< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » wie loopt ook overtijd en voelt nog helemaaaal niks?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
wie loopt ook overtijd en voelt nog helemaaaal niks?
02/07/2008 @ 11:36
mama tam

Online Status Stuur bericht
Hallo!

Inmiddels loop ik 4 dagen overtijd en ik heb t gevoel dat t nog zo lang zal duren voor de kleine zal komen, want ik voel echt nog helemaal niets, helemaal niet veel harde buiken of andere gekke dingen. Wil zo graag dat de kleine komt!!! Ik kan echt niet wachten, als ik smorgens wakker wordt denk ik, jammer vannacht niks gebeurd.... Ik voel me wel lekker hoor, dus ik heb zeker geen klagen en ik vind het fijn om zwanger te zijn van mijn mannetje, maar ik wil hem nu zo bgraag vasthouden en zien, ik wil dat het feest begint!!! Wie loopt nu ook overtijd? En hoe voel je je? Zijn er wel of geen voortekenen? En probeer je al dingen om de boel op gang te krijgen//

groetjes van tamara

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:17
saartje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier enkel menstruatieachtige krampen en tis al...
Verder voel ik me de laatste 3 dagen redelijk goed.
Wij wachten geduldig af...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:44

Hallo,

Wij zijn ondertussen 5 daagjes overtijd.
Ben gisteren wel mijn slijmprop verloren maarja, dat wil niet perse iets zeggen.
Verder voel ik ook nog helemaal niks.
Maandagavond had ik wel een afspraak bij de gyne en zei schrok zelfs dat ik nog niet was bevallen. Ons ventje ligt namelijk al een hele tijd klaar om geboren te worden.
Heb wel al 3 cm opening.
Als ons ventje maandag nog niet geboren is, wordt het wel ingeleid want dan ben ik al 10 dagen overtijd. Dus elke dag hoop ik dat hij toch maar natuurlijk komt.

Hoe zit het bij jullie met de zenuwen? De weken voor de uitgerekende datum liep ik de muren op van ongeduld maar dat ik nu dus helemaal weg. Komt hij vandaag niet dan komt hij morgen zeg ik maar.
Snap soms mezelf niet hoor.

Groetjes Anja

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:52

Hier hetzelfde... Van niks last, geen ongi - krampen, een harde buik is hier zelden, geen rugpijn,... Niks niks niks... Ik slaap nog steeds prima en ons kleintje beweegt nog happy in m'n buikje
Maar ik wordt toch wel ongeduldig nu, net zoals de papa! We willen zo graag dat kleine lieverdje vasthouden en knuffelen!
Maar... niks aan te doen en rustig afwachten zeker!
Ik doe nog alles wat ik daarvoor deed... Ben deze morgen nog de paardenstallen gaan doen, heb het huis nog gepoetst, ben nog met de hond geweest... Tja, ik heb helemaal geen last van iets!
Maar ik hoop dat de gynae straks misschien goed nieuws heeft... Wie weet!

Groetjes
Els
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 15:04
mama tam

leuk om jullie reacties te lezen! Ik voel me ook wel rustiger als een paar dagen geleden, 1 dag voor ik uitgerekend was tot en met 1 dag nadat ik uitgerekend was ben ik heel onrustig geweest en moest ik om het minste dingetje huilen, was ook errug stilletjes, maar daarna leek het of ik er meer rust in had, zo van we zien wel, dus dat herken ik wel! maar ik moet wel zeggen dat t sinds vandaag weer meer kriebeld, zo van kom je al? En dus heb ik een wandeling gemaakt, hopend dat t wat helpt, en heb ik tonic gekocht vanwege de beroemde kinine die mogelijk een handje kan helpen, kon t niet laten. Nou ik hoop maar\dat t niet heel eerg lang meer duurt

groetjes Tamara

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 22:02
saartje

Morgen aan de monitor gaan liggen. Ben benieuwd wat voor nieuws het brengt.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 23:45

Heb net een flesje tonic leeg gedronken, hopelijk helpt dit deze nacht de weeën op gang te brengen.
Als je morgen geen berichtje vind, heeft het gewerkt.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 07:21
Els296

Hoi hoi,

Gisteren naar de gynae geweest, maar geen geweldig nieuws waar ik op gehoopt had... Ons prutske zit helemaal klaar enzo, maar ik heb nog maar 1 cm ontsluiting en m'n baarmoederhals zit nog lekker naar achter
Ons kindje doet het wel prima, woog nu 3230g! Maar nu heb ik echt zoiets van kom op laat maar komen! De gynae sprak over een inleiding voor volgende week zondag om dan maandag te bevallen. Das uiteindelijk allemaal zo lang niet meer, maar toch! En ik had liever zonder inleiding bevallen... Ik wou is meemaken wat het was om 's nachts gewekt te worden door weeën of door de vliezen die breken. Ik hoop alsnog dat het voor me is weggelegd, maar we zullen zien! Tzal nu wel geen weken niet meer duren, maar 't lijken wel jaren!!!!
Hopelijk komt het bij jullie ook snel op gang!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:22
Valli3971

Goedemorgen dames
Hier juist hetzelfde, reeds 1 week overtijd en nog altijd niets ... begint stilletjes aan frustrerend te worden.
Dinsdag bezoekje gebracht aan Gyn + monitor en afwachten is de boodschap. Inleiden is geen oplossing aangezien de 1e een keizersnede was wegens stuitligging. Kindje weegt ondertussen al tussen de 3kg500 en 4kg dus flink boeleken. Zondag moet ik aan CTG/monitor hangen en dan zal er een evaluatie plaatsvinden van wat er gaat gebeuren.
Sinds gisteren wel heftige rugpijn (weëen ?) en ik voel me zeer onrustig dus misschien is het toch een beetje in gang aan het schieten.
Ga hier een beetje poetsen misschien helpt dat.
Succes voor alle anderen en "geduld is een mooie deugd"
Groetjes

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:10
saartje

ad monitor geweest.
Tzal nog nie voor vandaag zijn.
Die dikke buik zit in de weg

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:12
mama tam

Inmiddels ben ik morgen 1 week overtijd....kan niet wachten! Wel de afgelopen 2 dagen eindelijk weer eens wat harde buiken, gehad, dan heb je tenminste het gevoel dat er iets gebeurd van binnen! Maar verder niets.........

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:48
Valli3971

Dames
Bij ons is het voor morgen. Ik ben juist terug van ZH moest aan monitor gaan hangen en Gyn heeft beslist om in te leiden ... Eindelijk !
Morgen om 7uur op appel en dan gaan ze vliezen breken en baxter steken. ben benieuwd maar opgelucht dat het einde in zicht is.
Voor al de anderen veel succes en een goede bevalling gewenst.
Groetjes
Valérie

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 14:12
Els296

Zalig! Proficiat alvast! Veel succes!
Hier moeten we woensdag terug naar de gynae... Als het er tegen dan nog niet is, ga ik vragen om het in te leiden.
Ik begin slechter te slapen, hou veel vocht op,... Ik ben het echt wel beu! Komt er dan nog is bij dat m'n ventje de week daarop niet thuis kan zijn, dus ik ga om een inleiding vragen. De gynae zag dat vorige week al wel zitten omdat ons prutske er wel klaar voor was. Nadelig is dat sterke vliezen en weinig opening in mijn familie zit en dat waarschijnlijk de bevalling daarom nog niet op gang is!
Ach ja, nog effe wachten!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 15:56
Els296

Ik mag deze avond binnengaan in het ziekenhuis om morgenvroeg te bevallen. Ik vind het wel allemaal een beetje spannend hoor! Ons kindje deed het nog prima, maar het vruchtwater was bijna op en 't was niet echt meer gegroeid. Voor de gynae was het dus de hoogste tijd om de natuur een handje te helpen.
M'n bloeddruk was ook stillaan de hoogte in aan het gaan. Zelf vind ik het spijtig dat het niet natuurlijk gaat gebeuren, maar ja, dat neem ik er maar bij.
Morgen zal ik m'n prutske hebben en das ook belangrijk!
Hopelijk verloopt alles vlot! voor me!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]