< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Parkmatras of parklegger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Parkmatras of parklegger?
03/07/2008 @ 14:32
Ninthe

Online Status Bekijk profiel
De matras voor het bedje, met hoeslakens, lakens en dekentjes is volledig besteld. Maar ben een beetje in twijfel over wat nodig is voor een park?

Moet in een park ook een matrasje? En waar dient dan de parklegger voor? Of is alleen een parklegger voldoende?

Sorry als ik een beetje dom overkom Weet gewoon echt niet wat de standaard aankleding van een park is
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:38
Saartje

Volgens mij is zo'n matras voor mensen die hun park in het begin gebruiken als bedje voor in de woonkamer. Zo'n parklegger is voor als ze groter zijn.
Hier wordt het park enkel gebruikt om in te spelen en niet om in te slapen, daarvoor staat er een wiegje in de woonkamer (en boven een bedje maar dat is voor 's nachts). Ik heb in het park toch een matras, maar geen dure en een vrij harde, daar zou ik mijn kindje nooit op laten slapen.
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:43
An V.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik had zowel een parkmatras als parklegger.
Matras idd voor de eerste maanden, toen Ella overdag in het park sliep. Parklegger toen het park enkel nog gebruikt werd om te spelen.
Lakentjes en deken heb ik nooit besteld voor het park. Ik deed gewoon een 1-persoonshoeslaken rond de matras en als lakentjes gebruikte ik die van haar bedje. Die passen dan wel niet 100% maar dat gebruik je toch maar zo kort!
Parkomranding had ik ook, maar zou ik niet meer kopen, ik heb hem er gauw afgehaald, want Ella zag niets als ze in het park lag! En ze verveelde zich blijkbaar.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:44

hoi,

kort na de geboorte legde ik ons jongste zoontje regelmatig in het park.
er lag een parkmatras en daarboven een parklegger in.
ook de parkomranding verdween eens hij iets groter werd zo had hijeen beter overzicht zo kon hij broers en zussen zien :)

eens hij stevig kon zitten en zich begon op te trekken deed ik het matrasje eruit.
is iets makkelijker om te staan.
greats nic

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:18
Britt

Online Status Stuur bericht
wij gaan een wieg en een park hebben. Dus het park is enkel om te spelen, de wieg dient om te slapen. Wij gaan dan ook geen matras voor in het park kopen. Wel een lekker zachte parklegger.
Ook past bij ons in het park het Tiny Love speeltapijt "Kick and play" perfect. Dus dat zal er de eerste tijd ook zeker veel inliggen.

Als je het park ook als wieg of bedje wil gebruiken dan denk ik dat een matras wel nodig zal zijn.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 08:58
nelleke

Online Status
bij ons hadden ze in de winkel gezegd dat zo'n parkmatras niet nodig was, ook niet om je kindje overdag in te laten slapen. Maar nu doen jullie me twijfelen. De parklegger die ik heb besteld voelt in ieder geval wel wat verend.

Vermoedelijke bevalling op 16/09/2008.
Al 51 weken en 2 dagen zwanger (128.49% ver), nog 11 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:51
Erika

een parkmatras is wel degelijk nodig als je het park als wieg gebruikt.
Lig jij graag met je rug op zo'n harde plank? is niet zo fijn na een tijdje hoor.
Wij hebben een parkmatras, een parklegger en dan nog een dekentje erop.
Mijn baby'tje ligt daarop in een lodger te slapen overdag.

Mijn oudste speelde in haar park op matras+parklegger.lekker zacht.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]