< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » geboortekaartjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/03/2008 @ 23:08

hebben jullie misschien een geboortekaartje of een kopie daar van, van jullie kindje over??? zo ja dan maak je mij daar heel blij mee.

sinds ik op 28 maart 2006 (bijna 2 jaar geleden) mama ben geworden van Luuk spaar ik geboortekaartjes van kindjes die net als mijn Luuk alleen een mama hebben.
sinds ik spaar heb ik er al bijna 80 van, maar ik weet dat er nog veel meer kindjes zijn met alleen een mama.

ook andere kaartjes zijn welkom, maar toch vooral wel alleen mama's

ik hoop op positieve reacties
Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 10:03
fiere mama

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik wil je gerust een kaartje sturen van Anse. Ik zou het wel leuk vinden om een kaartje van Luuk terug te krijgen. Ik spaar nl. ook geboortekaartjes :-)

Je kan me mailen op mamafier@hotmail.com

Groetjes, veerle en anse x

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 11:04
calimero?

vraagje
ik wordt alleenstaande moeder en wat hebben jullie gedaan als alleenstaande moeder op het geboorte kaartje?
aleen jijzelf of ooke vader er bij vernoemd
momenteel staat er op het ontwerp alleen maar mijn naam en een gedichtje uit mijn eigen geschreven dus in ik vorm inplaats van wij?
wat hebben jullie gedaan?
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:56

calimero
hey meid,

toen ik indertijd beviel van mijn zoontje heb ik net hetzelfde gedaan met het geboortekaartje. de papa wou ik absoluut niet vernoemen omwille van dat die kl¨t mij had laten vallen vanaf we wisten dat ik in verwachting was.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 18:13
konijntje

Online Status
Indien papa niet wil vermeld worden, dat ook niet doen. Zo ga ik dat toch doen. Wij hebben een goed contact maar de afspraak is dat hij niet wordt vermeld.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:31
Egni

Hoi

Ik twijfel nog of 'hij' erbij komt op het kaartje. Ik denk ook omdat ik stiekem nog hoop heb dat hij bij gaat draaien, wel interesse gaat tonen en een leuke vader gaat zijn. Maar als ik realistisch ben, denk ik: dan was hij 6 maanden geleden wel wat enthousiaster geweest
Dus... ben nog in dubio....
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:48

hey
ik ben ook een alleenstaande mama
mijn vriend in de tijd had me ook verlaten toen hij wist dak zwanger was

met het geboortekaartje heb ik lang getwijfeld
eerst stond hij erop als vader, toen niet meer, toen weer naar de drukker om hem erop te vermelden,
maar toen het moment er was stond de papa niet op het kaartje vermeld
en ik vond dat de beste beslissing dak genomen heb

want tenslotte, als de papa's ons verlaten en zich niets van de baby willen aantrekken dan verdienen ze ook niet om papa genoemd te worden en vermeld te staan op het kaartje

ik heb enkel mijzelf er op vermeld en k ben heel erg trots dat ik nu nog steeds kan tonen dat ik op mijn eentje een fantastische mama ben

( al zeg ik het zelf)

veel geluk en moed met het nemen van de beslissingen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]