< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » kleertjes op geboortelijst in december

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
kleertjes op geboortelijst in december
03/07/2008 @ 10:58
Annelies

Online Status
Ik ben uitgerekend voor 10 december 2008 en nu vraag ik mij af of het wel verstandig is om kleertje op mijn geboortelijst te zetten? Drie weken later zijn het immers solden. De dichte familie en goede vrienden die naar het ziekenhuis komen, zullen toch de grotere baby-uitzet kopen. De iets verdere familie zal dan misschien wachten op de solden en niet meer van mijn lijst kopen. Kleertjes zijn verplicht aan te kopen en dan sta ik daar misschien met veel te veel kleine pakjes.

Op de lijst krijg ik 10%, maar als het solden liggen de procenten hoger en das dus voordeliger voor mijn bezoek. Ik koop ook altijd voor een vast bedrag, ook al zijn het solden. De baby heeft dan geluk en krijgt een broekje meer of zo. Heb dan eigenlijk liever dat mijn bezoek de kleertjes ook in de solden koopt maar dan kan ik ze denk ik niet zelf kiezen. Zou het mogelijk zijn om begin januari een lijstje met soldenkleertjes aan te leggen?

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:11
Britt

Online Status Stuur bericht
zelf zetten wij geen kleertjes op de lijst. Mensen die niks van de lijst kopen hebben meestal kleertjes bij ondervond mijn zus.
Ik koop zelf een paar kleertjes van de eerste maten op voorhand (50, 56 en 62) Zo kan ik de eerste maand zeker voort. Daarna kijk ik wat ik eventueel gekregen heb en dan kan ik zelf nog gaan shoppen. Ik beval eind november dus in januari zal ik ook gaan solden shoppen.

Ik denk niet dat je soldenkleertjes op een lijst kan zetten.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:43
Saartje

Ik zou ook geen kleertjes op de geboortelijst zetten, ten eerste omdat kleertjes erg duur zijn in babywinkels (dan kan je beter eens naar de Hema gaan en de merkkleertjes in een Outlet winkel kopen, en idd wachten op de solden)
Verder had ik al wat winterkleertjes maat 68 gekocht omdat ik dacht dat ons kindje die zou aandoen als hij 6 maanden zou zijn, maar hij draagt nu al maat 68 en is nog maar 2 maand. Je wacht dus best of je een groot kindje hebt of niet.
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:44
miss boesy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik zelf zet geen kleertje sop de lijst....

want kledij en knuffels zijn vaak van die dingen die je kado krijgt ....

+ik koop liever de kledij van overal een beetje waar ik iets leuks zie..

en inderdaad bij de meeste geboortelijsten ..moet je de kledij kopen als je ze niet gekregen hebt,....

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:12
sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik zou het persoonlijk ook niet doen.
had geen kleren gezet op de lijst maar dat was wel wat ik het meeste heb gekregen.
En de regel was ook als je klere op de lijst zet dat je ze verplicht moest kopen erachter.

gr sarah

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]