< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???
30/06/2008 @ 13:12
jokske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dank je lienemien.
Nu de lange 14 dagen....
Indien niet zwanger moet ik 24/7 binnen voor het onderzoek van de eileiders

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 17:03
Mieke

Ook hier de duimen omhoog voor jullie, ratje en jokske

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 18:07
Tessa

Hey dames,

@Mel ben zeer blij voor je hoor, het doet deugd om te weten dat er dan rekening met je gehouden wordt hé.. Ik nog steeds voor je..

@ Ratje en Jokske ook de hier de lucht in voor jullie..

Groetjes

Tesje

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 18:33
mel

hey ratje en jokske ik duim ook weer mee

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 18:38
patatje2

Online Status Stuur bericht
hey ratje en joske,

hier ook !

flairtje, ik weet niet of je nog mee leest maar hoe gaat het met jou meid?

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:55
jokske

waaaaw met al die aanmoedigingen, nu moet het toch eens lukken hé!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 22:31
flairtje

Hey dames,

ja ik lees zeker mee. Ik reageer gewoon iets minder omdat ik niet wil dat andere zich inhouden om over leuke dingen verder te babbelen. Want zwanger worden moet echt iets leuks zijn en door mijn verhalen wil ik geen angst injagen.

Ik ben wel blij om te zien dat jullie zo meeleven en er toch mee bezig zijn, daarom dat ik nog wel af en toe iets wil posten, maar ik ga zeker het topic niet overheersen.

Momenteel is het afwachten, donderdag ga ik naar Dr. Devlieger in het Sint-Augustinus. Ik hou jullie zeker op de hoogte hoor.
Voor de rest, tja emotioneel staat ook alles een beetje in wacht. Moet ik verdrietig zijn, moet ik blij zijn voor eentje... het is allemaal zo verwarrend hé.
Lichamelijk valt het allemaal nog mee. Ik heb bloedverlies gehad van vorige zaterdag tot vorige week woensdag. Dan was het volledig voorbij tot zaterdag, sindsdien heb ik bruinverlies, geen vers bloed dus, dus ik hoop dat dat goed is.

Ik ben gelukkig ook thuis van het werk, heb niet echt zin om mijn leven zijn normale gang te laten verder gaan, terwijl alles in wacht staat. De gyn had daar ook enorm veel begrip voor en heeft me een briefje geschreven zonder einddatum. Hij had me zoiezo nog wel thuis geschreven om bloedingen te vermijden.

Ik duim nog mee hoor met jullie!

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 08:50
jokske

flairtje,
vind het leuk jouw nog eens te horen.
Versta dat je minder wilt schrijven hoor!
Nog veel sterkte meid!

Hie zijn mijn vruchtbare dagen gepasseerd, ik heb flink mijn best gedaan , dus hoop ik echt dat ik iets in de plaats krijg.
Dan hoef ik niet naar hsg onderzoek.

[Laatst gewijzigd door jokske - 01/07/2008 @ 08:50] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:35
irene

ratje en jokske, we duimen hier ook mee!!!

hier ist dik(letterlijk en figuurlijk) afzien in de warmte. ben al twee dagen aant uitkijken naar een zwembad. eentje gezien in de blokker voor 49 euro en een in de gamma voor 70 euro...
maar ja dan denk je weer wat alst weer zo ne slechte zomer is dan staat dat ding daar groen mos te kweken...en het gras afrijden daarrond is ook niet evident...jaja dit zijn de dingen waar een juf in vakantie mee bezig is hmhm.
werken in het huishouden met dat buikje begint ook zwaar te worden, het gaat nog, maar je voelt vlug dat het te veel is blijkbaar voor dat boeleken en rusten is er dan ook veel bij.

morgen onze geboortelijst gaan klaarleggen en naar de gynea, weereen stapje verder, want ik zie zo dat ik maar 15 weken meer te gaan heb en dat komt toch verrassend dichtbij nietwaar.

groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:32
jokske

hey, in het kruidat hebben ze gestaan voor amper 10 euro, eentje van meer dan 1 meter!
Ik weet niet of het echt een goede zomer zal worden maar vandaag was allesinds een mooi voorproefje geweest!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:46
irene

hey meiden,

vandaag was een vollop babydagje, pfff zweten in de warmte eigenlijk wel weer ook. we hebben van half 10 tot 10 voor 2 in de paradisio gezeten voor de geboortelijst, was wel lang maar blij dat dat achter de rug is. we hebben trouwens goeie uitleg gekregen daar.
daarna naar de gynea en alles is in orde. had wat mindere waarden in mijn urine, maar zolang de bloeddruk goed zit geen zorgen maken. de kwaaltjes van de laatste maanden beginnen op te duiken, uitzetpijnen overal en mijn rug begint immens af te zien, maar al bij al mag ik niet klagen.
ben nu aant genieten van een zelfgemaakte bananenmilkshake en het zwembad staat buiten in de doos te wachten op water, maar we zijn te moe van dat rondgehos om dat nu nog op te zetten

flairtje onze gedachten gaan morgen met je mee.
een megaknuffel speciaal voor jou alleen.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:09
patatje2

hey flairtje,

ik wil jou toch ook even een dikke knuf komen geven en wens je voor morgen veel succes! hopelijk toch nog een beetje goed nieuws!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:28
lienemien

Online Status Bekijk profiel
Dag dames,

Allé, ik ben blijkbaar niet de enige die zo afziet van de warmte... Ik heb de dag weer doorgebracht op mijn bureauke van 30°C! Ik zit vlak onder het dak (de zon staat daar van 's morgens tot 's avonds op) en ik heb geen airco. Alleen zo'n stomme blazer die eigelijk de warme lucht gewoon in het rond blaast. Toen ik daarstraks naar huis vertrok merkte ik ook dat mijn voeten en enkels helemaal opgezwollen waren. Sewes wat yoga-oefeningen doen, die daar hopelijk wat voor helpen, want het geeft me zo'n plomp gevoel hé.
Ik zal in ieder geval ook blij zijn als de werkweek weer voorbij is, want het is ni te doen druk op m'n werk en met die warmte erbij ben ik op het einde van de dag gewoon compleet uitgeput.

Irene, wat leuk dat je de hele dag voor de baby bent bezig geweest. De verleiding is groot om ook eens bij de paradisio binnen te springen. Ze hebben daar zo'n mooie kleertjes ... maar ik kan dat niet kopen want het zijn allemaal zomerkleertjes. Nog even wachten en de najaarscollectie hangt in de winkels en dan ga ik toch eens een kijkje nemen hoor.

Ik was de laatste weken wat inspiratie aan 't opdoen voor het geboortekaartje. Ik ben grafisch ontwerper van opleiding, dus ik heb me er eens aangezet en ik heb een bangelijk kaartje gemaakt! 't is echt gewoon af. Nu ga ik nog labeltjes in het zelfde genre maken die ik dan aan de suikerbonen kan hangen ofzo ... ik ben er alleen nog niet goed uit hoe we dat precies gaan aanpakken. Er zijn zoveel leuke concepten.

Hoe is't met de rest hier? Mieke? Tessa? Patatje? Mel? Joske? Ratje?
En Flairtje, je weet dat er hier heel erg aan je wordt gedacht hé. Hopelijk helpen die positieve gedachten wat

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:54
jokske

flairtje, ik denk aan jou!

Met mij gaat alles zijn gewone gangetje....
Nog niks van gevoel van zwanger zijn.... het mag stillekesaan wel komen hoor!
We wachten nog geduldig af....

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:13
Mieke

Hier eigenlijk ook niet veel nieuws te vertellen hoor. Ik heb alleen wel ontdekt dat ik die misselijkheid kan weg eten. Het is moeilijk, maar als je je over die misselijkheid een beetje heen zet en toch wat eet, gaat het al een stuk beter.

Flairtje

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:04
irene

de laatste dagen heb ik hoofdpijn, draaglijke hoofdpijn, maar toch zo wat zeurende hoofdpijn. raar genoeg begint die altijd 's namiddags rond half 5. gynea zei pakt een dafalganneken, maar om dat elke dag te beginnen nemen vind ik ook wat overdreven. ach ja, kwaaltjes...

hoe is het met de rest?

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:39
flairtje

Hallo iedereen,

we zijn weeral terug van het ziekenhuis.
Baby A is volledig verloren, hij/zij heeft nog wel hartactiviteit maar zal dus zeker weggehaald moeten worden. Wanneer dat hangt af van Baby B. Baby B gaat niet achteruit, hij/zij heeft een klein beetje pleuravocht rond de longen maar niet overdreven of kritisch veel. Toch wil dat niet zeggen dat baby B gezond is. De kans is nog steeds heel groot (95%) dat het ook een chromosoomafwijking heeft, maar dat zich dat nu nog niet zo expliciet profileert zoals bij baby A.
We moeten dus afwachten tot de vruchtwaterpunctie, die zal doorgaan op 24 juli. Er is dus een einddatum gesteld aan het wachten en dat is wel al een kleine opluchting.

Intussen moet ik blijven plat liggen want de bloedingen die ik blijf hebben, komen doordat mijn moederkoek voor de vaginaopening zit. Ze hebben ook gezien dat er nog een serieuze bloedklonter zit, dus die zou er nog moeten uitkomen.

Bedankt voor de steun van ieder van jullie
Flairtje

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 19:00
irene

flairtje, goed dat je al iets meer zekerheid hebt, maar het wachten tot 24 juli zal weer lang duren hé. ergens denk ik dan als ze je zo lang laten wachten zal het babytje toch een kans hebben in hun ogen, maar ja, de wetenschap en geneeskunde, je weet nooit wat ze willen van jou. nu kan je niet op geplande vakantie zeker?
ik hoop dat je genoeg afleiding vindt en bezigheid.

een megaknuffel van hier.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:12
mel

hey flairtje nog zo lang wachten, ik hoop dat het ene ukje bij jou mag blijven, veel succes

irene oei hoofdpijn, kan veel pijn doen hé, veel beterschap

lienemien als je beebje er is zou ik wel graag eens een foto zien van dat mooie geboortekaartje

ik heb vandaag mijn goedkeuring gekregen van de ziekenbond voor 6 ICSI, weer een stap dichter

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:16
Mieke

Ik heb de indruk dat mijn buikje stilaan begint te groeien. Zou dat al kunnen? Ons mama vindt toch ook precies da je er de aanzet al toe ziet.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >