< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
10/07/2008 @ 19:57
patjoefel

Online Status Bekijk profiel
hoi hoi

voor de anciens onder ons, kennen jullie me nog????
kweet het, tis echt een eeuwigheid geleden dak nog van mij heb laten horen en blijkbaar is er ondertussen al heel veel gebeurd

dus bij deze: proficiat aan de mama's, de zwangeren en een schouderklopje voor de klussers

ik ben een hele tijd vant forum geweest omdat ik uiteen ben met mijn man... vind het heel jammer, maar het ging echt nie meer ondanks het feit da we mekaar wel nog graag zien.
en ja, hij wou nog geen kinderen, ikke wel en da deed er ook geen deugd aan...

MAAR... ik heb iemand leren kennen, een schat van een jongen die al een dochtertje heeft van 4 en hij wil dolgraag nog kindjes met mij.
ik voel mij zoooo gelukkig... dus hebben we maar besloten om te beginnen klussen. ik hoop echt dat het rap prijs is hoor. zitten nu in ronde 2 en mijn NOD is nu maandag. SPANNNEND !!!
had vanmorgen al es getest met kruidvat testje maar negatief :(
och ja, mss nog ff afwachten hé

allez, kheb hier al genoeg neergeschreven

tot de volgende
kus
inge

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 21:49
dopey

Hoi hoi

nog even snel een vraagje, wat denken jullie? Moet ik toch maar gaan testen heb dus niet echt een menstruatie gehad. alleen zondagochtend een heel heel heel klein veegje bruin. Zondag op maandag, bloedverlies met afvegen. maandag alleen in het topje van mijn tampon dinsdag ook in het topje van mijn tampon en vanaf dinsdag 4 uur helemaal niets meer. Gek hoor!! ik heb al 3 maanden een normale cyclus. ik weet het echt niet meer, ik wacht op jullie advies en wat is dan een goede test om te pakken. Ik had officieel ongesteld moeten worden op 1 a 2 juli!!!

groetjes marielle

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:32
davke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo allemaal

Hey patjoefel welkom terug ben toch blij dat je hier toch efkes komt goeiendag zeggen ze zullen hier blij zijn ze hebben enkele weken terug nog gevraagt achter je hoe het zou zijn met je

hey dopey ik zou toch eens testen als ik van jou was je weet nooit hé ik duim allesinds voor jou
en gebruik die van het kruidvat schijnt dat die zeer gevoelig zijn

hey nona ja ik wilde eerst even reageren ga nu eerst je profiel eens lezen kom dan snel terug

tot later allemaal

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:40
davke

amaj nona
het was dus een zware bevalling kvind het mooi van je dat je toch alles op alles hebt gezet om toch natuurlijk te bevallen proficiat
alle en nu ferm genieten van je kleine wondertje profiteer er maar van
en hoe is het nu met Mila doet ze het goed en hoe gaat het met de trotse ouders lukt da een beetje?

alle geniet maar dada

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:43
ann

dag dames,

Inge, leuk je nog eens te horen!!was wel véél te lang geleden
Maar zo te horen maak je het nu wel goed?Jammer dat je uiteen bent van je man maar je hebt nu je grote liefde gevonden?Ik hoop dat het nu niet zolang duurt hé want het liep toen ook niet zoals het moet hé?Hoe is het nu met je schildklier?

Dopey ik zou toch nog eens een testje wagenik had getest met testjes die ik bestelde via internet (matcare)toen ik daar positief op testen(geloofde ik het niet want ik kon niet spontaan zwanger worden)ben ik clearbleu in het kruidvat gaan halen en deze gaf ook goed aan!
Maarja als je ze besteld via internet heb je ze na 2dagen (moet je dus nog even geduld hebben)

Nona, leuk je te horenAmaai wat een bevallingsverhaal?Maar ik wil je een dikke hele dikke chapeau wensen omdat je het zo goed hebt gedaan!!veel vrouwen zouden zo een stuitbevalling niet volhouden.je hebt dat prima gedaan!!

hoe is het met de andere dames?Ik zal straks antwoorden op de rest, ons meisje is wakker aan het worden...wat een slaapkopje hé

xxx
ann

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:28
Mama!!!

Patjoefel welkom terug meid !!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 11:43
sas

dopey
ik zou zeker nog eens testen. ik teste met clear blue. of ga eens langs bij je huisarts

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 17:31
Charlie

Hi meiden,
Nona, wat heftig je bevallingsverhaal. Ze was dus niet 1 2 3 daar.
Ik ben wel heeeel benieuwd naar een close up foto van haar!
Inge, wat leuk om jou weer te zien! Pff jij hebt dus een aardig heftige tijd meegemaakt. Wel leuk dat je nu iemand hebt die dolgraag kindjes met jou wil! Ik zal voor je duimen en hopen dat t heel snel gaat lukken.
Dopey, ik ben ook heel benieuwd of je zwanger bent. De eerste paar maanden van mijn zwangerschap had ik nog heel licht bloedverlies op de tijden dat ik eigenlijk ongesteld moest zijn.
Anne, hoe is het met jou en Lotte?
Ann, jij bent echt zo lief dat je alles doet. Waardeert je schoonmoeder het wel, of vind ze het meer vanzelfsprekend? Wat zonde dat je bv er nog steeds onder lijd. Mijn haar is sinds deze week aan het uitvallen. Heeft idd met je hormonen te maken. Het valt bij mij nog mee, maar bij een meisje van zwangerschapsgym valt het ook met bossen uit.
Hoe gaat het met de groentepap? Lust Julie alles?
Sas, heerlijk dat je zwangerschap zo goed verloopt. Geniet ervan je gaat het straks missen!
Ellen, van harte met de 2e zwangerschap!! Wanneer gaan jullie het aan de fam vertellen? Hahaha wat grappig dat Anouk al zo bijdehand is.
Davke, ga jij maar eens goed genieten van de daagjes weg! Misschien dat het door de ontspanning lukt!! Ik hoop het zo voor je.
Ginnie, hoe gaat het met je en met Jarne? Helpt de medicatie?
Engeltje, wat een schat is Jarne! Wat worden ze alweer groot he?
Hier alles goed. Ryan is een moppie! Hij heeft alleen een beetje problemen met zijn ontlasting. Het doet hem soms erg pijn. Ik geef hem nog steeds volledig bv. Maandag moeten we naar het bureau. Ben benieuwd hoe groot hij nu is.
Ik ga eens even eten.
xxx

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:06
dopey

Hallo allemaal ik heb getest, maar twijfel heel erg!!!!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:19
engeltje

hoe bedoel je dopey? staat er een streep of zo?

zo ga vlug verder eten ben bezig met de kledij van jarne die te klein is op internet te zetten ook een volledig karwei hoor

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:23
dopey

hallo allemaal

ik heb echt hulp nodig, ik heb net de test gedaan van predictor,
binnen vijf minuten moest hij verkleuren toen was hij heel lichtjes, maar na 6 minuten zag je duidelijk een streepje en die verdwijnt nu dus niet meer.

help help help help!!!!!

wat moet ik nou, balen want de huisarts is ook gesloten!!!!!!!
er staat in het foldertje dat als er na 5 minuten geen duidelijke streep zichtbaar is maar binnen 10 minuten wel is de test positief!!!!

morgen maar nog een keer testen!!!
KIJK ALSTUBLIEFT OP MIJN PROFIEL!!!!
groetjes marielle

[Laatst gewijzigd door dopey - 11/07/2008 @ 18:27] - Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:31
engeltje

dopey volgens mij ben je zwanger hoor meid maar als je echt nog twijfelt kan ik je de testen van het kruidvat aan bevelen ik had 5 dagen voor mijn nod positief getest en zijn dus echt zeer gevoelig.

anders mag je mij altijd toevoegen op msn hoor als je dat hebt.
inge_wuytens@hotmail.com

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:57
sas

dopey

je ben zwanger hoor meid. probeer morgen nog een test maar ik denk dat het prijs is

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:42
Charlie

Hi Marielle,
Ik zie toch echt een streep!! Maar net als wat engeltje zegt, haal even die van t kruidvat. Ze staan echt als 1 van de beste testen te boek. Predictor schijnt echt pas goed te reageren als je HG (heet dat zo, weet t niet meer haha) heel hoog is.
Maarre ik ga je toch al stiekem feliciteren!!
xxx

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 06:54
dopey

Hallo allemaal,

vanmorgen om 6 uur test gedaan weer predictor ik moest heel nodig plassen en ik dacht laat ik maar mijn ochtendurine nemen. Na 5 min ben ik gaan kijken toen sloeg weer de twijfel toe lichtstreepje, maar na 10 minuten duidelijk een streep.
Ik wil vanmiddag toch nog even een andere test kopen, maar mijn ventje zegt wees niet zo onzeker meid hij geeft positief aan.

Dus zoals iedereen zegt ik ben zwanger!!!!! anders gaf hij helemaal niks aan. Maar wil het zeggen dat ik dan bijna geen hcg in mijn urine heb dat hij zo licht is.
groetjes dopey, ik ga toch even mijn banner aanpassen!!!!

I'm happy Sylvain wordt grote broer((pregnant}}

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 09:27
ann

dag dames,

jaja dopey, je bent .Een dikke proficiat!!Enne je moet zo niet twijfelen, ik was dadelijk op je profiel gaan kijken naar de testjes en die zijn toch héél duidelijk dus je bent wel degelijk zwanger!!

charlotte, ah ik ben niet de enige die haar verliest is gek he, al die maanden niet gaat had en dan nu...Maarja, borstvoeding vraagt ook wel wat van een lichaam hé.
zwijg van mijn schoonma want wordt er pupelure (helemaal dus) zot van.Ze vindt het vanzelfsprekend (zegt wel af en toe mercie) maar iedere morgen als ze haar brievenbus leegmaakt dan belt ze;ze zou nog willen dat ik iedere dag langs ga daarvoor maar dat gaat niet hé
En ik die dacht dat mijn haar uitviel door haarhihi
ochja...

Gisterenavond zijn we naar vrienden geweest (collega's van mij en de grote baas) was heel leuk.Heeft werner ook eens goed gedaan, even weg van alles.en we hadden julie meegenomen (ik moet het eens gaan leren om haar alleen te laten) maar ze is heel braaf geweest, we hebben nu een campingbedje gekocht en ze was dadelijk inslaap gevallen

zo, ik ga hier verder doen, nog veel werk voor de doop morgen.

xxx

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 10:27
kiemenie

Goeiemorgen,
Ik heb eindelijk eens tijd omhier iets naar te zetten.
Nona,proficiat met je kleine meid.
Lijkt mij inderdaad een zware bevalling.

Mama!!! waauw wat ben ik jaloers zeg, de eerste ronde weeral raak!
Proficiat.
Dopey: ook proficiat met uw zangerschap,dit is echt een duidelijke streep hoor!!

Nu hier nog niets te zien qua cyclus,pffffft.
Ik ben maandag naar het ziekenhuis geweest omdat ik iets voelde in m'n borst. Ik moest dus voor een mamografie en een echo maar die momagrafie wilde ze niet derickt doen. De dokter wou eerst zien met een echo of hij iets zou vinden en inderdaad er zit iets.
Ik heb 2 cysten in m'n borst zitten ,maar deze zijn gelukkig goedaardig. Wat een opluchting!

Zo,ga jullie laten.

Groetjes kiemenie

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 17:29
Nona

Hallo!!

EIndelijk beetje tijd, Milla ligt nu rustig in de draagdoek te slapen:)

Kiemenie, wel spannend van je borst, gelukkig is alles ok. Da's toch altijd even spannend he... Mijn moeder heeft 2 jaar geleden borstkanker gehad, en ja... het verandert wel je perspectief op de dingen he.

Dopey, proificiaaaat:) en ook aan Mama!! Man, wat is het hier vruchtbaar he:) Patjoefel, ook welkom terug, spijtig van hoe het gelopen is met je man, maar er is toch iets moois uit gegroeid he. En misschien kunnen jullie wel een mooie vriendschap overhouden?

Aie, de rust is precies wat over...

Dames met kindjes, ze is nu een week oud, het is toch de bedoeling dat ze zoveel mogelijk slaapt he? Ze heeft vannacht een 6u aan een stuk geslapen, maar ik merk dat ze snel overprikkeld is en niet goed in slaap valt. Ze heeft ook een grote zuigbehoefte en heeft nu haar eigen duim ontdekt, maar vindt die natuurlijk niet elke keer:) maar nu is mijn pink helemaal niet meer zo boeiend of rustgevend natuurlijk:) En een tutje, kweetni...
Enfin, wij worden op een trouw in Duitsland verwacht op de 1çe, en ik wil echt echt gaan (is een goede vriendin van me), maar ik wil mijn lief klein Millatje ook wat beschermen voor overprikkeling... Natuurlijk is dat niet realistisch:) Maar hebben jullie tips? We zitten ook financieel wat aan de grond nu, dus we zouden wel in een hotelkamer blijven, maar maar 1 nacht. Ik zou alleen naar de kerkdienst kunnen gaan, ( maar dan moet het net passen tussen de voedingen natuurlijk) en dan samen naar de recep^tie, in een draagdoek (daar is ze het rustigst)? Wat denken jullie?

ok, het wroetertje is weer wakker:) Ik ga wat wandelen he.

Kusjes!!! aan iedereen die ik vergete ben, ook, later meer he:)

dahaaag

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 18:51
dopey

hoi hoi allemaal

ik ben dus echt zwanger!!!
heb net het eigen merk van een drogist gekocht en die gaf binnen 3 minuten aan POSITIEF!!
zit mijn moeder hier bij me en ik moet mijn mond maar houden.
We trakteren calzone want voor ons is het feest, dus vraagt ze zich af waarom we calzone eten, gelukkig heeft mijn ventje extra geld gekregen van zijn baas en dat is dan een goed excuus.
van de week wil ik een taart kopen met foto van sylvain en daarop
IK BEN STOER, WANT IK WORD GROTE BROER!!! Lijkt me wel leuk voor oma!!!

groetjes marielle

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 19:52
ann

Dag dames,

Hey nona, leuk je te horen!Hoegaat het met jouw? Niet te moe? Kan je een beetje rusten?
Ahha, heeft ze haar duimpje al gevonden? tja, hier zit er nog eentje met een duim (kan je, vrees ik, niet afleren)
Oei, gevoelig aan overprikkeling? Mss een ideetje om met bach bloessem te werken. Julie is ook zo wat gevoelig aan ander volk en mijn tante zei dat ik dat daar walnoot goed voor is. Heb wel nog niets hiervan voor julie want ze neemt nu bach bloessem druppels voor het spugen. Mss eens laten testen (mijne osteopaat werkt hier me, mss jouwe ook?)

Oeps ons meisje is wakker. De rest antwoord ik een andere keer.

xxx
Ann

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >