< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Net zwanger en branderig gevoel bij plassen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Net zwanger en branderig gevoel bij plassen
03/07/2008 @ 20:57
Dotje

Online Status
Haj dames,

Gisteren heb ik telefoon gekregen van Jette dat ik zwanger ben.
Nu heb ik sinds vandaag echt een branderig gevoel bij het plassen.
Is dit normaal ?
Heeft nog iemand van jullie dit gehad, en zo ja, wat hebben jullie hier tegen gedaan ?

Groetjes,

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:11
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
wel eens gedacht aan blaasontsteking? en wat je eraan doet is even langs de dokter

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:38
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Idd volgens mij ook een blaasontsteking meid, ff langs je ha gaan en vergeet niet te melden dat je zwanger bent

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 23:16

Online Status Stuur bericht
Is zeker een blaasontsteking.
Je moet dit zeker behandelen omdat ontstekingen van de lage urinewegen soms toch kunnen doorstoten naar de nieren.
Als je niks doet is de kans ook wel groot dat het binnen een paar dagen voorbij is...maar ik wacht nooit af omdat ik het risico niet wil nemen (heb het nu twee keer in een maand gehad)
Vermeldt de huisarts zeker dat je zwanger bent...sommige soorten van antibiotica zijn schadelijk voor de embryo.
Een goed middel is MONURIN, een middel dat de urinewegen ontsmet en zuivert....heb dat twee keer genomen...en telkens had ik na enkele uren al geen last meer.

groetjes

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:03
Gwen

nog een tip, drink veel + plas goed uit

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 07:50
Dotje

Online Status
Bedankt dames,

Ik denk dat het eerder een kwestie was van stress met weinig drinken (normaal drink ik min. 2 L. water /dag), behalve dan die dag van de uitslag..
Maandag ga ik toch naar de HA voor een BN, dus ga ik het haar zeker zeggen.
Ook al is het over.

Bedankt !
Groetjes,

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 08:17
Ietje

Hier idem dito!
Toen ik net zwanger was branderig gevoel met plassen en steeds druk op mijn blaas. Ik meteen een urine test gedaan bleek die negatoef te zijn. Volgens mijn huisarts betekende dat niet perse dat ik helemaal geen urine weg infectie had en dat met de begin v/d zwangerschap alles extra gevoelig is. Toch een antibiotica kuurtje gekregen en het was snel over.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]