Gauke. Maar met een beetje hulp zijn ook die volgende week klaar. En mario gaat vrijdag de kleedjes van de zolder halen, dan zijn we helemaal klaar.

Nu maar weer aan 't werk, tot later

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 15:00
leentje

amai liesbet mooie foto.
buikje ook goed vooruit gegaan.

hier ook. mijn gewicht komt nit meer bij al een tijdje.
zeg, hebben jullie ook het gevoel dat jullie maag sneller vol zit?
mijn eetlust is vermindert kben rapper voldaan.
tmoet zijn zeker dat mijn baarmoeder alles wat bij elkaar drukt?
allé nog even verder inpakken want vrijdag zijn we op vakantie.
groetjes iedereen en als je me niet meer zou horen tot na de 17dejuli.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:21
Riet

Hey!

@ Liesbet: mooie foto van je buik seg!

@ Leentje: ik had dat ook toen ik zwanger was van Erin dat ik precies altijd "vol" zat. Bij Bjarne heb ik dat niet gehad.

@ Peggy: Hey Peggy, wij gaan dit weekend niet maar het weekend er achter waarschijnlijk eindelijk naar Plopsaland. By the way: ik kan toegangskaarten krijgen met korting (komt min of meer altijd overeen met de groepsprijs)voor heel veel pretparken, dus als iemand ergens naartoe wil gaan en je weet het me een tijdje op voorhand te zeggen (ze blijven wel lang geldig hoor), dan kan ik die altijd via mijn werk aanvragen. Gewoon nog af te halen bij mij dan... .

Allé dan is 't precies fijn geweest in Walibi. Als ze zo uitgeput waren. Duime ivm je werk hé.

Hier staat sinds zondag het zwembad en ik heb er al enkele keren in gezeten ('s avonds als ik van die hitsige trein af kom is dat echt welkom). Gunther is thuis, dus die kan er met de kids overdag ook in. de volgende dagen zal het er waarschijnlijk niet in zitten, maar hopelijk later wel weer terug hé.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:38
Liesbet

Hoi iedereen

Ik ben nu mee het vrijgezellenfeest van zijn peter aan 't organiseren. heeft er iemand trouwens een idee hoe we op een leuke manier een geldsom (in muntstukjes) kunnen afgeven op de trouw?

Zo nu maar weer aan 't werk. Tot later

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:10
Saskia

Kaarsen smelten en dan in een vorm gieten met de muntstukken erin en terug laten hard worden met een londje aan. Eigenlijk gewoon een nieuwe kaars maken.
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 12:29
peggy

Saskia : orgineel gevonden zeg :) Miss gebruik ik die tip ooit zelf wel eens :)

Riet :Ik heb wel intresse in kaarten voor plopsaland maar mail je hier nog wel over. Idd het kan deugd doen zo in het zwembad plonsen en zeker nadat je op een overhitte trein hebt gezeten maar jammer genoeg laat het weer het nu niet toe om te zwemmen. Pfff stom eh!

Keana die mist dus echt haar schooltje en de juf! Dus wie zin heeft om te komen spelen met haar? Mailen maar :) Hehe :)
Voor de rest hier alles prima , groetjes en tot hoors

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 19:43
Kristien

Hallo,

Net naar de Premaman geweest en nog 1 lange broek, 1 bermuda en een t-shirt met lange mouwen gevonden voor Wout. De lange broek was zelfs -70%. De broeken zijn eigenlijk wel voor volgend jaar.
Trouwens de 2de handsbeurzen in het Leuvense zijn niet met tafels (je moet dus niet zelf verkopen). Je doet je kleertjes binnen en die worden dan voor jou verkocht aan de prijs die jij bepaald hebt. Je kan dus wel pech hebben dat er niet veel verkocht is. Ik heb dit nog niet gedaan, want ik kan nu echt nog geen afstand doen van de kleertjes. Ik heb ze wel al een paar keer uitgeleend en er zijn nog enkele grote stukken bij een nicht van mij, maar da's toch iets anders dan ze echt weg te doen hoor.

Liesbet, met briefjes heb ik wel al eens een grote plant versierd (de briefjes waren dan de bloemen).
En ik heb al wel eens muntstukjes in een emmer met zand gezien.
Voor een trouw op mijn werk zijn er ook al muntstukken in een agarosegel gegoten (maar dat zijn nogal specifieke gellekes als je in een labo werkt).

Peggy, Keana heeft precies toch wel een hele leuke verjaardag gehad. Amaai zeg, zoveel gedaan!

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >