Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2008 @ 08:28 Patje ![]() | gmorgeu goh nathalie, was weeral helemaal mis hoor blijkbaar is t pas volgende week dat mn ma niet op de kindjes kan letten dus babysit komt volgende week ![]() |
27/06/2008 @ 09:42 ![]() | Patje, volgende week moet ik niet naar de kapper, dus mocht het nodig zijn... ![]() Anouk, en ....? Is het nu niet ongeveer de periode van je NOD? Ik |
| 27/06/2008 @ 15:54 Kim ![]() | even vlug, we vertrekken op weekend naar de zee, dus het zal even rustig zijn langs deze kant.. Geniet van jullie weekend meiden - de ene al wat meer dan de andere ![]() ![]() |
| 08/07/2008 @ 21:24 Renzie | Hallo iedereen ! Sorry dat ik hier plots kom binnenvallen. Hoever gaat Bassevelde en omstreken? :-) Ik woon sinds kort in Eeklo en beval begin december van een klein boelie en nu dus druk op zoek naar kinderopvang in Eeklo .. maar aangezien ik niet van deze streek ben had ik graag eens van anderen gehoord of ze positieve/negatieve ervaringen hebben met kinderopvang in Eeklo. Hebben jullie hier ervaringen mee? Of kennen jullie iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast héél erg bedankt ! ! Groetjes, Renzie en co |
| 09/07/2008 @ 16:39 Renzie | Hoi hoi ! Bedankt voor je reactie. Jij bent héél tevreden over je onthaalmoeder? Wat vind je zo goed aan haar? Ik bedoel eigenlijk: waar moet ik zeker op letten als ik een onthaalmoeder bezoek? Deze week hebben we er al drie bezocht en enkele zaken begin 'k nu wel belangrijk te vinden (de verse voeding, onbeperkte slaapmomenten, ..) Ben ook benieuwd naar Patje haar reactie :-) Groetjes, Renzie PS. Nathalie, kheb je profiel eens bekeken .. wat een sloebers heb je ! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's uit Bassevelde en omstreken

kleine kindjes, kleine zorgen; grote kindjes, grote zorgen: dus Patje, hou je maar vast hé! Maar eerlijk, het is toch plezanter dat er een beetje leven inzit...

dus babysit komt volgende week 

verschrikkelijk

Maar waarschijnlijk als ze het te jong krijgen, zullen ze het nog een tweede keer krijgen - wordt toch gezegd.