< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Mijn dochtertje is erg koppig

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Mijn dochtertje is erg koppig
03/07/2008 @ 18:03
inge24

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen

Sinds een jaar heb ik een prachtige dochter Jill. Het is een schatje en meestal gaat alles goed. Maar de laatste weken is ze heel erg koppig geworden. Ze vraagt constant mijn aandacht. En die wil ik haar erg graag geven maar soms moet ik ook eens poetsen of koken. Wanneer ik haar neerzet begint ze iedere keer heel hard te huilen. Ik krijg haar alleen maar stil door haar te laten lopen. Zelf kan ze dat nog niet, ze loopt wel al aan één hand.De meeste mensen zeggen dat ik haar even moet laten huilen. Maar daar zit nu juist het probleem. Ze stopt gewoon niet meer tot ik haar aandacht geef. Een doorzetter is het wel!!! Ik ben 's avonds doodmoe en dan moet ik als zij slaapt nog beginnen poetsen. Hoe leer ik mijn kindje om eventjes alleen te spelen.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Inge,
Heel vervelend als ze mama opeisen he?
Ik denk dat het gewoon de leeftijd is. Ze wil alles ontdekken bij mama zijn, en haar frustratie is dan ook groot als dat niet kan.
Als jij gaat poetsen, kan zij niet mee. En daardoor gaat ze huilen.
Dat ze blijft huilen is meestal omdat ze weet dat mama toch komt als ze doorzet.
Ik denk dat je probleem opgelost zal zijn eens ze kan stappen. Want dan gaat er een hele wereld voor haar open. Kan ze overal naartoe waar ze ook maar wil EN ze kan mama volgen
En dan is het afwachten tot de volgende frustratie komt.
Momenteel zit er hier ook een in die 'frustratie' alleen ben ik er nog niet uit dewelke het is. Enerverend. Dat wel.
Succes meid. En de aanhouder wint!!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:04
inge24

Online Status Stuur bericht
Hey Erika

Bedankt voor de leuke reactie.
Ik denk dat het inderdaad waar is wat je zegt.
Het is hier nu heel rustig want ze slaapt. Eventjes wat tijd voor mijzelf en mijn man.
En ook al ben ik vermoeid, ik kijk er toch heel erg naar uit om morgen haar schattig snoetje weer te zien.

Mooie foto van je dochtertje, mooie meid heb jij!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]