< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/07/2008 @ 17:50
falke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Marte kan kruipen! Voor meer details you know the place

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:41
Maren

Online Status Stuur bericht
Hoi dames,

ben pas thuis van het werk en ben nu ontzettend moe! Ik heb 12 uur gewerkt en het was nog niet allemaal gedaan, maar ik kon het echt niet meer uithouden. Tomorrow's another day!
Rond een uur of half 6 is het ineens beginnen kletteren en doen, ik kreeg er echt schrik van. Gelukkig had Mina de blindering omlaag gedaan zodat ik die akelige bliksemschichten niet moest zien.
Ik ben echt geen liefhebber van onweer .

Vandaag ga ik niet veel last hebben van de eenzaamheid dus, want ik kruip dadelijk mijn bed in!

Ik ben ook eerder voorstander van 12u30 tot ... want zou nog moeten bakken 's avonds voor het volk dat zondag komt. Weet nog wel niet echt wat ik ga moeten maken.

Giede, proficiat aan Marte! Ik kan niet wachten om haar te zien kruipen! Dat rollen is ook al zo schattig
En als ik mag kiezen wat je zou mogen maken voor de 12e, zou het appelvlaai zijn.
Wat denken de anderen?

Ik wil eventueel ook wel chocoladecake maken.
Je zegt het maar...

Mamasofie, goed dat alles goed gaat met je kleine pruts!

Ans, fijn dat de auto jullie bevalt! Dat wordt leuk zaterdag als je hem gaat bestellen!

K'tje, ben je dan niet meer in de stad geraakt voor een cadeautje?

Ik moet zaterdag ook naar een feestje van een vriendin, en zou toch ook een klein cadeautje moeten meenemen. Maar ik weet echt niet wat! Ik heb geen inspiratie tegenwoordig...

Doei!

[Laatst gewijzigd door Maren - 02/07/2008 @ 21:41] - Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 07:57
K'tje

Hallo dames!

Zet bewust niet goedemorgen, want het is geene goeie morgen! Ik ben moe en ik ben boos...
En ik zou kunnen janken gelijk een klein kind!
Alles zit voor het moment zo tegen, wordt er even moedeloos van.

(nu volgt een heel epistel, scroll gerust naar beneden)
Gisterenavond liggen we eindelijk in bed, krijg ik een sms van een collega (deeltijds onderwijs) om te vragen of ze zaterdag vrij kan krijgen!? De opa van haar vriendje ligt sinds gisteren in Leuven op IC. Nu zouden ze daar zaterdag naar toe moeten. Dan moeten jullie weten dat het zaterdag de 1ste soldenzaterdag is, is gewoonlijk de drukste zaterdag van het jaar! Ze heeft vandaag en zondag vrij, kan ze dan toch ook gaan. Iemand die op IC ligt mag hooguit 2 x per dag een kwartiertje bezoek krijgen, niet??? Denk dan toch niet dat die zeldzame kwartiertjes worden uitgedeeld aan een liefke van de kleinzoon? Denk toch wel dat kinderen voorrang hebben?
In ieder geval, ik kan het haar niet toestaan. En ik ga met haar eens een gesprek hebben, ten eerste wil ik op mijn vrije dagen geen smskes krijgen, zeker niet midden in de nacht en ten tweede moet ze onder haar verlof maar eens goed nadenken of dat de verkoop wel iets voor haar is, want ze heeft altijd een gezicht tot op de grond als ze moet werken.
Heb er dus de halve nacht van wakker gelegen.
Toen ik eindelijk kon slapen, begon het te regenen en te onweren. Kan ik ook niet van slapen.
Als ik dan eens wegdommelde, had ik precies ook nog telkens nachtmerries.
En toen liep ineens de wekker al af.
Had R gevraagd Wout vandaag mee te nemen naar zijn grootouders, zodat ik kon poetsen en naar de rommelmarkt gaan en misschien eens even genieten van een vrije dag. Nu hoorde ik hem gestraks ergens iets mompellen van "een beetje kuisen en in de zetel hangen". WAT??? Ik werk fulltime, probeer daarnaast mijn huishouden zo goed als ik kan te runnen, terwijl hij hier niks doet behalve de vuilzakken buitenzetten. En dan vraag ik eens eene dag "rust" en dan krijg ik zo'n opmerking naar mijn hoofd geslingerd!

Giede, wauw, wat goed van Marte! Nu kan ze de wereld gaan verkennen!

Sofie, zo schiet uw zwangerschap wel op hé
Direct een paar dagen voorbij.

Maren, ik ben ook niet zo gek van onweer. Maar nu gaat het al beter als vroeger. Toen kroop ik onder mijn bed

Sorry, voor mijn ego-berichtje maar het moest er even allemaal uit.

Zal maar eens aan de "poets" beginnen...

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:26
falke

Hey K'tje,

Wat erg seg, laat het niet te zeer aan je hart komen en geniet maar van je vrije dag. Als je er de hele dag mee gaat rondlopen heb je nog niets gehad. Als David zo doet denk ik maar, ik weet wel beter. Nu hij helpt wel in het huishouden moet ik zeggen, maar dat heb ik ook direct duidelijk gemaakt toen we zijn gaan samenwonen dat als hij wou dat ook ik fulltime ging werken, dat het huishouden ook verdeeld moest worden. Het is nog steeds grotendeels mijn bezigheid, maar alle beetjes helpen.

Wat je collega betreft kan ik alleen maar zeggen dat ik vind dat je groot gelijk hebt. Dat zouden wij denk ik ook niet toestaan, zeker niet in drukke periodes. Hopelijk levert het gesprek iets op, maar het is nooit fijn om daaraan te moeten beginnen he

Maar dat zijn zorgen voor later, nu genieten van je welverdiende rust. Wij hebben gisteren ook doorgewerkt tot het gedaan was, zodat ik ook nog wat kon genieten van mijn vrije dagen.
Straks naar de bank om David zijn rekening op te zeggen en de mijne gemeenschappelijk te maken en naar Vandenborre om mijn droogkast te gaan kopen. Heb speciaal tot nu gewacht en er gaat toch 80 euro af.
Voor de rest spelen met Marte en oefenen van het kruipen. Haar ontbijtje staat klaar voor als ze wakker wordt en ik ben wat aan het rondsurfen voor lekkere receptjes voor haar, maar je vindt ze moeilijk vind ik.

Veel liefs van ons

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:29
Maxine

Hallo allemaal!

Vannacht heeft Fleurtje nog eens goed door geslapen (van 21u tot 8u!), dat was welkom, want dat was weer heel lang geleden.

K'tje, ik vind dat ook wel straf van die collega. Ik geloof dat steeds meer mensen weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben als het op werken aan komt. Je hebt groot gelijk, ze kan dan toch de vrijdag of de zondag gaan! Ik sta niet in de verkoop, maar voor mij is het toch ook wel duidelijk dat de eerste zaterdag van de solden geen dag is om verlof te nemen!

Giede, weer een dikke proficiat voor Marte! Vanaf nu is dus niets meer veilig voor haar... nu zal ze wel overal naartoe willen kruipen! Ik veronderstel dat ze dan vanaf nu ook niet meer in haar parkje wil, niet? Maar dat moet echt wel fijn zijn voor haar! Ik heb soms de indruk dat Fleurtje een beetje 'gefrustreerd' is als ze iets wil pakken en er niet vanzelf bij kan.

MamaSofie, geniet maar van je zwangerschap! Fijn dat alles zo goed verloopt! Al 4 cm, dat is wel fijn want nu zie je ook al een echt babytje daarin hé!

Maren, is dat nog lang dat ge zo lange dagen moet maken? Want dat is toch wel heel vermoeiend, hopelijk is die drukke periode snel voorbij!

Voor de 12de, dan zullen we maar rond 12u30 afspreken. Lieven ging wel pas tegen 18 uur naar Leuven, dus die is dan nog hier. Maar dat maakt eigenlijk niet veel uit. Giede, fijn dat je wil bakken... ik heb geen voorkeur want ik eet alles ! Eigenlijk zou ik moeten bakken, maar dat wil ik jullie niet aandoen . Maar als jullie iets anders graag hebben of zo, laat maar weten dan zal ik wel zorgen dat het in huis is!
K'tje, laat ook maar iets weten aan Chantal, hoe meer zielen...

Groetjes!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:41
K'tje

Hallo dames!

Ik weet met mijn eigen geene blijf vandaag... Dus kom ik hier nog maar wat vertellen.

Ans, ik ben ook niet zo'n keukenprinses, dus ga ik mij niet op het bakken storten.
Maar ik wil wel voor iets anders zorgen! Iets lekker om te knabbelen, een fris, zoet wit wijntje,... Jullie zeggen maar. Als we allemaal iets voorzien, zijn de kosten ineens gedeeld.

Had juist mijne papa aan de telefoon, vanaf nu is er een beurtrol zodat mijn bomma niet meer alleen moet blijven, want ze gaat ineens heel fel achteruit.
Normaal gingen we straks gelijk naar de rommelmarkt, maar bomma gaat nu voor op alles. Als ik hier eindelijk klaar geraak met poetsen, ben ik ook naar daar.

Zal dus maar eens gaan verderdoen.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:46
falke

Hey Ans,

Marte wil al geruime tijd niet meer in haar parkje, daarom hebben we ook die puzzelmat gekocht. Een echte aanrader.

Ik heb wel de indruk dat jou Fleurtje al flinke nachten maakt he, dat is inderdaad wel fijn voor jou. Marte heeft vorig weekend na haar ochtendmelkje van half 7 nog geslapen tot 10u tussen ons in. Ineens werd ik wakker met een gevoel alsof ik veel te lang geslapen had. Ineens keek ik op de wekker.

Ben gisteren in Mielen boven Aalst geweest. Is dat ver van jou thuis? Ben zo niet bekend aan die kanten. Ben het kindje van een collega gaan bezoeken een manneke Cedric. Zaterdag naar een andere collega. Zo blijven we bezig.

Wat dat bakken betreft ik wil ook iets anders voorzien, want vind niet dat jij voor alles moet zorgen. Jij zorgt al voor de locatie. Als iedereen zijn steentje bijdraagt, komt niet alles bij dezelfde terrecht. Dat vind ik niet meer als normaal.

Het weer is . Dat wordt binnen blijven en een beetje vervelen.

Liefs van ons

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:48
falke

K'tje,

We hebben elkaar gekruisd. Dat is geen goed nieuws dat je te melden had. Zorg goed voor je bomma, maar weet dat er instanties zijn die je daarin kunnen ondersteunen. Je hoeft er niet alleen voor te staan.

Als we iets kunnen doen ...

Veel sterkte

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:01
Maxine

K'tje, wat spijtig dat je bomma zo snel achteruit gaat. Zorg maar goed voor haar en probeer maar zoveel mogelijk er voor haar te zijn. Ik wens jullie ook veel sterkte .

Giede, Fleur gaat slapen rond 21 uur en dan wordt ze normaal gezien rond 4 uur wakker (soms ook nog eens om 2uur, maar dat is niet meer zoveel) en dan slaapt ze tot 7u30 ongeveer (soms is ze ook wel iets vroeger wakker).
Mielen boven Aalst is nog een stukje verder rijden, maar dan zijt ge toch voorbij Aalst gereden.

Dat is wel lief dat jullie voor vanalles willen zorgen op de 12de, maar dat is niet nodig hoor! Ik zal wel zorgen voor de versnapering! Maar bakken kan ik niet en aangezien Giede dat goed en graag doet, ben ik wel benieuwd natuurlijk.

Groetjes!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:38
falke

Hey Ans,

Ik kom niet door Aalst als ik van thuis uit naar Mielen rijd, dat is veel te fel om. Ik rijd dan via Engelmanshoven en zo door het veld. Zaterdag moet ik vanuit Sint Truiden naar Mielen en dan passeer ik wel via Aalst uiteraard.

Marte gaat wel vroeger slapen (om kwart na 7), zij wordt dan wakker rond half 2-2 uur en de volgende keer rond 6u-half 7. Dat is ze zo gewoon van de dagen dat we gaan werken.
Nu slaapt zij al 2 dagen bijna de ganse dag, wordt wakker 5 minuten spelen, terug willen slapen. dat is niet van haar gewoontes en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken; Heeft misschien iemand een idee hoe dit kan komen?

Sweet love

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:00
K'tje

Giede, misschien heeft ze last van de warmte?
Is er een sprongetje op komst?
Vervelend dat ze het zelf nog niet kan zeggen, maar dat zal ook niet meer lang duren...

Ben klaar met poetsen,
ga nu een ontspannend bad nemen en daarna ga ik een dutje doen...

Straks even naar bomma.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:18
falke

Hey K'tje,

Ze is 34 weken en dan komt er inderdaad een sprongetje aan, maar ik dacht dat ze dan juist minder sliepen?
Last van de warmte zou kunnen, hoewel het dinsdag ook warm was en toen heeft ze niet zoveel geslapen. Nu is ze toch aan het spelen geraakt, dus zal me toch geen zorgen moeten maken denk ik.

Liefs Giede en Marte

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:21
K'tje

Giede, ze heeft misschien wat slaap in te halen
Of ze is vannacht wat van plan

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:56

Heyhey

12 juli om half1 dus, seffes noteren in mijn agenda.
Het papke zal ik dan bij u moeten geven, ans als dat geen probleem is?

Giede, wat goed dat ze al kan kruipen. Dan moet je vanaf nu ogen op uw gat hebben

K'tje, dat van uw collega klinkt meer als een smoes voor een extra dagje verlof dan een gegronde reden. Ze zal zo een drukke werkdag niet zien zitten.
voor je Bomma.

Fieke, goed dat alles in orde is met jullie kindje.

Ans, niet teveel versnaperingskes voorzien hé, anders geraak ik die buik van mij nooit kwijt
Ben precies nog 4à5 maand ver.
Hoelang duurde het bij jullie vooraleer je buik iets of wat terug platter was en je niet meer zwanger leek?

Lobke is vandaag 5weken. Dit zou het eerste sprongetje zijn zekers maar hoe merk je dat ze een sprongetje doormaakt?

xFie
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:01
K'tje

Fie,
ze zal je aandacht nog meer opeisen, zal erg hangerig zijn, wil je gewoon de hele tijd in haar buurt...
Zal 12 juli dat boek meebrengen voor je!
En ivm dikke buik wegkrijgen, kan ik je niet mee helpen, na 2.5 jaar zie ik er nog steeds zwanger uit

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:45
Maren

Hoi dames!!

Oh wat zal ik blij zijn als het volgende week woensdag is!
Ik heb echt medelijden met ons Nel, die zit nu ganse dagen alleen thuis en is dat echt niet gewoon. Als ik thuis kom van werken, dan wordt ze haast zot, zo blij is ze dan!

Ik had gedacht dat Jannes wel wat voor haar zou zorgen, maar daar is nog niet veel van in huis gekomen. Gisteren was hij pas om 16u thuis (hij was bij iemand blijven slapen) en om dat te vermijden heb ik hem vandaag om 13u gebeld om te zeggen dat hij moest maken dat hij thuis was. En ik heb hem net ook verplicht om morgen een hele dag bij Nel te blijven. Strenge vervangmoeder ben ik hé .
Hij mag in het weekend doen wat hij wil, dan ben ik thuis, maar in de week moet hij maar eens thuisblijven.
Het is toch maar 1,5 week dat hij een beetje van zijn vakantie moet "opgeven" voor Nel, dat is toch niet lang hé.

K'tje, ik heb ook even mijn beklag gedaan se. Kan opluchten hé.
Maar wat jou betreft, ik zou me net hetzelfde voelen denk ik!
Die collega moet je maar eens goed aanpakken, en wat R betreft, zegt hij het vanaf nu dan maar zelf moet doen! Dan weet hij tenminste wat dat allemaal inhoudt.
Slecht nieuws ook van je bomma. Steun haar nu maar goed!

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat wel ga de baas kunnen eens ik in het huis woon. Fulltime werken is echt zwaar hé. Ik hoop dat Kristof me goed gaat helpen, maar ben daar wel vrij zeker van.

Ans, die lange dagen is altijd tijdens de eerste week van de maand (bij DHL, het project waar ik nu zit, bij een volgend project kan dat weer helemaal anders zijn).

Ik ga nu douchen en moet dan naar het appartement van oma voor de plaatsbeschrijving (en zo blijven we bezig hé).

Doei!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:58
Maxine

Goedemorgen allemaal!

Bijna weekend! Zaterdag zal een druk dagje worden voor ons. We gaan naar de garage om de auto te kopen, we moeten nog gaan winkelen. Mijn vriendin haar broer trouwt, dus daar willen we ook naar de mis gaan kijken en s'avonds moeten we naar een feestje hier in het dorp. Dat wordt dus de eerste avond dat Fleur ergens anders blijft slapen! Ze gaat naar mijn ouders gaan, hopelijk gaat het meevallen en wordt ze niet te veel wakker s'nachts.
Zondag zijn Lieven en ik 10 jaar samen! Maar ik denk niet dat we veel gaan doen, want ik heb geen zin om Fleur twee dagen na elkaar weg te brengen. We zullen dat dan maar vieren op dat feestje van zaterdag .
Vandaag naar de orthodontist... hopelijk moet ik geen beugeltje dragen, want op mijne leeftijd is dat een beetje belachelijk hé.

Maren, Nel zal precies wel content zijn als jullie ouders terugkomen hé. Ik vind dat ook zo erg als Clum en Maxime de hele dag alleen moeten blijven, maar het kan niet anders want we zijn allemaal werken.

Fie, na de bevalling was ik op 5 weken terug op mijn oude gewicht. Maar mijn buikje is nog een tijdje gebleven, ik zag er ook nog zo'n 5 maanden zwanger uit. Ik heb zeker nog tot twee maanden erna mijn zwangerschapsbroeken gedragen! Nu is het nog altijd niet zo als het was, maar ik mag zeker niet klagen.
Je mag hier zeker een flesje geven, maar ik heb wel geen flessenverwarmer, maar het kan eventueel met de microgolfoven (zo doe ik het toch).

K'tje, hoe was het met je bomma?

Giede, ik ga Fleur ook gewoon maken om vroeger te slapen van zodra ik terug ga werken. Want dan moet ze vroeger op hé.

Groetjes!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:33
falke

Goedemorgen dames,

Ans Ans Ans, ik lees iets wat mijn oogjes pijn doet. Jij verwarmt toch heus geen moedermelk in de microgolfoven. Dat mag dus absoluut niet, als je de flesverwarmer een te dure investering vind dan kan je deze beter opwarmen in een pannetje op het vuur. Het is zonde van je zuur gekolfde melk op die manier om zeep te helpen he.
Ja Marte ging in het begin ook later slapen, maar ze gaf al snel aan toen ik teru begon te werken dat ze vroeger in haar bedje wou. Ik probeer op alles haar ritme te volgen en heb dan gewoon haar bedtijd vervroegt, nu gaat het heel goed.
Ik heb Martje nog nooit ergens anders laten slapen. Er heeft zelfs nog nooit iemand buiten het werk uit op haar gebabysit en ik ben daar ook nog niet klaar voor, hoewel ik al eens tegen David heb gezegd dat we dat gewoon eens moeten doen, want hoe langer we wachten, hoe erger dat wordt denk ik. 5 spetember moeten we naar een trouw, dan zullen mijn ouders oppassen, heb er al weet van als ik er aan denk.

Fie, ik ben nu lichter als voor mijn zwangerschap. Heb mijn zwangerschapsbroeken dan ook direct ver weg gelegd. Kon al terug in mijn gewone kledij naar huis uit de materniteit. Wanneer mijn buikjeprecies volledig weg was weet ik zo niet, maar mijn heupen zijn precies wel wat breder gebleven. Met borstvoeding gaat dat allemaal vanzelf en hoef je daar niets voor te doen. Ik heb dan ook nooit op mijn eten gelet.

Marte heeft vannacht gelukkig toch nog geslapen als een roosje, want had wat schrik dat die helemaal niet meer moe zou zijn, viel dus goed mee.
De droogkast komen ze woensdag leveren en de bank is blijkbaar in de zomermaanden niet bereikbaar voor werkende mensen, over klantenservice gesproken.

Maar goed, ik ga nog wat opruimen, want mijn prinses zal direct wel weer wakker worden. Ze ziet er vandaag trouwens eerder uit als ene prins, want ik heb haar kleertjes van David vroeger aangedaan. Hij wou dat eens zo graag kwestie sentiment, maar dat doe ik nooit meer hoor!

Liefs Giede en Marte (of is het Maarten)

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:44
Maxine

Hey

Oei Giede, precies nie goed wat ik doe dan met de microgolfoven!? Maar ik dacht dat dat enkel gevaarlijk was omdat je de temperatuur dan goed moet nakijken. Ik zet het twee keer 15sec in op 600W.
Destijds heb ik gene flessenverwarmer op de lijst gezet, omdat mijn schoonzus dat ook nooit heeft nodig gehad. Zij heeft ook altijd borstvoeding gegeven en steeds met de microgolfoven gewerkt. De laatste twee hebben trouwens enkel gekolfde melk gedronken.
Nu, ik geeft wel niet veel flesjes, want meestal drinkt ze rechtstreeks bij mij. Onze 'bébédelice' heeft ook wel een flessenverwarmfunctie, misschien moet ik dat dan maar eens bijhalen. Maar momenteel staat die nog op de zolder aangezien ik nog geen groentenpappekes heb gemaakt!

Ik ga hier maar eens een badje klaar maken voor ons madammeke!
Groetjes en prettig weekend!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:51
Maren

Hoi iedereen!

Het is vrijdag! Eindelijk weekend!

Vandaag was het rustig op het werk, met als gevolg dat ik maar een half uur heb overgwerkt en ik nu 7,5 overuren open heb staan. Een half uur te weinig om een hele dag vrij te nemen. Hopelijk kan ik iets regelen zodat ik dat toch nog kan!!

Ans, merci voor je pb!
Je gaat precies een druk weekend tegemoet. Maar het ziet er wel een leuk weekend uit.
Ik denk dat het goed is dat je eens met Lieven alleen weggaat en Fleur eens bij iemand anders laat slapen. Ze zal daar zeker en vast geen trauma aan overhouden, en dan kunnen jullie eens lekker doen waar jullie zin in hebben. Het is niet omdat je kinderen hebt dat je niet meer weg mag hé.
Als dat zo zou zijn dan vrees ik dat ik er nooit ga krijgen van Kristof. Hij blijft het steeds herhalen dat als we kinderen hebben we zeker nog eens af en toe iets onder ons 2 moeten doen.
Maar ja, zo ver zijn we nog niet hé, we zullen dus wel zien hoe het dan allemaal verloopt.

Wat de hondjes betreft, dat is inderdaad wel normaal dat zij alleen thuis blijven terwijl de baasjes gaan werken. Maar ons Nel is weer een uitzondering. Zij heeft de luxe dat moeke in de week de hele dag thuis is (zij werkt alleen maar in het weekend) en dus is zij het niet gewoon om alleen te zijn. Als je dan thuis komt, dan wordt ze echt gek, zo blij is ze dan om terug iemand te zien.
Ik denk dat ze een beetje zoals mij is . Ik ben namelijk ook niet graag alleen.

Heb net telefoon gehad vanuit Oostenrijk. Het is daar naar het schijnt prachtig weer. Zonnig en 27 à 28 graden. Ik ben jaloers!!

Ik ga dadelijk nog eens even in de zetel liggen, dat is de eerste keer deze week.

Dada

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >