Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 10:13 Lieke ![]() | Anne, een hele dikke proficiat!! Geniet maar van je kleine meid!! |
| 27/06/2008 @ 14:23 Lieke ![]() | Ik ben juist terug van het ziekenhuis, mijn suikerwaarden waren heel goed, ik moet vanaf nu maar 2maal per dag prikken ipv 4maal. Ik ben echt super-content! |
| 27/06/2008 @ 15:50 Lieke ![]() | Even om te melden dat er nieuwe fotootjes op mijn profiel staan! |
| 06/07/2008 @ 19:07 *anne* ![]() | Hey! Ik heb wat fotokes op mijn profiel gezet van ons prinsesje. Wie zin heeft kan altijd eens een kijkje gaan nemen. Groetjes |
06/07/2008 @ 23:47 ![]() | ben gaan zien naar de fotokes!! mooi zeg!! waar ben je bevallen Anne?? Alles goed verlopen? groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

.
Dus de verveling slaat snel toe en dan kom ik hier wat lezen en reageren 

en die doen dus enorm pijn. Ook is het zo dat ze aan de linkerkant beter drinkt dan rechts. Aan de rechterkant heb ik ook niet genoeg melk. Dus voorlopig probeer ik die borst extra te stimuleren met af te kolven. Maar weet niet of dit resultaat gaat hebben. Als er tegen volgende week niet meer melkproductie is aan de rechterkant dan zal ik enkel borstvoeding kunnen geven met links. Ik hoop ook dat mijn kloven snel zullen genezen.