Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/06/2008 @ 18:32 annemiek ![]() | Waar is iedereen??? Gaat t goed met jullie???? groetjes annemiek |
| 22/06/2008 @ 14:59 annemiek ![]() | 6 kilo hier inmiddels!!! ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Net zwanger... erg eng...
haha XXX annemieke
Nou over 2 weken een pret echo en over 4 weken de 20 weken echo en een week erna weer controle ha ha dus voorlopig zit ik goed!
Tot snel weer... groetjes annemieke
Gaat t goed met jullie????
groetjes annemiek
... waar gaat dat eindigen?? Heb wel de indruk dat het ook vocht is want mijn ring krijg ik niet meer goed aan en uit. Zal die binnenkort maar uitlaten denk ik.
ha ha eindelijk... ik dacht al... Ik zit nog aan de 4 1/2 kg of inmiddels 5 ik weet t niet precies... bij de gyn moest ik met kleding en al op de weegschaal
Eerst de jouwe zien haha dan durf ik pas!Nu idd lekker je tijd nemen om te neuzen op internet of in boekjes .Ik heb van alles aangevraagd waardoor ik nu veel post krijg met sokjes en andere kadeautjes en veel boekjes met info
Nou rustig aan en doen wat je kan verder niks!!! groetjes ikke ( trouwens waar is iedereen ???)

groetjes annemiek trouwens ik zie dat je al ver bent zeg!!! ben jaloers ik kan niet meer wachten ha ha!!! Hoop voor je dat t een makkie wordt!
doei!