[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 21:25 Veerle ![]() | @Marijke: Een verdoving kan normaal geen kwaad, maar wel zeker vermelden dat je zwanger bent. Sommige tandartsen staan er toch huiverig tegenover... |
| 07/07/2008 @ 08:52 FIREFLY | Ja, ik heb zelf ook last van vermoeidheid, erg vermoeiend!! Nu is het zo dat ik deze maand extra werk ivm verlof van collega´s, ik ben echt kapot! Mijn benen voelen aan als lood en loop continue te geeuwen. Wat ik wel doe als ik vrij ben is in de middag een dutje. Groetjes!! |
| 07/07/2008 @ 09:31 Chica ![]() | Mijn huisarts heeft me verteld dat ik naar mijn lichaam moet luisteren. Als je moe bent, ga dan eventjes rusten. Ik val ook telkens als een blok in slaap. Chica |
| 07/07/2008 @ 10:23 jolly | hier is de vermoeidheid ook zo erg dat ik af en toe niet weet hoe ik de dag door moet komen . Ten eerste kom ik mijn bed al haast niet uit en als ik er uit ben voel ik me de hele dag of ik drie nachten niet geslapen heb . Ik heb hier ook nog twee kids rondlopen dus ff liggen gaan lukt zeker niet altijd ![]() ik hoop ook dat het met de twaalf weken voorbij gaat want anders is het echt niet vol te houden hoor pfff ![]() ik ga maar weer lekker met de kids op de bank tekenfilms kijken ![]() voor jullie allemaalliefs jolly |
[Reageer]

Zo moe, kan niet meer ontladen 's avonds (leuke dingen doen)

) of iets anders om lekker te ontspannen. Maar nu gaat dat dus niet meer. Ik ben er gewoon te moe voor. Ik sleep mezelf door de dag.

, was ik vanaf het begin ontzettend moe. ik neem wel mijn vitaminen maar hoe verder ik in de zwangerschap kom hoe minder die vitaminen lijken te werken. Ik werk nu nog steeds fulltime als poetsvrouw maar ik mag aftellen. 18 juli is mijn laatste werkdag. Dan ga ik voor een week naar Luxemburg (onze laatste reis alleen
) en dan vanaf 1 augustus ben ik officieel in zwangerschapsverlof en kan ik aftellen naar ons kleintje. Ik wil je gerust er doorhalen door die eerste weken. ikzelf herinner me nog hoe erg die waren!!

.
.
.
voor jullie allemaal