[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 12:17 saartje ![]() | Hier enkel menstruatieachtige krampen en tis al... Verder voel ik me de laatste 3 dagen redelijk goed. Wij wachten geduldig af... |
| 02/07/2008 @ 12:52 | Hier hetzelfde... Van niks last, geen ongi - krampen, een harde buik is hier zelden, geen rugpijn,... Niks niks niks... Ik slaap nog steeds prima en ons kleintje beweegt nog happy in m'n buikje Maar ik wordt toch wel ongeduldig nu, net zoals de papa! We willen zo graag dat kleine lieverdje vasthouden en knuffelen! Maar... niks aan te doen en rustig afwachten zeker! Ik doe nog alles wat ik daarvoor deed... Ben deze morgen nog de paardenstallen gaan doen, heb het huis nog gepoetst, ben nog met de hond geweest... Tja, ik heb helemaal geen last van iets! Maar ik hoop dat de gynae straks misschien goed nieuws heeft... Wie weet! Groetjes Els |
| 02/07/2008 @ 22:02 saartje ![]() | Morgen aan de monitor gaan liggen. Ben benieuwd wat voor nieuws het brengt. |
02/07/2008 @ 23:45 ![]() | Heb net een flesje tonic leeg gedronken, hopelijk helpt dit deze nacht de weeën op gang te brengen .Als je morgen geen berichtje vind, heeft het gewerkt .Groetjes |
| 03/07/2008 @ 15:10 saartje ![]() | ad monitor geweest. Tzal nog nie voor vandaag zijn. ![]() Die dikke buik zit in de weg ![]() |
[Reageer]

wie loopt ook overtijd en voelt nog helemaaaal niks?

.
We willen zo graag dat kleine lieverdje vasthouden en knuffelen! 
De gynae sprak over een inleiding voor volgende week zondag om dan maandag te bevallen. Das uiteindelijk allemaal zo lang niet meer, maar toch!
En ik had liever zonder inleiding bevallen... Ik wou is meemaken wat het was om 's nachts gewekt te worden door weeën of door de vliezen die breken. Ik hoop alsnog dat het voor me is weggelegd, maar we zullen zien!
Tzal nu wel geen weken niet meer duren, maar 't lijken wel jaren!!!!