Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 09:54 ginnie ![]() | nona wat spannend!!!!!!!!!!! ben weer weg,jarne huilt,het is allemaal nog steeds niks... ![]() |
| 04/07/2008 @ 10:10 Teddy_Kelly | Gestopt en zo gelukkig ! Hoi hoi iedereen, wil even goeiedag zeggen. Ben nieuw op dit forum. Ik en mijn ventje zijn ook gestopt met de pil dus we gaan er volledig voor. Hopelijk krijg ik veel info van jullie kant. Groetjes ![]() |
| 04/07/2008 @ 10:11 Mama!!! ![]() | welkom hier Teddy-Kelly !! |
| 04/07/2008 @ 10:37 Teddy_Kelly | Dank u. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de eerste syptomen zien/voelen dat je zwanger bent? |
| 05/07/2008 @ 08:22 Anne ![]() | O Nona waar ben je? Hopelijk is alles goed met je! Ik hoop dat je een hele goede bevalling hebt gehad en je lekker aan het genieten ben van je kleintje. Liefs, Anne |
| 05/07/2008 @ 16:33 sas ![]() | dopey wie weet, de moed niet laten zakken. ik teste ook maar pos op een week. ik zal voor je duimen |
| 05/07/2008 @ 17:08 nona | Hallo! Ja, ik ben bevallen donderdag, om 23u44... Het was een lange arbeid, dus zijn we nog in het zkh, maar onze lieve Milla is er!! en koppig zacht meisje:) Ze is alsnog gedraaid... in sterrenkijker stuit, met een beentje onder haar poep, wardoor ze zich telkens weer opduwde tussen de weëen. Het volledige verhaal volgt nog, maar alles is uiteindelijk toch vaginaal gebeurd en we stellen het wel:) Oja, we staan in het nieuwsblad van vandaag, p 2, het 1e prentje...:) Alleen hebben ze mijn woorden een beetje anders geinterpreteerd, zucht. kusjes!! |
| 05/07/2008 @ 17:51 Charlie ![]() | Hi Nona, Van harte met jullie meisje!! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen! Heel veel geluk met jullie meisje. Dikke kus en knuf |
| 06/07/2008 @ 11:30 Mama!!! ![]() | Proficiat Nona met Mila ![]() |
| 06/07/2008 @ 12:07 Teddy_Kelly | Hoi hoi iedereen heb al een paar dagen last van een opgeblazen gevoel en lichte pijn in de onderbuik. Ben ook iedere dag vermoeid en in momenten misselijk. Kan dit een teken zijn of zijn het gedachten? Hopelijk kan er mij iemand wat advies geven. ![]() groetjes ![]() |
| 06/07/2008 @ 12:07 Teddy_Kelly | Oja, en Nona proficiat met je beebje! |
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

succes en sterkte met het wachten he!!

)
maar ik durf niet meer te testen, bang dat het weer negatief is, heb elke keer het gevoel dat het komt, buikpijn, krampen en een opgeblazen buik. Ik heb echt een buikje gekregen en dat had ik bij Sylvain ook, maar ja dat zegt niets mijn partner zegt van wel en mijn collega's zeggen dat ik dikker geworden ben, het zou wel erg zijn, want k paste de laatste keer al niet in mijn trouwjurk!! Laten we hopen dat er een beebje in mijn buik zit en dat ik dan niet meer dikker wordt, hahahaha
is, tja ze wou niet draaien dus moest het een meisje zijn(vrouwen zijn over het algemeen wat koppiger