Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 08:18 | Pieps, Voel me op en top! Heb eindelijk al een 75% van m'n energie terug. En zo happy! Heb nergens meer last van, alleen soms steekjes. En veel dik witverlies. Maar das normaal zeggen ze. En natuurlijk last van extra kilo's!!! Maar das ook normaal 't schijnt ![]() xxx |
| 17/07/2008 @ 10:47 El31 | Hallo dames, Ik ben ook niet meer zo onzeker. Eergisteren naar het ziekenhuis geweest en we hebben het hartje zien kloppen!! Zo leuk en toch ook raar dat dat ik je buik zit! Wat is de natuur toch iets moois en dat wij ook ooit zo klein zijn geweest (11,1 mm), ongelooflijk!!! Vanaf nu kan ik naar een verloskundige en heb ook meteen al een afspraak gemaakt. Over 2 weken mag ik daar langs komen. Dan zit ik "al" op 10 weken! Ik heb nog steeds geen "last" van mijn zwangerschap dat ik soms zelfs "vergeet" dat ik zwanger ben! Het enige waar ik last van heb is af en toe gevoelige borsten, 's morgens een heel klein beetje misselijk en 's avonds eerder moe... Hopelijk blijft het zo (ik blijf maar afkloppen ) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwangerschapssymptomen nemen af

en alles gaat prima hier, alleen ik zit nu nog steeds op de wc naar het papiertje te staren hoor.. heb ook 2 mk's gehad.. ongeloof is hier nog steeds, het besef van het goede komt steeds meer..