volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2008 @ 15:44 | Piep ahoi. Eens ff ophalen. Tine, Hoe gaat het met de nieuwe Job???? Anke, Alles ok daar? |
20/06/2008 @ 15:47 ![]() | test? |
| 20/06/2008 @ 19:37 Anke | Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijnwe weer; alles dik inorde, Livia is al 9 maanden super é en ze kan al lopen nog superder |
| 21/06/2008 @ 22:47 Anke | hey hey, k geraak ff ni ingelogd vreemd! 'k heb vandaag Livia voor de eerste bijna een hele dag uitgeleend aan een vriendin van mij, heb hier thuis goed kunnen doorwerken (kuisen 't was nodig) ma 'k was hel blij dat ik ze terug had ![]() ![]() En ik heb vandaag ook een nieuwe buggy gekocht ne bugaboo gecko tis een ouder model ma praktisch en handig en ligt en wendbaar, er zit ook nog een draagwieg bij dus super handig voor als er toch een 2de kindje komt! Voila da was ht weer Tine hopelijk loopt alles op wieltjes op je nieuwe job Groetjees Anke |
16/07/2008 @ 21:08 ![]() | tis bijna gentse feesten |
| 22/07/2008 @ 14:27 tine | Hey Hey, Wat fijn dat jullie er weer zijn!!! Nieuwe job is niet doorgegaan want mijn baas heeft een tegenvoorstel gedaan en nu moet ik mijn leuke collega's niet achterlaten! Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb den 18de vrij goed verteerd. 't was héél druk op't werk en hij is gelukkig voorbij gevlogen... Ondertussen is ons Enki bevallen van 5 gezonde pupjes en die zijn intussen al 11 weken oud. Ons Dora is ook rond en gezond dus da's ook weer aftellen geblazen. Van ons uit: groot nieuws, nog geen baby'tje, maar we gaan wel trouwen op 09/09/09.. Dus da's ook iets om naar uit te kijken!! Afspreken lijkt me wel eens leuk! Ben benieuwd naar de personen die schuil gaan achter deze berichtjes ![]() Liefs, Tine |
19/09/2008 @ 13:50 ![]() | Livia is 1 JAAR ![]() Eind oktober starten voor mini nr 2 Toedeloe Groetjes Anke en jarige Livia ![]() |
| 14/10/2008 @ 14:45 tine | Hey, een beetje laat, maar toch nog gelukkige verjaardag voor zowel Livia als Sky. Wat worden ze snel groot!!!! Hier nog steeds kalmpjes aan, hoewel we stilletjesaan overwegen om stappen te ondernemen om alles wat te stimuleren... we zien wel... Héél veel liefs en hopelijk gaat alles goed met jullie x Tine |
| 16/10/2008 @ 10:32 tine | Hey, Ik doe m'n best om weer wat actiever te worden! Maar het is superhectisch met alles (werk, hondjes,...) Maar ik had toch ook wel een beetje een gemis hoor ![]() Wij zijn gisteren samen naar de gyn geweest. Volgende week moet ik bloed laten onderzoeken om te kijken of ik een eisprong gehad heb, want daar was niet meer van te zien op de echo (en was al dag 17) en in de eerste week van mijn volgende cyclus moet ik laten testen of mijn eileiders niet verstopt zitten. En mijnen man moet natuurlijk ook zijn vruchtbaarheid laten testen, maar da's iets minder complex é ![]() Hoe gaat het met jullie kleine (of al iets grotere) meisjes! wat gaat het allemaal snel é! Liefs, Tine |
17/10/2008 @ 16:41 ![]() | ff snel voor nu haai tine blij dat je er bent Wij zaten zonder internet maar vandaag is de kapotte modem vervangen jippie Als mini slaapt kom ik terug Dadada |
20/10/2008 @ 18:44 ![]() | We zijn aant broeden op een eitje é ![]() |
20/10/2008 @ 18:47 ![]() | Gaan jullie naar CP d max!!! Zal wel heel fijn zijn é mt zo een waterrat hihi. Ander is er hier weinig nieuws ![]() |
volgende pagina >

moeilijk na miskraam

aan een vriendin van mij, heb hier thuis goed kunnen doorwerken (kuisen 't was nodig) ma 'k was hel blij dat ik ze terug had 

/
mag komen he?
Maar nog even wachten.
, slagen/...
En al die dingen die peutertjes doen he? 
niet leuk maar ja ze moet er door é en nee is nog altijd nee!