< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » kindje verloren bij 17 weken zwangersch

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
kindje verloren bij 17 weken zwangersch
08/07/2008 @ 12:06
ENGELMAMA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

gisteren toen we van infraligne kwamen is er een auto aan volle snelheid op ons achteren ingereden, daarop zijn wij inde achterkant van een andere auto ingereden. (wij stonden stil aan de rode lichten)
mijn ma haar auto is total loss en wij zijn allebei overgebracht naar ziekenhuis.
gelukkig hebben we enkel maar wat blauwwe plekken en een kleine wiplash en barstende hoofdpijn.
de schrik zit er dus goed in, maar een auto is vervangbaar hé.

voor de rest is alles oké.

tot later, ik moet veel rusten en zal dus niet zoveel aan de computer raken.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:20
cindy

Ik ben terug van de gyne...heb een prachtecho gehad van ons beebje.
Hij/zij is nu 7,6 cm en lag vrolijk te bewegen in mijn buik. Was grappig om te zien, trappelen met de voetjes,handjes voor het gezicht, zich omhoog wippen.
Alles was prima...ik ben weer een opgeluchte mama.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:24
@nneke

Online Status Stuur bericht
Engelmama,
Je goed verzorgen hé want zo'n wiplash kan lang aanslepen hoor.
Jullie hebben een goede engelbewaarder hé. Zo worden we nog maar eens erop gewezen dat het leven zo fragiel kan zijn en dat we er ondanks alles van moeten proberen genieten.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:25
dieke 9Maand Moderator

Dat is prachtig nieuws, Cindy! Fijn dat jullie zo hebben genoten van het bezoek aan de gyn.

Engelmama: wat schrikken zeg, zo iemand die achterop je rijdt! Hopelijk valt het mee met die whiplash en blijf je er geen last van ondervinden.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 20:48
liesje

He Cindy, fantastisch dat de echo zo goed was. Hoeveelste echo is dit? Ga jij nog terug naar prof Decatte? ik mag binnen 4 weekjes gaan voor mijn echo bij mijn eigen gyne. Dat zal dan de derde zijn. Mijn buikje begint nu wel goed te groeien.

Aha Engelmama, dat moet wel vies gedaan hebben! Maar inderdaad een auto is vervangbaar. Het belangrijkste is dat jullie bijna niks hebben.

Dieke, heb je verhaal gelezen. Dat is ook wel verschrikkelijk meid. Krijg je het allemaal een beetje op een rijtje gezet?

Groetjes
Liejse

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:02
cindy

Liesje...gisteren was mijn 5de echo, ben echt wel verwend nu.
Ik ga nu terug bij mijn eigen gynecologe, Ik ben alleen naar Leuven geweest bij prof De Catte om de vlokkentest te laten doen.
Het voelt zo goed om ons ukkie te zien en natuurlijk luister ik dikwijls met de dopler angelsound naar het hartslagje.
Ik heb het mentaal echt nodig om gerustgesteld te worden.
Mijn buik begint ook serieus uit te zetten. Ben nu al veel dikker dan toen ik 3 maand zwanger was van ons Zara*
Maar tussen de 2 zwangerschappen zit ook maar 4 maand dus mijn lichaam heeft niet echt de tijd gekregen om te recupereren. Ben nu 1,5kg bijgekomen dus dat valt wel mee.

[Laatst gewijzigd door cindy - 09/07/2008 @ 21:04] - Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 22:47
Anne-Sophie

@ cindy, ik ben blij voor jou dat alles goed gaat, zo'n kleintje zien bewegen is toch altijd iets bijzonders vind ik :-)

@ engelmama, verzorg je goed, zo'n ongeluk is inderdaad niet niks ! En wat de 12e, betreft, ik vertrouw jullie toe aan mijn twee engeltjes daarboven, en speciaal aan Samuel, want dat is dan precies een maand na zijn geboorte.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 23:21
ENGELMAMA

dank u voor de lieve woordjes maar nu neem ik voor enkele dagen afscheid van jullie om mijn engeltje haar verjaardag in alle sereniteit te kunnen beleven.

tot later

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:06

engelmama veel sterkte op jullie engeltje haar eerste verjaardag.
Maak er een mooi afscheid van.
Dikke knuffel

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 17:20
ENGELMAMA

ik wil jullie nog even laten weten hoe het bij de gyné was geweest.

aan de linkerkant zat er een eitje, maar had het niet overleefd (ja zo zei de gyné het), maar aan de rechterkant zat er ook een eitje van goede kwalitiet.

eisprong voorzien voor dit weekend, dus zal ik alweer een mooie cyclus hebben van 30-31dagen.

voor de rest gaat alles goed met mij.

ook de gyné vind dat het nu wel mag komen.

clomid vind hij zelfs geen goed idee meer omdat ik spontaan al 2eitjes krijg en zit er dus veel kans in dat ik via clomid een 2-3-4ling krijg.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:26
liesje

Engelmama, veel sterkte morgen!

Anne-Sophie: heb ook jouw verhaal gelezen. Verschrikkelijk zeg. Ook mijn bevalling kwam weer levendig voor mijn ogen. En jij het dit 2 keer na elkaar moeten meemaken. Zowel fysiek als mentaal slopend! Hoop dat je voldoende steun krijgt van iedereen in je omgeving want veek weten de mensen niet hoe ze moeten reageren...

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 11:46
ikke

dag allemaal

gefeliciteerd aan iedereen die ondertussen terug is en voor die gene die nog aan het proberen zijn veel geluk toe gewenst

het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets geschreven heb maar ik ben wel blijven mee lezen alleen de laatste dagen niet ik was maandag bloed gaan laten trekken voor de triple test en disdag belde mijn gyn dat de uitslagen afwijkend waren en dat als ik dat goed vond donderdag naar leuven mocht voor een punctie dus donderdag met een bang hartje daar naar toe en toen bleek dat ons zoontje al enkele dagen dood was en dat daardoor de testen gestoord waren mijn zoontje heeft net zolang geleeft als mijn zoontje dat in februari overleden is de dokters denken dat het genetich is ze gingen nu alles goed onderzoeken zovel de baby als de moederkoek als het vrucht water en alles wat maar mogelijk is er zijn onderzoeken bij die alleen in leuven gebeuren andere kunnen dan weer alleen maar in antwerpen en het zou tot september duren eer alle uitslagen binnen zijn .

ik hoop dat jullie nu niet gaan denken dat ik hier alleen maar kom als ik problemen heb want dat is niet zo ik heb altijd mee gelezen en voor u allemaal geduimd in de periode dat jullie het nodig hadden en hebben

groetjes en dank u voor het luisteren de oor ik ben geen schrijver dus zal ik nu ook niet veel komen schrijven maar ik blijf wel zoveel mogelijk mee lezen

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 12:35
cindy

Ikke...de tranen lopen over mijn gezicht bij het lezen van je bericht. Dit is zo oneerlijk!! Waarom toch?! Verschrikkelijk dat je 2 keer hetzelfde moet meemaken.
Woorden schieten me tekort meisje...veel sterkte voor jou en je gezin.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 11:18
ENGELMAMA

ikke, wat is moedernatuur toch soms zo wreed.
veel sterkte.

gisteren was het anou haar 1ste engelverjaardag.

met ons gaat alles goed.

gisterenmorgen zijn mijn ouders en mijn broer/schoonzus en de kleine EOWIN (nichtje) hier geweest.

mijn mama had een hele grote witte helium ballon meegebracht en we hebben hem eerst allemaal een dikke zoen gegeven en dan heeft de kleine eowin hem mogen loslaten in de tuin. (TRAAN MOMENT bij iedereen)

Amaaai hij ging recht naar omhoog en we hebben wel 10 minuten zitten kijken tot hij verdween in de wolkjes (waar ons anou en alle andere engeltjes hem zeker hebben ontvangen)

in onze voortuin stond ook een witte ballon en bij het urneke was er ook nog een witte heliumballon, die we 's avonds om 9.37losgelaten hebben (ja want dan is ons anou officieel 1jaartje)

we voelen ons echt wel goed (eerlijk gezegd, ik heb al veel slechtere dagen gehad)
we hebben echt heel veel aan elkaar en hopen dat we snel opnieuw geluk hebben.

het was een heel zwaar jaar maar gaan er nu opnieuw met volle moed tegenaan.(zeker dit weekend!!!!!!!!! -> MIJN EI STAAT OP SPRINGEN)

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 12:48
Anne-Sophie

@ Liesje : gelukkig krijg ik veel steun van mijn familie en schoonfamilie, maar het blijft hard. Dank je voor je meeleven, ik wens je ook veel sterkte toe, een kindje verliezen blijft immers altijd een wonde in een moederhart.

@ ikke : ik weet niet goed wat zeggen, zo hard is het leven soms, maar ik denk aan je. Sterkte.

@ Engelmama : ik heb gisteren aan je gedacht en duim dat je kleine Anou* een broertje of zusje mag krijgen.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 15:11
liesje

Engelmama, ik vind het heel mooi hoe jullie jullie kleine meid herdacht hebben...

Ikke, verschrikkelijk meid! Dat je dit weer hebt moeten doorstaan. Ik denk niet dat de pijn te verdragen is... In ieder geval veel sterkte. En je komt maar schrijven net zoveel je nood eraan hebt. Bij mij is dat soms ook minder en dan weer meer.

Dikke knuffel!
Liesje

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:54
lizzie

Online Status Stuur bericht
Lieve engelenmama's,

Wat voel ik me soms dubbel als ik hier meelees op het forum... Net n zalig weekje achter de rug met man, 2 meisjes en een klein spartelend babytje dat ik nu ,gelukkig, meerdere keren per dag goed voel... en dan ... zoveel verdriet lezen en herkennen:
engelmama: laat dit moelijke weekend een nieuwe start zijn! Ik heb in Cochem in de kloosterkerk met mijn meisjes twee kaarsjes gebrand: één voor ons zoontje Siebe* en eentje voor Anou* (of wat ik erbij dacht: eentje voor het leven dat we hebben moeten afgeven en eentje voor het nieuw leven dat jij liefst zo snel mogelijk mag verwelkomen en ik nu zo dankbaar in mij draag)
Lieve anne-Sophie;, wat zwaar moet voor jouw het dubbele verlies geweest zijn. Bij ons nu ruim een jaar geleden... Bij jouw dubbel verdriet! En ... elke nieuwe zwangerschap erna brengen zoveel dubbele gevoelens met zich mee: blijdschap en wanhoop, trots en hoop .
Lieve ikke , wat n onrechtvaardigheid ... Ik denk aan jou!

Dikke knuffels aan iedereen

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:53
Anne-Sophie

Lieve Lizzie,

het is inderdaad soms verschrikkelijk, maar verschrikkelijk is het voor alle mama's die een kindje of kindjes moesten afgeven. Onze Jean en Samuel zullen altijd bij ons blijven en ik hoop dat het ons gegeven is dat ik snel weer zwanger mag worden en zonder behandeling, en dat een kindje na alle negen maanden pas mag geboren worden.

Groetjes,
Anne-Sophie

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:49
ENGELMAMA

amaai,

dit zijn pas echte gevoelens van een engelmama die hier neer geschreven worden.
en wat doet het deugd om dit allemaal te lezen.

lizzie, bedankt voor de kaarsjes en ik hoop dat die alle engelmama's heel veel sterkte, hoop en liefde geven.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 21:09
ikke

ik wil iedereen bedanken voor de troostende woorden

ik hoop dat het geluk ons snel terug allemaal ten beurt valt

lieve groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >