< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » stoeltje van stokke wandelwagen zakt omlaag

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
stoeltje van stokke wandelwagen zakt omlaag
03/07/2008 @ 11:30

Ik gebruik mijn stokke wandelwagen vanaf de geboorte van ons dochtertje (ze is nu 17 maanden). Ben er zeer tevreden van maar nu sinds kort zakt ons stoeltje (het buggy gedeelte) steeds naar beneden. Wij zetteen haar op de hoogste stand maar als we even aan het wandelen zijn zakt ze vanzelf omlaag. Heeft er nog iemand dat probleem?

Groetjes
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:34
Ellen

Best terug mee naar de winkel gaan. Dit zou niet mogen.
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:06
sofie

Ik heb ook een Stokke en bij mijn aankoop hebben ze mij ook verzekerd dat je altijd mag gaan als er iets is (los van een periode). Dus ik zou zeker gaan, want het is toch een dure wagen, vind ik.
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:03
Kim

Hoi,

Ik heb dit ook voorgehad met onze stokke.
Het is een probleem dat héél simpel in de winkel is op te lossen.

Ik heb zelf gewoon naar mijn winkel gemaild en ze hebben mij het stukje dat ik moest "bijschuiven aan de stang" opgestuurd met de handleiding hoe dit moest gebeuren. Op nog geen 30 seconden was het opgelost en je ziet niets aan de stokke.
Dit was gewoon een klein ijzeren stukje van ongeveer 1cm op 3 cm dat je moest glijden in de opening waar het het zitstuk op rust (als ik mij goed kan herinneren.)

Maar het probleem is zeker gekend, zeker bij de eerste modellen.

Groetjes,

Kim
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:04
Ingrid

bedankt voor jullie reactie!
Ik ben terug naar de winkel gegaan waar ik hem heb gekocht. Ze gingen er inderdaad een ijzeren staafje tussen steken. Het was een gekend probleem volgens hun.

Groetjes Ingrid
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]