Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/06/2008 @ 20:15 | petra, die suikertest is hier standaard. Ik moet dan een oranje drankje drinken boordevol suiker en een uur later nemen ze dan bloed. Valt best wel mee, 't smaakt een beetje zoals limonade. Op 't oudercontact was alles OK. Arne is alleen een beetje te braaf maar dat begon stilaan te veranderen vond de juf. ze had dat dan ook een beetje gestimuleerd Bij de gyn was ook alles OK met . Hij woog 770 gram dus perfect op schema. Wel waser een nieuwe bloedklonter te zien. Maar die is kleiner dan de vorige (zo'n 3,8cm tov 7 cm vorige keer), dus weer veel rustenZo nu ga ik eten maken. tot later |
| 30/06/2008 @ 23:08 peggy ![]() | Keana haar verjaardag was echt zalig, het kind is overgelukkig en wij ook. Morgen breng ik meer verslag!!! |
| 03/07/2008 @ 10:10 Saskia | Kaarsen smelten en dan in een vorm gieten met de muntstukken erin en terug laten hard worden met een londje aan. Eigenlijk gewoon een nieuwe kaars maken. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

. Hij woog 770 gram dus perfect op schema. Wel waser een nieuwe bloedklonter te zien. Maar die is kleiner dan de vorige (zo'n 3,8cm tov 7 cm vorige keer), dus weer veel rusten
.
Het Ocmw van Leuven heeft nog niets laten horen dus ze moeten snel zijn want donderdag beslis ik!!
autch die nagel brrrr pijnlijke zaak maar allé hij is dan toch een weekje thuis om te herstellen en 't is nu net zo mooi weer dus hij kan toch wat meegenieten ondanks alles!