Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2008 @ 15:14 Nouki ![]() | Een vals alarm vorige week donderdag al, Anneke? Wat is er gebeurd? Zo vroeg? |
| 05/07/2008 @ 14:01 mel ![]() | oh leen waarom hé![]() iedereen in jou positie zou net hetzelfde voelen, veel sterkte en huil maar eens lekker uit ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Moeilijke momenten doorkomen

te zien, is dat normaal?

,'t zit je allemaal niet mee hé.Spijtig dat je zoveel last hebt van al die hormonen maar misschien wordt het je nu ook allemaal te veel.Je zegt dat je jezelf steeds sterk houdt maar ook voor emotioneel heel sterke mensen wordt het soms teveel en je hebt al heel wat tegenslagen moeten verwerken.En als je dan nog zoiets meemaakt met je buren,ja,dan verlies je even de moed.Vreselijk hoe mensen er echt niet bij stilstaan dat ze iemand kunnen kwetsen,daar kan ik zo kwaad van worden!Alvast veel succes voor donderdag en we zijn er voor je hé!

, voor jou is het weer aftellen, ik hoop dat het geen IVF wordt want ik denk ook dat het niet gemakkelijk gaat zijn maar moeilijk gaat ook hé, ik zit soms zo eens weg te dromen van hoe het zou geweest zijn zonder al die problemen; stoppen met de pil en 3 maanden daarna een positieve test en je ventje kunnen verassen, moet echt leuk zijn hé, bij ons is de spontaniteit eraf en dat mis ik soms wel, maar eens we een kindje hebben zullen die problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen hoop ik
, ik werk ook in 3 ploegen en dat is ook niet zo gezond hé, och ja eerst nog zwanger geraken hé