< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zo moe, kan niet meer ontladen 's avonds (leuke dingen doen)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zo moe, kan niet meer ontladen 's avonds (leuke dingen doen)
02/07/2008 @ 19:51
Susie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zo moe, kan niet meer ontladen 's avonds (leuke dingen
Hai allemaal.
Ik ben net weer zwanger (na mk in maart) en het is weer begonnen, de extreme vermoeidheid. Ik heb het zo erg dat ik serieus moeite heb om op mijn benen te staan. Ik sleep me voort op mijn tandvlees op het moment.

Als Joshua 's avonds om 19 uur in bed ligt ga ik me ook al klaar maken om naar bed te gaan.
Ik ben zo moe, ik lig om 20 uur/20.30 uur te slapen tot de volgende morgen 6.30 uur.

Normaal deed ik altijd 's avonds mijn ding. Lekker lezen, mn favoriete serie kijken (House ) of iets anders om lekker te ontspannen. Maar nu gaat dat dus niet meer. Ik ben er gewoon te moe voor. Ik sleep mezelf door de dag.
Alleen bestaan mijn dagen nu dus alleen maar uit voor Joshua zorgen (druk ventje!) en slapen. En ik merk dat ik me geestelijk dus niet meer op kan laden 's avonds door wat leuks te gaan doen.

Hebben meer meiden hier last van? Ik weet dat het even doorzetten is hoor, alleen wil ik ook graag wat meer kunnen ontspannen en even mijn ding kunnen doen. Misschien kunnen we elkaar door die 1e 12 weken heen slepen?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:56
Babyke*

Hier begint de vermoeidheid ook goed toe te slaan.
Vanacht toch een 8uur geslapen, en deze middag van 12u tot kwart voor 1 geslapen.
En ben net wakker van mijn 2de dutje, heb geslapen van half 6 tot half 8.

Ik vind het met momenten wel vervelend, ik ben echt heel snel moe.
Een middagje shoppen, oh, echt vermoeiend.
Dan krijg ik ook echt het gevoel dat ik tril op mijn benen.

Ik probeer gewoon goed door te zetten.
Gewoon luisteren naar je lichaam.
Ik moet zeggen dat ik het nog niet echt storend vind de vermoeidheid,
we zullen zien of het erger word.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:56
Steppie

hey ik begrijp je volkomen!!

Ook al heb ik nog geen kleine keutertje rondlopen , was ik vanaf het begin ontzettend moe. ik neem wel mijn vitaminen maar hoe verder ik in de zwangerschap kom hoe minder die vitaminen lijken te werken. Ik werk nu nog steeds fulltime als poetsvrouw maar ik mag aftellen. 18 juli is mijn laatste werkdag. Dan ga ik voor een week naar Luxemburg (onze laatste reis alleen ) en dan vanaf 1 augustus ben ik officieel in zwangerschapsverlof en kan ik aftellen naar ons kleintje. Ik wil je gerust er doorhalen door die eerste weken. ikzelf herinner me nog hoe erg die waren!!

Groetjes

En een dikke proficiat met je klein wondertje in je buik !!!

[Laatst gewijzigd door Steppie - 02/07/2008 @ 19:57] - Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:01
marijke

Online Status Bekijk profiel
Hoi Susie,

Nou ik kan hier over mee praten hoor.
Ben ook al vanaf week 4 extreem moe en sleep me met moeite de dag door smiddags ga ik ook nog wel eens even liggen, maar lijkt wel als ik dat doe dat ik er dan niet fitter van word integendeel zelfs

Nu sinds het weekend ben ik ook nog hele dagen misselijk kan al een week niet naar het toilet voor de grote boodschap (sorry)
Dus je kan wel nagaan dat mijn buik erg opgezet is lijk wel 4 maand zwanger op het moment.
Met pijnlijke steken door m'n darmen word er gek van!
Ook ben ik erg chaggarijnig.
Vraag me dan soms ook af waar ik aan begonnen ben

Maarja dat zullen er wel meer zich afvragen?
Gelukkig is het de eerste 12 weken (hoop ik) en gaat het daarna een stuk beter.

* Iemand een hele goeie tip waardoor ik weer gewoon naar het toilet kan heb al verschillende dingen geprobeerd maar niks lijkt te helpen

* En heb momenteel last van een kies weet iemand of ik wel gewoon verdoving kan krijgen bij de tandarts??

Liefs, Marijke

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:04
petra

Ook ik weet perfect wat jullie doormaken... Ik word moe wakker en ga moe terug slapen... Ik vrees dat het er gewoon bij hoort, ik werk niet, maar zo'n hele dag voor een druk ventje als Vic zorgen is ook best vermoeiend! Laten we elkaar maar wat steunen, dat doet altijd deugd!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:04
Mirjam

Hey

Hier nog eentje die samen met haar kleintje een middagdutje doet.
Ik werk halftijds dus de dagen dat ik thuis ben doe ik het wat rustiger aan en dus een middagdutje met m'n kleine man. Morgen en overmorgen moet ik werken, dus ik vrees dat ik 's avond een wrak ga zijn .
Dus morgen en overmorgen voorzie ik eten waar ik niet veel werk aan heb zo kan ik dan toch wat sneller de zetel in.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:25
Veerle

@Marijke: Een verdoving kan normaal geen kwaad, maar wel zeker vermelden dat je zwanger bent. Sommige tandartsen staan er toch huiverig tegenover...

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:04
Susie

Dus jullie zijn ook allemaal zo moe. Poeh poeh, wat kan een dag dan lang duren he.
Vooral als je ook nog eens voor een rondrennende dreumes moet zorgen die graag vermaakt wil worden.

Ik ben gisteravond om 20 uur naar bed gegaan, maar heb door de warmte alsnog slecht geslapen. Het jammere vind ik gewoon dat ik geen tijd meer heb om even lekker wat voor mezelf te doen. Normaal ga ik ook even liggen als Joshua overdag slaapt, maar ik denk dat ik vandaag maar even rustig ga lezen of zo. Dan heb ik toch nog wat voor mezelf kunnen doen. En dan vanavond weer vroeg naar bed.

Ik moet ook nog een afspraak maken bij de vk voor over 4 weken. Ga ik straks even doen.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:45
Sasha

Hey marijke, ik pers iedere ochtend een appelsien of 2. De dagen dat ik het niet doe => geen groot toiletbezoek. En ja soms vind ik het vervelend om dat te doen of heb ik dus geen zin of lust ik het minder, maar ik forceer me. bij mijn eerste deed ik het in 't begin, nadien niet meer, gevolg aambeien, die er nog altijd zitten. 'k wil er niets aan doen. Eerst lang BV gegeven, dan geen tijd en dan herstart voor de 2de en duurde een jaar.

Speculoos eten is ook goed. Geen bananen, chocolade ofzo.

Vermoeidheid. Erdooor slepen. ik slaap 's avonds net na het eten, mijn zoontje maakt dan wel kabaal met papa en toch ben ik eventjes weg naar dromenland... Maar er dan terug uit geraken .

I.v.m. krampen. Ik had nog mijn gewone broeken aan, sinds ik constant rokken draag heb ik er minder last van. Mijn buik heeft meer plaats. Kwestie is natuurlijk dat ons Ukje nog niet eens boven het schaambeen uitkomt, maar toch zijn de darmen al opgeblazen en dat is wat het gevoel van een zwangerschapsbuik al geeft. 's avonds als je thuiskomt een héél losse broek aandoen en overdag zo los mogelijk kleden. Voor mij dus rokken, voor iemand anders iets anders. en zeggen dat ik vroeger amper een rokje aandeed...

Succes dames

Sasha

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 21:15
joopie

Hoi,

Hier nog iemand die de oogjes nog nauwelijks open kan houden, was daarnet gewoon achter de pc in slaap gevallen. Heb echt dagen dat ik niet weet hoe ik de dag door moet komen en al helemaal als ik alleen thuis ben met mijn zoontje van 17 maanden...

Ik ga om 6.30 mijn bed uit want dan is Robin wakker, als hij dan om half 11 gaat slapen duik ik ook mijn bedje weer in. Ik slaap dan meestal tot een uur of 12 en kom nog steeds moe mij bed uit...
Om 20.00 is het dan echt gewoon gedaan en wil ik het liefst mijn bedje in kruipen tot de volgende ochtend...

Op de dagen dat ik werk is het soms niet vol te houden en zou ik het liefs tussendoor thuis even een tukkie gaan doen...

Tips die helpen zijn van harte welkom...

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 23:28
Mariël

Meiden, als ik jullie reacties lees, mag ik mezelf echt gelukkig prijzen. Ik voel me, net als met Simon destijds, prima. Rond 6-7 weken heb ik wel wat last gehad van (vlagen van) misselijkheid, maar dat ging snel over als ik iets at. Met 9 weken voelde ik me weer helemaal fit! En dat had ik toen bij Simon ook. Destijds heeft mijn gyn een echo gemaakt, omdat ik dacht dat er niks meer gaande was in mijn lijf. Toen bleek alles wel in orde. Ook nu slaat de twijfel weer toe. Dinsdag de 12weken-echo, vind het weer heel spannend. Dus dat is de andere kant. In ieder geval sterkte allemaal!

Groetjes,
Mariël

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 08:52
FIREFLY

Online Status
Ja, ik heb zelf ook last van vermoeidheid, erg vermoeiend!!
Nu is het zo dat ik deze maand extra werk ivm verlof van collega´s, ik ben echt kapot!
Mijn benen voelen aan als lood en loop continue te geeuwen.
Wat ik wel doe als ik vrij ben is in de middag een dutje.
Groetjes!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:31
Chica

Mijn huisarts heeft me verteld dat ik naar mijn lichaam moet luisteren. Als je moe bent, ga dan eventjes rusten. Ik val ook telkens als een blok in slaap.

Chica

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:23
jolly

Online Status
hier is de vermoeidheid ook zo erg dat ik af en toe niet weet hoe ik de dag door moet komen .

Ten eerste kom ik mijn bed al haast niet uit en als ik er uit ben voel ik me de hele dag of ik drie nachten niet geslapen heb .

Ik heb hier ook nog twee kids rondlopen dus ff liggen gaan lukt zeker niet altijd

ik hoop ook dat het met de twaalf weken voorbij gaat want anders is het echt niet vol te houden hoor pfff

ik ga maar weer lekker met de kids op de bank tekenfilms kijken voor jullie allemaal

liefs jolly

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 11:02
Trijnie

Online Status Bekijk profiel
Hallo! Hier ook iemand die alleen maar moe is! Kan de hele dag slapen!
Na een dag werken ben ik bekaf en kan ik alleen nog maar huilen en in slaap vallen.. Das niet goed lijkt me.. Ben bij de huisarts geweest en die adviseerde mij een time out van t werk. Ben nu anderhalve week thuis, en kom wel tot rust, maar ben nog steeds heel erg moe!
Zoveel mogelijk slapen en rust pakken doe ik nu en dan gaat de dag redelijk goed.
Succes ermee dames!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]