Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 13:12 jokske ![]() | dank je lienemien. Nu de lange 14 dagen.... Indien niet zwanger moet ik 24/7 binnen voor het onderzoek van de eileiders |
| 30/06/2008 @ 17:03 Mieke ![]() | Ook hier de duimen omhoog voor jullie, ratje en jokske |
| 30/06/2008 @ 18:33 mel ![]() | hey ratje en jokske ik duim ook weer mee |
| 30/06/2008 @ 18:38 patatje2 ![]() | hey ratje en joske, hier ook flairtje, ik weet niet of je nog mee leest maar hoe gaat het met jou meid? |
| 30/06/2008 @ 20:55 jokske ![]() | waaaaw met al die aanmoedigingen, nu moet het toch eens lukken hé! ![]() |
| 02/07/2008 @ 20:09 patatje2 ![]() | hey flairtje, ik wil jou toch ook even een dikke knuf komen geven en wens je voor morgen veel succes! hopelijk toch nog een beetje goed nieuws! |
| 03/07/2008 @ 21:16 Mieke ![]() | Ik heb de indruk dat mijn buikje stilaan begint te groeien. Zou dat al kunnen? Ons mama vindt toch ook precies da je er de aanzet al toe ziet. ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???

want de bloedingen die ik blijf hebben, komen doordat mijn moederkoek voor de vaginaopening zit. Ze hebben ook gezien dat er nog een serieuze bloedklonter zit, dus die zou er nog moeten uitkomen.
, ik hoop dat het ene ukje bij jou mag blijven, veel succes