Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 21:21 ![]() | Mieke proficiat met je zwangerschap. Probeer niet te vergeten om er van te genieten. |
| 06/07/2008 @ 19:50 Dromelijntje ![]() | Hey waaslandmama's ! Ik ben ook van het waasland, nog geen mama, maar wel volop aan het proberen. Mag ik erbij? Groetjes, Dromelijntje xxx |
06/07/2008 @ 22:02![]() | Hey Dromelijntje, Tuurlijk moogt ge erbij. Hopelijk geraak je snel zwanger. Stel jezelf eens eventjes voor zodat we ongeveer een beeld krijgen van je. Brientje |
| 07/07/2008 @ 22:33 Mamaatje | hoi dames, sorry dat ik hier even kom binnenvallen, maar aangezien jullie van het Waasland zijn kunnen jullie me misschien helpen. Binnenkort verhuizen wij naar Temse Velle en nu ben ik op zoek naar een schooltje in de buurt. Kennen jullie er eentje? Ben je daar tevreden van of heb je er al goede dingen van gehoord? (Mag in Temse, Haasdonk, Beveren, ... zijn) Alvast bedankt! |
| 08/07/2008 @ 16:19 Lievelien ![]() | Hoi, even snel: ik bedoel hiermee dat ze terug meer kinderen in één klas willen. Vooral in het lager onderwijs dan. En dat is niet zo'n goede zaak, hé. Ben weer weg, ciao |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waaslandmama's!!!

), maar af en toe denk ik dat ik misschien toch liever niet zolang wacht. We zien wel...
aan het doorkomen zijn. Mijn buik wordt precies uit elkaar gerokken. De laatste tijd kan ik er zo van afzien he. Binnenkort moet ik toch naar de gyn op controle, kzal eens vragen voor een andere pil.

ik verlies op voorhand,zo'n berg seg!

)

en anders naar Waaslandshopping.Vrijdag krijgen we bezoek en zaterdag een dagje CP.Zondag is nu reeds uitgeroepen tot luilekkerdag!Hopen op goed weer voor eens te BBQen.
anders moesten we extra komen en dan zijn we 2 weekends in OOSTENRIJK!!!!!!