Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/07/2008 @ 11:56 ![]() | ff snel nog een fijne verjaardag voor Laurine wensen ![]() ![]() |
02/07/2008 @ 19:15 ![]() | shit sophie heeft intussen een plant helemaal kaal geplukt ![]() |
| 03/07/2008 @ 13:04 ann | Even heel snel wat ik ga strakjes naar de solden voor Lubbe! @Mekkie: ik dacht aan van die kraaltjes die waarmee je dingen kan maken en dan aaneen strijken. Geen idee hoe het precies heet, maar mijn nichtjes hebben zich er weeeeeeeken mee bezig gehouden! Knutselen in het algemeen doen ze erg graag op die leeftijd. @Vannie: zo kalm heb je het precies nu ook weer niet, want nog steeds geen foto's te zien van hat kamertje Ik ben erg benieuwd hoor! Wij hebben nog steeds niets gevonden. Tsja, je hebt zo'n boomhut halfhoogslaper die ik super vind, maar duuuuur ik wil er ook geen fortuin aan uitgeven hoor! Voor je het weet voelen ze zich toch te groot voor zo'n bed! @Babietje: hoe gaat het nu met je schoonvader? Weten ze nu al exact wat het is??? |
| 04/07/2008 @ 11:09 ann | @Kelly: net nog even op je blog gaan kijken. Wat fijn dat je je beebje nu al voelt! Super zeg! Ik ben zo blij voor jou (en Vannie) dat alles zo goed verloopt, maar tegelijk is het nog even slikken als ik lees hoe het met jullie gaat. Was het in januari goed gegaan, dan was ik nu al zeven(!) maand ver... Was het de laatste keer niet fout gegaan, dan hadden we donderdag de 12 weken gevierd... ![]() De ha vond het trouwens ook allemaal een beetje lang duren, maar het hcg was goed gedaald, dus denkt ze dat het wel oke is. Wel moet ik de gyn bellen als ik volgende week nog bloedverlies heb. Dat lijkt nu (eindelijk!) te minderen, maar dat heb ik nogal gedacht en toen begon het gewoon weer opnieuw. Ik vind het wel wat vreemd dat ik nog altijd niet op mijn buik kan slapen. Het blijft erg gevoelig... |
| 04/07/2008 @ 15:51 Ann ![]() | Ow Mekkie, wat sneu... Je zal je moeten beperken tot milkshakes, chocomousse, ijsjes, etc... ![]() |
| 04/07/2008 @ 21:41 Kellytje ![]() | Mekkie, mijn blog staat op http://www.bobolino.be/site/blog/kelly.aspx ![]() Zonder in detail te treden over je vakantiekindje: zijn dat dan kindjes die het thuis niet breed hebben? Toen mijn mama zo'n kindje in huis nam (was eentje van Frankrijk) dan was dat van families die het niet breed hadden en die op die manier hun kinderen toch een mooie vakantie wilden bezorgen. Ann, hele mooie foto ook van Lubbe hoor! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

mijn vader had ook een lekkende hartklep en zo maar dat is wel operatief verholpen begin dit jaar.

!
En Mekkie, je vindt zo van die grote potten met te gekke kleurtje in de Ikea! En ook de vormpjes hebben ze daar (hartje, sterretje,...) Maar je vindt ze bv bij Bart Smit ofzo ook in thema's. Zo hebben wij er voor Laura-Lynn ooit gekocht met disney-prinsessen.

. Da's toch de beste manier om er wat meer afstand te kunnen van nemen en weer uit te kunnen kijken naar iets nieuws he.