Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 23:14 isabel ![]() | proficiat met lukas zijn verjaardag he Isabel |
| 03/07/2008 @ 20:23 Zepke | Hallo allemaal! Lieveke, wens Lukas nog een hele gelukkige verjaardag, hoor! Groetjes, Zepke |
| 03/07/2008 @ 20:31 Zepke | Hallo allemaal! Ik heb net op een ander forum gelezen dat Lieveke op 01-07-2008 bevallen is van een meisje Paulien! Een dikke proficiat, Lieveke! Geniet ervan, hoor, meisje!!Groetjes, Zepke |
| 04/07/2008 @ 09:52 petitje ![]() | proficiat lieveke met je dochter! zephke, waar heb je dat gelezen?? |
| 04/07/2008 @ 11:45 liselotje ![]() | He meissies hier is ik ook weer eens....Ik had mezelf eer eens ingelogd allemaal nieuwe berichten foei foei ![]() Lieveke ten eerste Van Harte Gefeliciteerd met je dochter geweldig een meissie erbij...mooier kon het niet he..en alles is goed gegaan las ik![]() Petitje ik had het even voor je opgezocht maar de man van Lieveke had het bij de Juli mama`s geschreven ik heb het even gecopieerd::: Hoi Allemaal, De man van lieveke hier. Paulien is om 16h55 geboren. Ze weegt 2,520 kg en is 47 cm lang. Het was een vlotte bevalling en iedereen stelt het heel goed. Groetjes Isa bedankt voor je berichtje maar sorry dat ik het nu pas gelezen heb ![]() Met jullie en julie kroost gaat ook alles super Als alles maar gezond is das toch het belangrijkste he ![]() Nou en een update van mij kant.... Hier gaat het ook super ik ben nu 31 weekjes gaat zo hard en heb tot nu toe echt een voorbeeldige zwangerschap die gun ik echt iedereen maar goed mij hoor je niet klagen..we weten inmiddels ook wat het word maar dat houden we nog even geheim..Ik weet niet of jullie je op de nederlandse hyves kunnen aanmelden dan moet je je waarschijnlijk eerst regristreren maar daar ben ik veel te vinden met foto`s enz. en daar zal ook als 1ste het nieuws komen dat ik bevallen ben dit is mijn adres http://liselotje23.hyves.nl/ hij is niet openbaar dus ik zal je moeten accepteren ik zal el zien ie er komt kijken ![]() Nou ben er weer vandoor een hele dikke knuf voor jullie en jullie kroost en we zien ons weer doei doei![]() |
| 04/07/2008 @ 22:14 Fleur ![]() | Oei mijn banner is totaal " verouderd " , zal het van de week eens aanpassen... |
| 05/07/2008 @ 14:32 Rien | Koekoek! Ik ben ook goed .. ik mail Fleur om te laten weten dat Lieveke bevallen is (want dat had ik hier gelezen), maar ik vergeet zelf ons Lieveke ne DIKKE proficiat te wensen!! Ook aan de papa en grote broer natuurlijk! Ik vind het ook een HELE mooie naam. Volgens mij heb je al eens ooit gezegd dat je dat een leuke naam vond. Hij past heel goed bij L! Ja en Lotje, ik vind het echt fantastisch dat alles zo goed met jullie gaat!! Ben echt benieuwd, denk dat het een jongen en een meisje is. Gaan ze de tweeling vroeger geboren laten worden? Meestal is dat toch zo he? Hier alles kits. We zijn net terug van 2 weken Italië en dat is supergoed meegevallen. F was echt goddelijk bij momenten ![]() In tegenstelling tot S van Fleur stapt ie totaal nog niet en staat helemaal nog niet op zijn beentjes. Het zal geen topsporter worden, denk ik . Wel doet ie dada, klapt in zijn handjes, zegt papa, ... en is het een heus lachebekje. Echt zalig zo een kleintje. Zo! Ik ga me eens fatsoeneren, want zometeen komen de schoonouders. Doeidoei Rien |
| 07/07/2008 @ 08:08 isabel ![]() | lieveke een super grote proficiat he Isabel |
| 07/07/2008 @ 21:39 Rien | Amai Lieveke, dat is idd een HELE vlotte bevalling. Ging het bij Lukas ook al niet redelijk vlot? Ik meen mij zoiets te herinneren. Het is dus een nachtlawaaitje jouw kleine Paulien Kan me wel voorstellen dat dat vermoeiend is ja ... . Hopelijk vindt ze snel wat rust en regelmaat. DIkke kus voor jouw kleine meid. Lijkt ze trouwens op Lukas? Ben best benieuwd ![]() |
| 09/07/2008 @ 21:20 Zepke | Hallo allemaal! Wat is het hier gezellig druk! Lieveke! Welkom terug! Proficiat met de geboorte van je dochtertje Mooie naam trouwens! Heb je lang moeten nadenken? Of hadden jullie die al lang in gedachten. Spijtig dat ze zo laat in slaap valt. Hopelijk verbetert dat snel want je zult wel moe zijn! Lukas is precies erg trots! Schattig! Voor zo'n kindje moet dat toch ook iets speciaals en spannends zijn, hé? Ik heb daar een beetje schrik van want je hoort soms toch nogal verhalen over de reacties van oudere broer of zus. Bij mijn nichtje is dat een beetje misgelopen, maar zij verhuisde tegelijkertijd ook nog. Dat was wat te veel voor 't meisje.Groetjes, Zepke |
| 15/07/2008 @ 17:33 Rien | Lieveke, hoe is het met Paulietje? Is het nog zo een nachtmadammeke? Petitje, aiai aan de aerosol... verschrikkelijk he .. Onze F heeft zitten hoesten van februari tot we op vakantie vertrokken half juni. Ook 5 weken aerosol en dan tot mei aerochamber en ik had dus niet het gevoel dat iETS hielp. Gek werd ik ervan en vooral heel erg hulpeloos want dat venteke hoestte precies de longen uit zijn lijf. Twee weken vakantie en hij was ervan af!!! Man man wat zijn wij blij, maar hij zal ook altijd wel gevoelig blijven aan de luchtwegen. Jouw Deniske precies ook he ... . De arme schat ... Ik snap niet waarom de kinderarts zo een probleem maakt van zijn lengte als jullie zelf ook klein zijn .. Oh nee .. mama zegt ie niet. En papa zegt ie ook al een tijdje maar nu echt bewust. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

Geniet ervan, hoor, meisje!!
hier is ik ook weer eens....
geweldig een meissie erbij...mooier kon het niet he..en alles is goed gegaan las ik
maar goed mij hoor je niet klagen..we weten inmiddels ook wat het word maar dat houden we nog even geheim..
. Wel doet ie dada, klapt in zijn handjes, zegt papa, ... en is het een heus lachebekje. Echt zalig zo een kleintje. 
Mooie naam trouwens! Heb je lang moeten nadenken? Of hadden jullie die al lang in gedachten. Spijtig dat ze zo laat in slaap valt. Hopelijk verbetert dat snel want je zult wel moe zijn! Lukas is precies erg trots! Schattig! Voor zo'n kindje moet dat toch ook iets speciaals en spannends zijn, hé? Ik heb daar een beetje schrik van want je hoort soms toch nogal verhalen over de reacties van oudere broer of zus. Bij mijn nichtje is dat een beetje misgelopen, maar zij verhuisde tegelijkertijd ook nog. Dat was wat te veel voor 't meisje.