Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 09:54 cindy ![]() | Hanan...wat zielig dat je klein mannetje zo ziek is! Hopelijk is hij vlug weer beter. ![]() |
| 07/07/2008 @ 10:33 hanan | dankje dames weer een rot nacht gehad ,,vanmorgen weer veel overgeven ,en koorts blijft nog altijd vanmiddag naar huisarts ,maak me goed zorgen om me kleine boef ,normaal altijd lachen en nu kan hij niet anders dan huilen zo zielig , hij slaapt nu lekker ,hoop dat tot vanmiddag goed gaat dan kijken wat huisarts zegtnefertiti trouwen gefeliciteerd met starten van eigen winkel lijk me erg leuk , en spannend word het weer vor jou nicole je ook heel veel succec deze ronde cindy hoe voel je nu , nog steeds goed? ![]() ga wat hier opruimen tot laters xx |
| 07/07/2008 @ 17:18 nefertiti ![]() | Heerlijk dat je weer voor een echo mag Cindy! Hanan, ben je al bij de huisarts geweest? |
| 07/07/2008 @ 20:11 hanan | ja nefertiti bij huisarts geweest en hij heeft waarschijnlijk griepje te pakken ,het zei het moet over 2 dagen over zijn , zo niet moeten we terug bij hem , want het is afgelopen donderdag begonnen en het mag niet langer dan een week zo met koorts rond lopen cindy heerlijk al de echo's , doe maar hoor hahahah zou ik ook leuk vinden ,heerlijk dat je je meisie kan horen en geniet ervan ![]() ik ga eentje in bed doen het is beetje laat geworden fijne avond |
| 07/07/2008 @ 21:27 nefertiti ![]() | Fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen, heel veel sterkte nog de komende dagen meis, zo'n ziek kleintje is slopend. Geef hem maar een dikke knuffel. |
| 08/07/2008 @ 08:05 Nicole | Hoi meiden, Nog steeds zeeer pijnlijke borsten en hoge temp. Eisprong was erg laat dus de banner klopt niet helemaal. ALs ik een late eisprong heb, komen de duiveltjes vaak enkele dagen later en niet precies 10 dagen o.i.d. dus ik laat banner zo staan. Hanan, balen meis dat je zoontje ziek is, van harte beterschap!!! Cindy, geniet maar lekker van je echo meid!! Linda, wat gaathet toch snel de tijd, ik zag dat je al 25 weken zwnager bent, hoe voel je je ? Weet je eigenlijk al wat het wordt? Ik ga nu werken!! Nicole |
| 08/07/2008 @ 09:35 nefertiti ![]() | Nicole, ik duim hard voor je meid! Hanan, heb je een beetje geslapen meid? |
| 08/07/2008 @ 10:35 Musje | Hoi meiden.. daar ben ik weer eens.. ik lees wel regelmatig mee, maar heb zelf soms niet zo veel te vertellen, of dan heb ik weinig tijd. Wat fijn Cindy dat alles goed gaat!! Ik denk heel vaak aan je.. Ik probeer je ff een pb te sturen, want ik brand ook van nieuwsgierigheig! En Nefertiti.. ik hoop zooo dat jij ook eens de gelukkige mag zijn! Heb je nog afspraken staan in het zhuis?? Heb ik een beetje overheen gelezen geloof ik.. ![]() Hanan.. hoe gaat het nu met Selmen? Wat zei de dokter? Vreselijk als je jochie zo ziek is he?? Hier alles goed.! Zoonlief is heel lief!! Hij kruipt al een beetje, niks is meer veilig in huis haha, tis zo'n onderzoekertje. Hij eet goed, en slaapt nog beter. Ben ultra verliefd op hem ![]() En dochterlief.. is de liefste zus ever. Ze is zooo lief voor hem, helpt hem met speelgoed pakken noem maar op. Alleen.. ik kan haar soms wel achter het behang plakken. Ze moet echt naar school. Ze is er klaar voor. Thuis vindt ze het maar saai terwijl ik altijd vanalles met haar doe. Na ja.. nog een paar maanden. Eind oktober is het zover.. En met mij ook alles goed. Werk weer lekker, en heb het gevoel dat ik weer mezelf word. Huilbuien zijn weg, en woedeaanvallen heb ik ook al lang niet meer gehad. Soms begint een 3de beebje weer te kriebelen, maar ik geniet volop van mijn kindjes en van het 'mezelf zijn'. Dus ik ga echt nog ruim een jaar wachten! Lieve meiden.. ik kom snel weer koekeloeren... Toedeloe |
| 08/07/2008 @ 10:37 Musje | Ow.. Cindy.. ik kan je geen pb sturen. Je moet ingelogd zijn om dat te kunnen, en ben mijn wachtwoord enzo kwijt.. Ik ga ff goed zoeken, misschien heb ik het ergens opgeslagen.. Jammer.. |
| 08/07/2008 @ 10:41 musje | Doetiehet???? |
| 08/07/2008 @ 10:47 musje | Hoi meiden.. daar ben ik weer eens.. ik lees wel regelmatig mee, maar heb zelf soms niet zo veel te vertellen, of dan heb ik weinig tijd. Wat fijn Cindy dat alles goed gaat!! Ik denk heel vaak aan je.. Ik probeer je ff een pb te sturen, want ik brand ook van nieuwsgierigheig! En Nefertiti.. ik hoop zooo dat jij ook eens de gelukkige mag zijn! Heb je nog afspraken staan in het zhuis?? Heb ik een beetje overheen gelezen geloof ik.. Hanan.. hoe gaat het nu met Selmen? Wat zei de dokter? Vreselijk als je jochie zo ziek is he?? Hier alles goed.! Zoonlief is heel lief!! Hij kruipt al een beetje, niks is meer veilig in huis haha, tis zo'n onderzoekertje. Hij eet goed, en slaapt nog beter. Ben ultra verliefd op hem En dochterlief.. is de liefste zus ever. Ze is zooo lief voor hem, helpt hem met speelgoed pakken noem maar op. Alleen.. ik kan haar soms wel achter het behang plakken. Ze moet echt naar school. Ze is er klaar voor. Thuis vindt ze het maar saai terwijl ik altijd vanalles met haar doe. Na ja.. nog een paar maanden. Eind oktober is het zover.. En met mij ook alles goed. Werk weer lekker, en heb het gevoel dat ik weer mezelf word. Huilbuien zijn weg, en woedeaanvallen heb ik ook al lang niet meer gehad. Soms begint een 3de beebje weer te kriebelen, maar ik geniet volop van mijn kindjes en van het 'mezelf zijn'. Dus ik ga echt nog ruim een jaar wachten! Lieve meiden.. ik kom snel weer koekeloeren... Toedeloe |
| 08/07/2008 @ 10:50 musje | Sorry hoor.. ik maak er een zooitje van! echt heel raar.. dat intekenen was dus gelukt, en toen was ik mijn berichten kwijt. Dus weer opnieuw kijken en uiteindelijk heb ik gezocht in 'mijn historie'. Nu staat mijn bericht er ineens 2x??!! Snap er niks van, jullie natuurlijk ook niet.. Anyway.. ik heb mijn pasword terug, ik ga Cindy nu een pb sturen.. en sorry voor al deze toestanden. |
| 08/07/2008 @ 10:53 musje | Na ja.. en nu zijn mijn berichten weer weg???? Ik snap hier he-le-maal niets van??? |
| 08/07/2008 @ 11:04 musje | Sorry meiden, dat ik zo loop te zeuern.. maar mijn berichten kan ik alleen zien als ik reageer, en dan op 'oudere reakties zien' druk. Dat is toch raar?? Na ja.. ik moet Eijse uit bed halen.. heb er de kracht niet meer voor ![]() Groetjes!! |
| 08/07/2008 @ 14:55 hanan | whahahahah musje je hebt te lang niet geweest dus pc herkent je niet meer ![]() wel goed om te lezen dat alles zoo goed gaat bij jou en met jou kindtjes heerlijk toch en al proberen kruipen zoo dat is heel netjes hoor allen moet dus alles verstopt worden ja haha nefertiti ja heb wat geslapen ,vanmorgen om half 7 wel wakker , hij wou weer niet drinken , verder geslapen tot half 9 toen weer wakker en weer wou hij niet drinken , heb hem bakje frui gegeven die heeft hij met smaak gegeten ,nou ben hele tijd bezig en weet dat hij niks van flesje wil op dat moment ,geef hem alles met lepel ,water ,melk,hapjes enzo hoe is het bij jou weer spannend hoor nou ben toch moe merk ik , ben snel geiriteerd ook ,net beetje ruzie met dochterlief , ga even met haar wandelen beetje goedmaken ![]() |
| 08/07/2008 @ 21:50 hanan | heeeeeeeeerrrlijk cindy , geniet van je kleine bewegelijke mensje ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

vanmiddag naar huisarts ,maak me goed zorgen om me kleine boef ,normaal altijd lachen en nu kan hij niet anders dan huilen zo zielig , hij slaapt nu lekker ,hoop dat tot vanmiddag goed gaat dan kijken wat huisarts zegt