Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/07/2008 @ 18:32 Nona ![]() | Hallo! Mijn bevallingsverhaal staat op mijn profiel, ik reageer nog op iedereen hoor:) kusjes! |
| 10/07/2008 @ 19:56 sas ![]() | nona, nogmaals proficiat. amai, als ik dat lees, het was een lange zware dag. maar je hebt nu eindelijk je engeltje in je armen. hoe doet ze goed? |
| 11/07/2008 @ 10:28 Mama!!! ![]() | Patjoefel welkom terug meid !! |
| 11/07/2008 @ 11:43 sas ![]() | dopey ik zou zeker nog eens testen. ik teste met clear blue. of ga eens langs bij je huisarts |
| 11/07/2008 @ 18:06 dopey ![]() | Hallo allemaal ik heb getest, maar twijfel heel erg!!!! |
| 11/07/2008 @ 18:19 engeltje ![]() | hoe bedoel je dopey? staat er een streep of zo? zo ga vlug verder eten ben bezig met de kledij van jarne die te klein is op internet te zetten ook een volledig karwei hoor |
| 11/07/2008 @ 18:31 engeltje ![]() | dopey volgens mij ben je zwanger hoor meid maar als je echt nog twijfelt kan ik je de testen van het kruidvat aan bevelen ik had 5 dagen voor mijn nod positief getest en zijn dus echt zeer gevoelig. anders mag je mij altijd toevoegen op msn hoor als je dat hebt. inge_wuytens@hotmail.com |
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

of 

ja straks zijn we daar ferm aan het klussen en onze tent komt los
of zo