Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2008 @ 21:07 michele | @Leen, heb er lang over nagedacht, gezien mijn wedervaren enige tijd geleden op 9maand, maar heb dan toch besloten om me terug te registreren zodat ik een bannerke kon aanmaken en jullie niet steeds hoeven te vragen hoever ik ben .'k zal eens kijken of ik ergens een prettig gestoord hoekje vind hier op 9 maand om mezelf te parkeren zelle ![]() ![]() Michele, maar zeg maar sjell dat doet de rest ook |
| 28/06/2008 @ 22:56 michele | @ brenda, hoe was je echo ? |
| 02/07/2008 @ 23:55 michele | wa een verhaal. Ben ik blij dat ik bij een gyn prive loop. ik mag lekker elke twee tot drie weken op controle met echo en alle vragen worden direct en volledig uitgeklaard. krijg ook nooit geen vreemden aan mijn lijf en er staat nooit een hele kudde mee te kijken (wat je wel makkelijker hebt in het ziekenhuis). betaal er iets meer voor, maar 't is elke keer lekker relaxen, grappen maken en leutig. volgende afspraak is donderdag 8 dagen. ben dan 12 weken, dus tijd voor de nekplooimeting. vorige week was baby 3,2 cm groot al en klopte het hartje aan 162 bps. alle armpjes en beentjes ook mooi kunnen bekijken en baby was lekker een baantje aan 't trekken in mijn buik. Mama is goed zwanger, dus moe, mottig, misselijk en van tijd niet te genieten. Soms denk ik was het maar weer winter en geen schoolvakantie, maar amuzeer me wel te pletter hoor elke dag met mijn drie grote kapoenen eens de misselijkheid wat weg is, allleen die zomer wordt er teveel aan. |
| 04/07/2008 @ 11:28 nancy74 | hey hoi, ik ben moeder van 4 kinderen (12-10-8 en 15 maanden) en nu zwanger van de 5de.. moet wel eerlijk zeggen dat ik opzie tegen de reacties van andere, bij de vierde riepen mensen idd al, jee waarom doe je dat in deze tijd? en hoe ga je dat betalen (uhh erg brutaal!) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

waarom geen groot gezin?
.

4 dat doe je in deze tijd toch niet meer! of wat dat kost toch te veel geld, en hoe ga je de studies later dan betalen?
Brenda
Maar je weet maar nooit.Ik heb een jongen,nog een jongen dan een meisje en als laatst weer een jongen,wat jij?Ik hoop je te horen,groetjesss