Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 09:59 jarike | hey! ff egotje,sorry hoor alles goed met mij hoor,ben sinds vorige week terug aan het werk. druk,druk,druk dus. xiebe groeit en bloeit,hij heeft het goed bij de om. tis een vrolijk manneke zegt ze,altijd blij,en dat is wel zo... wat vliegt de ijd snel ,het kleine babytje,het 'platte' is er al af. allé tis nooit ne kleine geweest natuurlijk(55 cm bij de geboorte) maar toch... en we gaan waarschijnlijk weer op zoek moeten naar een andere om. de om van xiebe heeft enkele weken gezegd dat ze een bouwgrond gekocht hebben in Keerbergen of was het nu Kampenhout,weet het ni meer,in ieder geval veel te ver voor ons. tkan evengoed zijn dat hij zijn tijd daar kan uitdoen natuurlijk,hangt er vanaf hoe snel hun bouw verloopt natuurlijk. en peggy heeft mij uiteindelijk kunnen bereiken,ocharme ze was telkens de verkeerde nummer aant gebruiken,ma meiske toch. zo had je natuurlijk lang kunnen wachten op een reactie . vind het wel gek dat die verkeerde nummer dan niet laat weten a la;sorry verkeerde nummer ofzo. en ik maar aant denken,allé ik hoor nu niks van peggy??? ik zit met een hoop suikerbonenoverschot(alle chocolade) ik ben 15 weken thuisgeweest,en heb in al die weken 3 keer bezoek gehad erg he.en in het ziekenhuis ook bijna niks.hebben jullie graag suikerboontjes van xiebe?als we die allemaal zelf moeten opeten(reep chocolade),weeg ik 10 kilo meer! ![]() xanthe had gisteren koorts,maar de dokter vond niks iets viraal zei ze...vanmorgen had ze nog koorts als ze wakker werd,dus is ze nu naar oma. aan de mensjes van kessel-lo,naar wel dokter gaan jullie met de kindjes? alles goed met iedereen? groetjes |
| 09/07/2008 @ 19:49 Petra ![]() | Hey Oh Marijke Saw 4 vind ik ook super!! Heb je de andere ook gezien? Dat is dus ook echt mijn genre + de japanse horror |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

erg he.en in het ziekenhuis ook bijna niks.
iets viraal zei ze...
. Dan kunnen ze achteraf nog eens naar Kung Fu Panda want ik hoor daar alleen maar lof over.
weegt nu 1kg en 76 gram dus ietsjes zwaarder dan normaal (maar dat is toch maar een schatting) en hij had lange benen (tja mijn ribben zullen het geweten hebben
). het was de eerste keer dat Arne meeging. Het eerste deel heeft hij braaf in de gang gespeeld (bloed trekken enz) en nadien his hij komen kijken naar de echo. gelukkig nam de vroedvrouw echt haar tijd om hem alles uit te leggen enz. hij heeft echt genoten vandaag.