< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » sespisense buzz

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
sespisense buzz
27/06/2008 @ 16:11
bezorde mama

Hallo moedertjes,
Even een vraagje: Ons zoontje werd te vroeg geboren en had onrijpe longetjes. Natuurlijk zit de schrik voor wiegendood er bij ons dik in. Thuis heb ik zo'n angel care, waar we heel tevreden van zijn. De eerste weken heeft hij 3X alarm geslagen en het was nodig ook. Ons jongetje sliep echt heel diep. De laatste maanden geen alarm meer: oef! Binnenkort moet hij naar de onthaalmoeder en nu ben ik toch wat ongerust. daar slapen de kindjes boven en zij kan uiteraard niet om de 5 minuten een kijkje gaan nemen. Ik zag in de winkel zo'n apparaatje "respisense buzz" je moet dit op de pamper klikken en dit geeft alarm als je kindje stopt met ademen. heeft hier iemand ervaring mee? of gaat het ding dikwijls af zonder reden?

Bedankt.
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 12:21
massx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ff bij het topic wiegendood kijken bij baby's en slapen! DAaar schrijft iemand erover

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 18:49
Emmertje

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Ik heb een respisense buzz gekocht toen mijn dochtertje al een paar maanden was. Wat heb ik spijt dat ik het niet eerder heb gekocht.
Ik was zo bang voor wiegedood maar alle mama's zullen dat wel hebben. Het ging maar niet over. Ons dochtertje sliep snel door maar ik kon niet doorslapen, ging ontzettend vaak het bed uit om te gaan kijken. Ik zag haar dan precies niet ademenen en dan voelde ik aan haar waardoor zij vaak wakker schrok.
Geen doen dus. Ik ben naar de winkel voor een angelcare maar had al vaak gehoord van die valse alarmen en ook de verkoopster raadde het me niet aan.

De respisense buzz is zo klein en handig. Ik kan het overal meenemen, ook naar de creche geef ik het mee. Ik heb nog geen vals alarm gehad. Je kan vals alarm krijgen staat op de verpakking als de pamper te los aan is of als de pamper te klein is en ver onder de navel komt, maar zelfs dat heb ik nog niet voorgehad. Ik heb al eens gehad dat hij van de pamper was gekomen maar nog steeds geen vals alarm omdat hij door het bodietje wel tegen de huid blijft en ademhaling kan waarnemen.

Had ik hem maar van het begin gekocht denk ik nu.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 15:53
bezorgde moeder

ok, bedankt voor je reactie!
Nog iemand met goede ervaringen?

Groetjes.
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 15:56
Ann

Hallo,

Ik wou eens vragen waar je deze kan kopen en hoeveel hij ongeveer kost. Alvast bedankt.

Groetjes Ann

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 14:20
bezorgde mama

Ik denk dat je hem bij bambolino (broertje van paradisio)kunt kopen voor een 125 euro. Niet goedkoop natuurlijk, maar als het werkt heb ik het er graag voor over.

Groetjes!
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:00
Emmertje

Online Status Bekijk profiel
Ik denk datje hem tegenwoordig bij elke babyspeciaalzaak kan kopen. Bij baby 2000 ook. Ik heb er wel 139 euro voor betaald. Maar dat zal wel afhangen van waar je hem koopt.
Ik ben gewoon ten einde raad de eerste babywinkel binnen gegaan bij ons in het dorp.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:23
Ann

Hallo,

Bedankt, wij gaan ons ook eentje aanschaffen.Want in de krant stond dat er bij de onthaalmoeder en opvang veel meer kans is op wiegendood.Binnenkort moet hij naar onthaalmoeder dus meer ongerust dan anders, daarmee.

Groetjes en bedankt.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:10
bezorgde mama

Ja, ik heb dat ook vernomen via het nieuws en vind het enorm eng. Nu nog ongeruster natuurlijk :( Jammer dat er nog maar weinig info te vinden is over het toestel. Dus iedereen met enige ervaringen, je mag ze gerust met ons delen.

Groetjes.
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 12:18

Hoi, ik ben nu zwanger en ik denk om er ook een aan te schaffen. Moet er een baterij in het apparaatje of moet hij opgeladen worden?

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 13:12

bezorgde mama: als je met je angelcare al alarmen hebt gehad, waarom doe je dan geen slaaptest? Als die slecht is dan krijg je een mr 10 of 20 apparaat mee naar huis om de ademhaling te registreren. (dat wordt dan terugbetaald door het ziekenfonds)
Ons dochtertje was ook te vroeg geboren. Wij hebben zef het toestelletje gehuurd tot aan de slaaptest. Die was goed. Daarna hebben we het nog even gehad maar nooit geen alarmen gehad.
TOen hebben we beslist voor een respisenze buzz. Het is veel goedkoper dan het toestelletje te huren en het werkt evengoed. En wij kunnen met een gerust hart slapen!
Super toestelletje en heel handig in gebruik. We kunnen het overal en altijd aanklikken!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]