< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
18/06/2008 @ 21:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zo ben weer terug van vakantie zal later deze week eens uitgebreid proberen te komen hier. Voel me echt zullen de naderende wel zijn...

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 08:19
knorretje

Ben druk druk druk op het werk, nog een week en dan vakantie!

Maar wilde even langskomen om Kissie veel succes te wensen met haar nieuwe baan.

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 09:21
Kathy

Deze week nog een week thuis in ziekteverlof gezeten en heb gemerkt dat ik het toch wel nodig heb. Ik slaap slecht 's nachts en in de namiddag kan ik toch wel een uur of twee slaap gebruiken hoor. En ondertussen ben ik 's morgens toch alweer aan het braken leuk is minder maar ik ga me er moeten bij neerleggen zeker.

Morgen vertrekken we naar Frankrijk en ik kijk eerlijk gezegd al uit naar de rust en de stilte.

Knorretje ga je weg op vakantie? Of blijf je lekker thuis.

Kissie goed dat je nieuwe job een meevaller is hé. Doe dat goed hoor!

Mekkie heb je een fijne vakantie gehad? Waar ben je naar toe geweest?

Ik moet doordoen, de auto moet naar de garage, laatste check up voor de vakantie. Heb nog strijk staan en moet hier toch nog wat opruimen. Dweilen zal voor morgen zijn, want met die kleine pup in huis is het hier kuisen met de kraan open.

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:40
Lieke

Hallo dames,

Vorige week heb ik meegedaan aan een schriftelijk toelatingsexamen om als administratief medewerker te worden op het stadhuis... vanmorgen telefoon gekregen dat ik geslaagd ben voor het schriftelijke gedeelte, dus volgende woensdag moet ik een mondeling examen doen. Spannend! Hoop dat ze me willen aannemen, ben het zo beu om momenteel zo ver van huis te werken, ik verlies nu elke dag 1.5u met gewoon maar onderweg te zijn. En dit werk is 5min te voet van thuis... zou veel handiger zijn. ik betwijfel alleen of ze iemand zwanger wel willen aannemen. Ik heb nog mijn bevallingsverlof en dan nog mijn opzeg...

Kathy, geniet maar volop van je vakantie naar Frankrijk! Hopelijk gaat dat lukken als je je zo slecht voelt! In ieder geval ieder dagje dat voorbij is, is een dag korter naar je bevalling,hè?!

Kissie, fijn dat je nieuwe job zo goed meevalt!

Mekkie, voel je je al wat beter?

Maandag moet ik terug op controle bij de gyn, ben benieuwd hoeveel ons ventje nu gaat wegen...

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:17
knorretje

Lieke, spannend. Ik hoop voor je dat ze je aannemen. Heb al eerder eens een verhaal gehoord van iemand uit Belgie die gewoon aangenomen was in overheidsdienst, ook al was ze hoogzwanger! Dus wie weet, zou wel super zijn om om de hoek te werken!

Kathy, tijd gaat wel snel. Je bent al weer 15 weken! Nog even en je bent halverwege. Hoop voor je dat je wel nog wat opknapt hoor. Dat je minder misselijk wordt en wat fitter.

Wij gaan volgende week zaterdag voor twee weken naar Engeland. Voor het eerst met de tent. Voor Annika heb ik een speciaal tentje (die je in de tent zet) waar het bedje en slaapzak al inzit. Heb ik van m'n zus geleend. Erg handig. En we zijn al bezig om haar aan de tent te laten wennen, want de afgelopen week heeft ze er al in geslapen.

Heb een drukke week achter de rug, met werk en opleiding, en nog een drukke week te gaan. Dus hoop dat ik wel een beetje uitgerust op vakantie kan. We gaan 2 weken weg en zijn daarna nog een week thuis.
Ga nu heel even op de bank liggen, want Annika slaapt nog...

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 10:16
kissie

hoi hoi
ja de werk zaam heden vind ik mee vallen alleen het zoeken naar de juiste adres en dat je de mensen niet kent is even een nadeel
maar we komen er wel hoor
ik ben blij met de tom tom want ik ken die dorpen steden niet en vanaf dinsdag moet ik alleen werken dus ik ben best wel wat =nervous voor hoe dat zou gaan
auto is helemaal super en ben al aardig gewend
nu dit weekend extra druk moet ook op de hondjes van mijn schoonouders passen en ja dat brengt de planning even in de war je kunt niet zomaar weg gaan

verders gaat het goed

heb nu al 3 dagen de kinders van het snoep en chips gehaald als ze goed eten krijgen ze nadien een klein snoepje eerdre niet want het eten was weer waardeloos hier kijken of dit werkt

gisteren een bbq gehad van mijn mans werk iedereen aanang en kinderen waren welkom en hadden een spring kussen kinders hebben zich goed vermaakt en natuurlijk komen collegs ook met kinderen en kleintjes oh wat smelt mijn hart pppppfff en dan zie je mijn man in je oog hoek nee schudden en kijkt je dus weer niet meer aan alles wat je zegt is niet goed fijn maar goed ik ben er door gekomen en nu ga ik stoppen om met de hondjes te wandelen

iedereen het gaat jullie goed
mekkie ben je al geworden
knorretje fijne vakantie in engeland

groetjes kissie

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:42
Lieke

Hey dames,

Ik ben maandag bij de gyn geweest en alles is prima in orde met ons ventje, hij staat wel nog steeds 2 weken voor op schema en zou nu al 2.981kg wegen... tegen de geboorte zou dat 4kg zijn... dat beloofd!
Ik heb ook al een vingertop ontsluiting, dus mag vanaf nu niets meer heffen en geen sex meer hebben (sperma zou contracties bevorderen). Ik moet vanaf nu ook magnesiumpillen innemen om contracties te voorkomen... dus nu doen we het allemaal maar wat rustiger aan. Nog 2 weken werken, ik tel serieus af...

Oh ja, heb vandaag mondeling examen gedaan, maar vrees dat ik het niet ga worden, de jury was echt niet mals, binnen 3 weken laten ze iets weten... ik hoop er in ieder geval niet op!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 18:18
Lieke

Ik heb enkele nieuwe fotootjes op mijn profiel gezet...

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 22:44

Mooie buik Lieke en ook mooie fotos van Ella
Zie je trouwens tegen de bevalling op? Nog heel even genieten van de t is echt zo snel voorbij!!!

Knor, jullie weer aan de klus?

Voor Khira en Kathy, jullie zijn allebei nu lekker op vakantie zeker?
Wij gaan in september ws nog een weekje.
Morgen naar t Dolfinarium. Ben benieuwd. Kissie jij was er pas ook nog he? Alleen voor jullie is t ietsje minder ver rijden. Voor ons is het echt wel ver!!! Denk 2 a 2,5 uur rijden

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 22:45

ohw hihi knor ik zie dat je alweer bijna je NOD hebt. Spannend

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 09:41
Lieke

Mekkie, eigenlijk zie ik er niet tegenop tegen de bevalling... ik moet wel zeggen dat ik enorm begin af te tellen, het begint een beetje zwaar te worden... Het kan precies niet snel genoeg dé dag zijn. Maar ik weet dat ik daarna waarschijnlijk mijn zwanger buikje weer ga missen... een beetje dubbel allemaal.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 14:33
kissie

hoi hoi
mekkie ja ik ben pas naar het dolfinarium geweest erg leuk en mooi vooral die dolfijnen show in die grote koepel wel doen he ik weet zeker dat sophie het ook erg mooi vind die van mij wel erg genoten

knorretje en ???? was je nou op vakantie ??? ik weet het ook niet meer heb een geheugen ppppfff komt door nieuwe werk denk ik het is erg goed verlopen deze week alleen draaien dankzij tom tom ben ik overal gekomen erg fijn en clienten waren ook bijna allemaal aardig en tevreden maar ja sommigen hebben liever die altijd komt en gaan je dan uithoren en vragen welke opleiding je allemaal hebt gehad en kijken wat je weet vakkennis erg vermoeiend trouwens maar gelukkig was dat er 1 en 1 die eigenlijk even de kat uit de boom keek en toen ik weg ging helemaal blij en te vreden dus ik kan voorlopig wel tegen aan

nu heb ik 2 dagen vrij en woens sta ik standbij mocht iemand ziek worden
do en vrij vroeg en heb ik al weer weekend hahahaha mag wel na 6 vroege diensten

lieke waren moet je nu nog alles op alles zetten om de bv stil te zetten of te voorkomen wat een onzin eigenlijk je kindje is af ruim 36 weken geweest en met de groei voor ik snap er niks meer van nu 1 a 2 weken tegen houden en dan over tijd gaan en dat ze het alsnog moeten gaan halen raar hoor hoe voel jij bij dat besluit eigenlijk
ik kan me voorstellen dat je aan het af tellen bent volgens mij doet 9 van de 10 vrouwen dat
en missen dat geloof ik ook graag ik denk 9,9 van de 10 vrouwen hahaha
ik ook hoor mis het enorm ik zou zo graag weer willen zijn maar ik zie dat nu eigenlijk helemaal niet zitten eerst alles op rij hier te veel nieuw en weet ik veel wat allemaal
en vooral de kosten he
maar goed zoals ik al 1jaar zeg ik zie wel

nou verders gaat het hier goed het anti snoep en chips werkt ze eten weer wat beter dus ze krijgen weer 1 keer per dag een klein snoepje
en verders ja zoals je ziet aan mijn banner kan ik vandaag of morgen ongi worden he zit er weer op te wachten

nou dames ik zie jullie allemaal snel weer

daaaaaaag

khira hoe is het met jou eigenlijk

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 10:04

Kissie fijn dat het goed gaat op je werk!
Het dolfinarium viel zwaaaaar tegen. Het was ontzettend DRUK DRUK DRUK!!! Niet normaal mensen stonden al 2 uur van te voren in de rij voor die shows. Die dolfijnen show vond Sophie inderdaad heel mooi Maar ik vond de show nogal lang gerekt, wat ze in 10 minuten konden laten zien, deden ze 30 minuten over. En buiten de shows heb je gewoon niks te zien. Ja die speeltuins, maar daar is Sophie nog zo klein voor en voor grotere kinderen, tja, dan kun je net zo goed naar een speeltuin gaan vind ik...
Wij gaan er voorlopig niet meer naar toe!!!

Verder alles ok hier, Sophie staat al weer te trappelen om buiten te mogen spelen t Wordt erg warm he komende dagen!!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:02

hej knor morgen nod

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:57
khira

Hey meiden, ik ben terug ;o)

De vakantie heeft deugd gedaan! Lekker weer en veel gezwommen (Gilles gijzelde ons aan het zwembad):o) Hij was ook enorm dapper op het vliegtuig! Ik had daar enorm veel schrik voor omdat het zo'n zenuwpees is dat geen 2 min stil kan zitten, maar nu was dat anders! Hij heeft 4 uur op de schoot gezeten! ongeveer een uur geslapen, gegeten, naar de DVD gekeken en het laatste half uur bij het dalen begon hij het lastig te hebben, maar dat kwam door de druk in zijn oortjes. Amai, ik was fier op hem ;o)

Lieke, nee, we zijn niet met z'n vieren terug gekomen ;o) Maar volgende maand gaan we eraan beginnen! Hoe gaat het verder met jou en je kleine pruts? Veel sterkte meid, nog heel efkes!

Mekkie, bedankt voor de tip van "lief" op je site! Het zijn megatoffe kleertjes hé, je kan ze hier in België niet kopen, dus echt tof dat ik ze nu online kan bestellen.

Knorretje, en??? Wat denk je? Zou het? :o) Ik duim hoor!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:01

He Khira, wb!
En fijn dat Gilles zich zo goed gedragen heeft in t vliegtuig. Zou ook wel mijn grootste angst zijn hoor van de hele reis.
Spannend dat jullie ook weer aan de klus gaan
Grappig dat je die link van mijn site had. Ik heb dus ook kleertjes besteld van Lief! en ben er heel blij mee

Voel me vandaag echt niet tof, vanmorgen een wortelkanaalpunt operatie gehad bij de kaakchirurg k moet zo nog ff om nieuwe pijnstillers bij de apotheek.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:00
khira

Hey Mekkie, jeetje, dat klinkt niet lekker die operatie, veel sterkte!!!
Zijn jullie nog van plan om op reis te gaan? Ik herinner me het niet of je dat al dan niet vernoemd hebt...
Zeg, ik las ook dat Sophie zo fantastisch goed op haar potje kan gaan! Amai, Gilles maakt absoluut nog geen aanstalten. Als ik hem er op zet dan schreewt hij het uit dat hij zijn pamper aan wil hebben! Ik vrees dat hij er nog niet echt klaar voor is ;o)

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:58
Lieke

Khira, fijn te lezen dat je reis zo goed geweest is! Hier gaat alles prima, ik ben serieus aan het aftellen... nog 3 weken. Woensdag nog eens op controle bij de gyn, ben benieuwd of ik al meer opening heb en of ons ventje al is ingedaald? Het voelt toch al zo aan...

En Knorretje??

Mekkie, gaat het al wat beter? Goh dat moet geen deugd gedaan hebben!

Ik heb deze week nog goed nieuws gehad, mijn suikerwaarden zijn zo goed dat ik maar 2 maal per dag meer prikken en ik moet voor mijn bevalling niet meer naar het ziekenhuis voor controle! Enkel als mijn suikerspiegel ineens enorm zou stijgen! Dus nog 3 weekjes volhouden... maar dat zal wel lukken na die 9 weken die al gepasseerd zijn.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 08:14
Kathy

Lieke het begint echt goed te korte hé, amaai... en geen schrik, of zenuwen voor de bevalling?

Ons vakantie zit er ook weer op, gisteren de eerste dag weer aan het werk en ik ben nog altijd 's morgens aan het overgeven

Knorretje en??? hou ons niet te lang in spanning....

Mekkie hoe is het met de pijn?

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:08
kissie

hoi hoi
mekkie die gedachten over het dolfinarium hadden wij ook al veel te duur voor wat je daad werkelijkkrijgt en weinig te doen er om heen vooral voor kinderen onder de 4 a 5 jaar

wij gaan er echt voorlopig niet meer heen en druk druk druk ja dat is het altijd daar ik kan me niet voorstellen dat mensen daar vaker heen gaan en leuk vinden het is wel appart om het een keer te zien maar doe het dan als je kindje er ook meer aan heeft sommigen lopen daar met hele kleine pas geboren babys heb je misschien zelf ook wel gezien abnormaal dat ze dat doen maar goed

aiaiaia kaakchirug ikken het veel sterkte en hopelijk weinig last meer van

lieke go girl aftellen is begonnen he
mooi dat de suiker waardes goed zijn en dat je minder hoeft te prikken

knorrteje en ?????

khira vakantie er weer op zitten tja dat is altijd zo he je kijkt er heeeel lang naar uit en nu is het zo ver dat het weer voorbij is maar jullie hebben gnoten en dat is mooi

kathy pppfff nog steeds misselijk en overgeven bahbah net leuk nee ik hoop dat het afzakt en dat je kunt gaan genieten

hier is het weekend niet echt leuk geweest ga verders niet in details

verders gaat het wel goed de dames doen het goed behalve dan dat britt erg gevoelig is en alles perfect aanvoeld als er wat is
peuterspeelzaal is ook allemaal klaar eind augustus gaan ze samen der naar toe
werken ja hoor gaat goed alleen hier de autobaan oprijden is wat minder vooral als je dus midden in een file moet invoegen waar je geen ruimte krijgt en de baan waar je op zit gewoon 70 mag rijden met allemaal vrachtwagens pppfffff daar draait mijn maag nog steeds van om

nou tot gauw maar weer

groetjes kissie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >