Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 17:50 falke ![]() | Marte kan kruipen! Voor meer details you know the place ![]() |
| 03/07/2008 @ 15:21 K'tje ![]() | Giede, ze heeft misschien wat slaap in te halen ![]() Of ze is vannacht wat van plan ![]() |
| 03/07/2008 @ 16:56 | Heyhey 12 juli om half1 dus, seffes noteren in mijn agenda. Het papke zal ik dan bij u moeten geven, ans als dat geen probleem is? Giede, wat goed dat ze al kan kruipen. Dan moet je vanaf nu ogen op uw gat hebben ![]() K'tje, dat van uw collega klinkt meer als een smoes voor een extra dagje verlof dan een gegronde reden. Ze zal zo een drukke werkdag niet zien zitten. voor je Bomma.Fieke, goed dat alles in orde is met jullie kindje. Ans, niet teveel versnaperingskes voorzien hé, anders geraak ik die buik van mij nooit kwijt ![]() Ben precies nog 4à5 maand ver. Hoelang duurde het bij jullie vooraleer je buik iets of wat terug platter was en je niet meer zwanger leek? Lobke is vandaag 5weken. Dit zou het eerste sprongetje zijn zekers maar hoe merk je dat ze een sprongetje doormaakt? xFie |
< vorige pagina | volgende pagina >

Truieneers!

; Heeft misschien iemand een idee hoe dit kan komen?

.
. Dat mag dus absoluut niet, als je de flesverwarmer een te dure investering vind dan kan je deze beter opwarmen in een pannetje op het vuur. Het is zonde van je zuur gekolfde melk op die manier om zeep te helpen he.