< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » utrogestan... maak mij zorgen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
utrogestan... maak mij zorgen
03/07/2008 @ 17:48

Online Status Bekijk profiel
hallo,

ik moet nog een dikke 6 weken dragen , en moet nu utrogestan nemen, om op te houden, ze zou al volledig gezakt zijn tot baarmoederhals ofzo...
zou dit kunnen betekenen dat ik vroeger zal bevallen ?
ben ook zo loom en echt moe en zo van die utrogestan, heeft iemand dit nog ? krijg zo precies warmte opvliegingen en draaien en wil altijd maar slapen ...

kent iemand deze symptonen of heeft iemand dit ook ?
ons kindje woog vorige vrijdag 2 kilo200 , is dat goed of te weinig voor deze tijd ? kan iemand mij dit zeggen ? maak mij soms wat zorgen ...

groetjes bollie and little girl ;)

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:04
hoopje

Online Status
Ik begrijp wat je meemaakt. Ikzelf ben op 33 weken opgenomen in het ziekenhuis met vroegtijdige contracties. Heb een kuur met weeënremmers gekregen en mocht 4 dagen later naar huis met utrogestan tem. week 36 en platte rust.

Ondertussen zitten we in week 38 en mag ik weeral volop de dingen doen die ik wil. Er zit nu zelfs geen schuif meer in, mijn gynaecoloog denkt dat ik zeker mijn tijd uit doe.

Toen ik utrogestan nam, was ik ook vaak moe en duizelig. In het begin had ik ook iets meer last van hoofdpijn. Tegelijk moest ik dan Magnesium nemen om die vermoeidheid te onderdrukken.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:09
Britt

Online Status Stuur bericht
het enige waar ik over mee kan spreken: de bijwerkingen van utrogestan: ik herken ze heel erg goed! Ik moest utrogestan nemen om een mk te voorkomen vanaf mijn eisprong (dus nog voor ik wist dat ik zwanger was)
Moe, duizelig, misselijk,... en natuurlijk zenuwachtig: ben ik nu zwanger of niet?? maar dat zal bij jou nu hetzelfde zijn maar dan een andere soort ongerustheid.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:23
El

Online Status Bekijk profiel
Heb ook net een weekje ziekenhuis gehad met een dreigende vroeggeboorte. De bijwerkingen van de weeënremmers zijn herkenbaar! Gewoon aan toe geven en rust houden.
Volgens mij is het gewicht van je kindje prima. De gemiddeldes geven aan dat ze bij 33 weken 2000 gram moeten wegen, bij 34 weken 2250 gram, bij 35 weken 2500 gram en bij 36 weken 2950 gram.
Succes!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 13:34
ikke

Online Status Stuur bericht
Hey bollie, ik ben ongeveer voor dezelfde datum als jij uitgerekend, en het net hetzelfde voor, op 31 weken verweekte baarmoederhals en klein cm opening, resultaat, 3x per dag utrogestan oraal (in het begin van mijn zw moest ik vaginaal nemen, veel minder leuk!), het enigste truukje dat ik tegen de vermoeidheid ervan heb, is iets voor de middag de 1ste pas inemen. Ik heb hierthuis nog een zoontje van 2.5jaar rondlopen, en als je dan om 10u doodmoe in de zetel ligt, is dat wel een klein probleem, dus rond 11u neem ik de 1ste in, en als mijn zoontje zijn middagdutje gaat doen, ga ik gewoon mee slapen, anders zou ik het ook niet volhouden!

veel succes nog met de

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]