[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 13:22 Roos | Hallo allemaal, ik zit eigenlijk met een vraagske. Wanneer in de cyclus van de vrouw is het veilig om onbeschermd te vrijen en niet zwanger te worden? Ik vraag dit omdat ik géén pil mag gebruiken en af en toe de condooms in de kast wil laten. Is de laatste week voor de regels OK? of zijn er vrouwen die dan toch nog zwanger raakten? alvast bedankt |
| 03/07/2008 @ 13:50 barbara | Als ik jou was zou ik wel gewoon altijd netjes condooms gebruiken als je niet van plan bent zwanger te worden! het verschilt erg per vrouw wanneer je vruchtbare dagen zijn, je kan het erop wagen maar stel je voor dat je zwanger bent? is de kleine dan wel gewenst? of laat je je kleine aborteren? Misschien een harde vraag, maar ik zou het gewoon veilig doen. als een kleine er echt niet bij kan, dan kan je beter het zekere voor het onzekere nemen lijkt me! voordat je jezelf erg veel verdriet aan doet. |
| 03/07/2008 @ 14:37 Roos | Bedankt voor je reactie. Een kleintje zou best welkom zijn hoor, al zouden we (vooral mijn man) nog een paar maandjes willen wachten. Hij zegt dat de derde cyclusweek veilig is, ik ben stiekem aan het hopen dat er toch een kansje bestaat om zwanger te worden (die hormonen hé). Vandaar mijn vraagje. |
03/07/2008 @ 14:43 ![]() | het is hoe ze zeggen. Je zou het beste steeds met condoom vrijen. veel succes. |
19/07/2008 @ 22:32 ![]() |
[Reageer]

wanneer veilig om onbeschermd te vrijen?