< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
01/07/2008 @ 11:32
Hanan

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi meiden
cindy pb is al gestuurd hoor , hoezo geen geduld
misschien is het een idee , om een koosnaampje te zoeken voor je baby op forum zo dat niet steeds hij/zij word gezegt , gewoon een naampje wat je leuk vind?

nefertiti hier gaat goed , nog steeds een hard werkend man hoor ,maar ja nu vakantie is hebben we s'morgens hele ochtend met ons gezintje dus dat is wel leuk ,er zijn wel plannen als een van zwagers hier komt wonen ,die nu in italia woont ,en dan misschien ook hubbie helpen en werken ,

jannie het gaat om dat je gelukkig voelt en als zo is dan genieten ervan meid \

we hebben wel een plan om naar italia te gaan , maar dat is een plan nog want misschien komt mij schoonzusje wel hier heen , dus afwachten
net belde vriendin ze komt vanmiddag lekker eten , heb grote grnalen in huis dus ga kijken voor lekker recept

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:29
nicole

Online Status Stuur bericht

Hallo meiden,

Fantastisch nieuws Cindy, ik heb je ook al een pb gestuurd, ben erg benieuwd voor jullie !!

Cyclus nog steeds beetje raar. Mijn temp is wel een paar keer 36,4 weer geweest maar tot op heden nog net hoger dan 36,6. Tot 2 cyclussen geleden was de temp. na mij ei altijd 36,8 of hoger, dus ei duidelijk zichtbaar. Gezien slijm en grotere borsten wel zwaar het vermoeden dat het ei geweest is, maar wel graag. FF geeft 'm ooknog niet aan.

verder gaat het wel, super veel zin in onze vakantie, eindelijk tot rust komen

-x-x- Nicole

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:39
cindy

Jannie...leuk dat jij je nog eens laat horen!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 07:54
Nicole

Online Status

Hoi,

Vandaag en gisteren temp.verhoging. Ik had al ff gekeken op FF en als ik morgen ook 36,8 heb dan eisprong op cd21!!! cd19 in de morgen liefgedaan,daarna niet meer. Had echt werl vruchtbaarslijm rondom cd12. Best lastig hoor, misschien toch maar weer aan ovulatietesten maar die vind ik vaak zo onduidelijk, streep is wel iets donkerder maar ja, als het meestal rond cd13 en nu cd21 dan kost dat wel behoorlijk wat testen.

Nou wacht maar af, is nu toch niets meer aan te doen.

Hoe is het verder hier? best rustig, iedereen druk met zomervakantie voorbereidingen?

gr Nicole

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:34
hanan

hoi meiden

nicole spannend meis ,komt weer duim-dagen aan

hier goeie dag , heb me haren laten knippen in laagjes en blonde plukken doorheen , erg mooi geworden
verder zoo warm en benieuwd is gewoon niet leuk meer
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 05:17
karna

hey meiden,

wat fijn cin dat alles goed is!!!

Nicole wat een rare maand zo he???? Het is om die reden ook dat wij altijd proberen zo om de dag te knuffelen vanaf een week na ongi ongeveer tot een week voor ongi... (zeg maar 2 weken dus)... op die manier kan je iig niets missen en hoef je je niet bezig te houden met tempen of testen... Inmiddels heb ik ook zoiets van, waarom zou ik willen weten wanneer precies mijn ei was, zegt toch niks, moet toch weer afwachten en als het gelukt is, zijn er nog maanden genoeg om erachter te komen hahaha, wat een inzichten zo vroeg op de morgen!!!

Meiden, ik vertrek zo naar Brighton, vind het erg spannend, maar heb er ook wel zin in!

Ik zie/schrijf jullie weer over 1,5 week!

Sterkte allemaal en ik hoop dat ik mooi nieuws krijg/heb als ik terug kom...

liefs karna

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:13
nefertiti

Hanan, klinkt goed je haar en je evt. reisje naar Italie ook natuurlijk.

Nicole, spannend weer meid, we lopen ongeveer gelijk met onze eisprong dit keer.

Karna, ik hoop dat je met goed nieuws thuiskomt meid.

Jannie, fijn te lezen dat het allemal goed gaat met je.

Cindy, wat heerlijk om te weten dat alles goed is he?

Hier alles oke, eisprong gehad op dag 11 (nu dag 14) en ik heb nog geen dag gehad zonder buikpijn, dat is wel minder want zo wordt het moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Ik heb wel wat afleiding hoor, er zijn plannen om een handeltje op te zetten in hoofddoeken, lingerie en evt. galabiyya's vanuit Egypte. Er is hier en nieuw winkeltje geopend en ik raakte aan de praat met de dames en zij willen me in de eerste instantie wel helpen om hier wat te verkopen, maar ik zal een deel zelf doen via internet. Wel heel spannend en een hoop gedoe om alles uit te zoeken.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 12:13
nicole

Goedemiddag,

Nefertiti, leuk dat jullie bezig zijn om een eigen winkeltje op te zetten. Iets leuks om je in te bijten!

Hanan, goed hoor dat je jezelf zo nu en dan verwend. High en low lights, vind ik ook super mooi. Een vriendin trouwt in augustus en ik wil dat dan ook.

Karna meid, veel succes in Brighton!!!

Cindy, heb je al een pb berichtje gestuurd, ik ben zo voor jullie!

Heeft iemand toevalig babyboom vervolg gezien? ik vind het erg leuk, komt vanaf nu weer 6x, nu dan 5x op de donderdag om 21.15 uur op ned1 geloof ik.

Meiden fijn weekend! Ik ben blij dat we over 2 weken vakantie krijgen, ik heb er zin in. Op dit moment gaat het wel redelijk met me. Ik heb zoiets van nu zitten we kortbij hulp. Ik kan me niet voorstellen dat wij kinderloos blijven, dat past niet bij ons. Ons geluk komt, alleen ons geduld wordt aardig op de proef gesteld. Net als bij vele anderen op dit forum.

(eisprong cd 21 )

Nicole

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 12:14
nicole

oja zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer pijnlijke borsten om gek va te worden!! Verder weinig sympies !
-X-X- Nicole

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:11
linnie1982

Ow nicole, Ik duim super hard voor je dat het nu eindelijk eens raak is voor je!

Ik blijf het hier volgen op de site. We hopen natuurlijk allemaal dat we een kleintje in de handen hebben.

Ik heb altijd gedacht dat je een kindje zo gemakkelijk kon maken. Tja, bij Colin was het ook in 1 keer raak.
Maar nu weten we wel beter. Het is echt een wonder dat je zwanger raakt.

Karna, veel plezier op vakantie. En we hopen inderdaad dat je met super nieuws terug komt!

Nefertiti, Leuk idee om een eigen (web)winkeltje te openen. Zo heb je je gedachten ook even ergens anders op.
En ook voor jou duim ik door!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 17:32
hanan

meiden ik heb niet veel tijd
selmen is sinds 3 dagen heel ziek , koorts,overgeven,hele tijd huilen , dokterwacht gebeld ,als morgen niet beter gaat moeten we naar huisarts hij is zo zielig ,wil niet drinken,niks is goed allen huilen,nog nooit mee gemaakt met hem ,ben zelf gebroken ,nachten niet slapen omdat hij dan huilend wakker word smorgens vroeg weer huilend moe moe moe

liefs hanan
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 06:42
nefertiti

Hanan, ik hoop dat Selmen gauw opknapt meid, sterkte en beterschap voor de kleine man.

Hier alles oke, ik blijf jullie volgen hoor en laat af en toe wel even wat van me horen, ik krijg nu toch wel weer de kriebels, zit alweer op dag 5 DPO en vanmorgen een keer mijn temp genomen en die is erg hoog.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:54
cindy

Hanan...wat zielig dat je klein mannetje zo ziek is! Hopelijk is hij vlug weer beter.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:33
hanan

dankje dames
weer een rot nacht gehad ,,vanmorgen weer veel overgeven ,en koorts blijft nog altijd vanmiddag naar huisarts ,maak me goed zorgen om me kleine boef ,normaal altijd lachen en nu kan hij niet anders dan huilen zo zielig , hij slaapt nu lekker ,hoop dat tot vanmiddag goed gaat dan kijken wat huisarts zegt

nefertiti trouwen gefeliciteerd met starten van eigen winkel lijk me erg leuk , en spannend word het weer vor jou
nicole je ook heel veel succec deze ronde
cindy hoe voel je nu , nog steeds goed?

ga wat hier opruimen
tot laters xx
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:40
cindy

Hey Hanan...alles ok hoor! Morgen mag ik opnieuw naar mijn gynecologe voor een echo. Al de 5de en ik ben nog maar 14 weken zwanger! Hahaha, voor mij is het goed zo, hoe meer hoe liever!
En ik luister ook regelmatig thuis met de angelsound naar het hartje van ons beebje...zalig geluid! En soms zo grappig, als hij/zij beweegt hoor je een beetje het geklots van het vruchtwater.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:18
nefertiti

Heerlijk dat je weer voor een echo mag Cindy!

Hanan, ben je al bij de huisarts geweest?

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:11
hanan

ja nefertiti bij huisarts geweest en hij heeft waarschijnlijk griepje te pakken ,het zei het moet over 2 dagen over zijn , zo niet moeten we terug bij hem , want het is afgelopen donderdag begonnen en het mag niet langer dan een week zo met koorts rond lopen

cindy heerlijk al de echo's , doe maar hoor hahahah zou ik ook leuk vinden ,heerlijk dat je je meisie kan horen en geniet ervan
ik ga eentje in bed doen het is beetje laat geworden
fijne avond
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:27
nefertiti

Fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen, heel veel sterkte nog de komende dagen meis, zo'n ziek kleintje is slopend. Geef hem maar een dikke knuffel.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 08:05
Nicole

Online Status

Hoi meiden,

Nog steeds zeeer pijnlijke borsten en hoge temp. Eisprong was erg laat dus de banner klopt niet helemaal. ALs ik een late eisprong heb, komen de duiveltjes vaak enkele dagen later en niet precies 10 dagen o.i.d. dus ik laat banner zo staan.

Hanan, balen meis dat je zoontje ziek is, van harte beterschap!!!

Cindy, geniet maar lekker van je echo meid!!

Linda, wat gaathet toch snel de tijd, ik zag dat je al 25 weken zwnager bent, hoe voel je je ? Weet je eigenlijk al wat het wordt?

Ik ga nu werken!! Nicole

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:35
nefertiti

Nicole, ik duim hard voor je meid!

Hanan, heb je een beetje geslapen meid?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >