Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2008 @ 08:59 Lisette ![]() | Leigh wat rot zeg die reflux. Super dat je meisje het fruithapje toch lekker vindt. Je weet ook niet hoe ze gaan reageren hè. Tattoo inderdaad wat is die rapley methode? |
01/07/2008 @ 11:44 ![]() | kort uitgelegd ga je uit van de behoeft van het kind. Je biedt het kind geen gepureerd voedsel aan maar gewoon gaar gekookte groente. En je biedt meerdere dingen tegelijk aan. Bijv. wortels en broccoli op een bordje. Het kind mag het zelf pakken en in de mond stoppen. Vanaf zes maanden kunnen ze dat en kunnen ze het groente met hun tong pletten. De rede dat dit tegenwoordig weinig meer gedaan wordt is dat het gewoon iets meer tijd kost. Je laat namelijk het kind zelf zijn tempo bepalen. Maar het lijkt mij geweldig voor Sven als hij gewoon zelf mag bepalen wat hij eet en hoeveel. Is toch weer een stukje meer zelfstandigheid. Op http://www.borstvoeding.com staat er wel meer over en er zijn ook video's te zien van een jongentje die via deze methode in aanraking komt met verschillend voedsel. Geweldig om te zien. ![]() |
01/07/2008 @ 11:48 ![]() | marije geweldige foto's. Hahaha elke keer als ik op je site kijk en dat liedje begint te spelen wordt ik helemaal emotioneel. Super nummer wat je uitgezocht hebt hoor. |
| 03/07/2008 @ 17:49 stefanie27 ![]() | lotte een meisje? leuk! ik was 20 kg aangekomen totaal, maarm oet nu nog een kilo of 6 kwijt |
| 03/07/2008 @ 20:50 Lotte79 ![]() | neen, ik weet het geslacht niet, maar er bestaat hier precies geen 'onzijdige" baby-smiley... Amai, cindy, slechts 3kg bij op 25 weken. Ik dus nu al 5kg op 21 weken... |
| 04/07/2008 @ 10:37 cindy ![]() | Whaaauw Leigh!!! Supermooi kleed,echt prachtig! En nu kleine Zara nog een mooi doopkleed en het feest kan beginnen. ![]() |
| 04/07/2008 @ 10:49 saartje79 ![]() | inderdaad: echt een prachtig kleed! We willen nadien een trouwfoto zien he Leigh!! |
| 04/07/2008 @ 11:40 Lotte79 ![]() | Inderdaad, superchic kleed zeg!! Mmmmm, ik droom weer even helemaal terug van toen het nog mijn beurt was... ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod in juli 2007 wie doet er mee?

Zit nu op +/- 5kg. Vind ik wel redelijk veel voor 21 weken aangezien ik voordien ook al een kilo of 3 teveel had. Ik hoop het de komende weken wat stabiel te kunnen houden. Wil echt liefst niet meer dan 10kg bijkomen, maar zoals ik nu bezig ben gaat dat zeker niet lukken.
Nu ja, belangrijkste is uiteraard dat de
gezond is, dus lijnen ga ik in ieder geval zeker niet doen!

Wie het wil zien moet maar een berichtje sturen dan kan ik het doorsturen!! Echt wel heeeeeeel mooi!!!
En dan nu moet ik op zoek gaan naar een doopkleed voor ons Zara want die word de zelfde dag gedoopt!!