< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
10/07/2008 @ 10:29
dopey

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal,

voor degene die zwanger zijn nogmaals gefeliciteerd en voor diegene die ongesteld zijn geworden balen he, ik weet er alles van.

Vandaag nog steeds gen bloed meer, maar sinds vanmorgen hele erge buikkrampen en diarree echt waterdun en heel erg misselijk, weet even niet wat mijn lichaam allemaal met me doet.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 10:39
Mama!!!

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dopey, ik denk echt wel dat je zwanger bent hoor meid
Ik zou echt wel testen !

Aaron heeft idd niet veel kunnen oefenen, maar het is niet omdat we zwanger zijn dat hij niet meer mag hé
Bij Anouk hebben we nog "geoefend" tot de dag voor ze geboren werd,mss daarmee dat ons meisje kwam
Ja idd Anouk krijgt broertje of zusje, ben benieuwd hoe dat gaat gaan eigelijk

Fijn dat Julie ook aan de groentenpap al is

Wij gaan volgend weekend naar zee, men ouders staan daar met caraven, kijk er al zo naar uit, wij slapen met zen allen in de voortent
Ga voor daar potjes groenten en fruit meenemen dat is makkelijker
maar ga er dan wel nemen vanaf 6 maand, voor die 4 dagen dat ze dan geen 6 maand is, daar zal het niet op aankomen hé

Anouk begint echt een eigen willetje te hebben hoor
En ja mama verheft haar stem eens zodanig dat ze luistert
en wat doet Anouk dan, mama lekker uitlachen
Tis een pateeke zen !
Maar het is echt een vrolijke , lieve meid hoor, ben zo dol op haar

Sas fijn dat jullie bijna weer naar gyn mogen

Ik wil ook graag foto's van Nona zien hoor !!
Nonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ellen, Anouk en of

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 12:40
davke

hallo dames hier ben ik ook nog eens
heb gisteren eens ferm gaan fitnessen en lekker genieten in de sauna heb er echt eens van gepakt gisteren en het heeft me deugt gedaan

ja ann wij vertrekken volgend week vrijdag met de tent naar Bregenz en ik ga op je woorden denken om de tent heel goed vast te leggen hoor ja straks zijn we daar ferm aan het klussen en onze tent komt los of zo kzie het al voor me
ja tis te hopen dat we met zn drietjes terug mogen keren hé

alle dopey spannend zeg en wanneer ga je testen? mijn duimen staan hier ook al omhoog hoor
en hoe lang zijn jullie al aan het proberen?

ja ik zit hier ook vol spanning af te wachten naar het verhaal van nona en natuurlijk ook achter de foto's
dus nona laat ons niet langer meer wachten je weet hoe nieuwsgierig wij hier zijn

gini hoe gaat het eigenlijk nu met de medicatie? lukt het een beetje nu?

jaja nu al jullie kleintjes koppelen als er daar niets moois zal van komen

ja ik denk het ook dat we er deugt van gaan hebben van eventjes weg te zijn van alles en nog wa,
en andere lucht doet wonderen en daar ben ik zeker van ik ben een heel ander mens in de berglucht met mijn exceem en astma en zo
dus het zal dan ook wel werken op mijn vruchtbaarheid zeker

en hoe is het hier anders met iedereen

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 13:03
dopey

hpi Davke

wij zijn vanf 3 juni zeg maar begonnen dat was mijn eerste menstruatiedag van mijn laatste menstruatie. maar ik ben in februari gestopt met de pil en hebben het dus eerst veilig gedaan op een andere manier dan. Verder weet ik het allemaal niet meer en wordt er erg onzeker van, maar ja het is pas de eerste ronde. Ik ga ook 08-08-08 trouwen dus heb best veel strss wie weet is dat het wel hoor. maar ik ben dus vanaf februari goed ongesteld geweest om de 28 dagen dus ja ik weet het nu even niet meer.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 14:32
davke

ja ik ken da ben vorig jaar ook getrouwd heel veel stress en zo ja en ik heb dan nog eens mijn trouwkleed zelf gemaakt en één week voor we trouwden was het juist af dus heb het mezelf ook wat aangedaan dan
maar ben er wel trots op heb alles zelf gedaan de organitatie en alles wat er bij komt
maar de stres sloeg wel niet op mijn cyclus was altijd goed optijd maar ja toen nam ik wel nog de pil ik ben maar na ons huwelijk gestopt en dan veranderde mijn cyclus van 28dagen naar 32 en nu blijf ik altijd rond de 31 of 32 dagen hangen volgende maand zijn we al een jaar aan het proberen.

maar als ik jou was zou ik al eens testen hoor of laten bloed prikken bij de ha

ja ik hoop dat e allemaal heel snel nu mogen zwanger worden in ons lijstje ik ga het er nog eens bij zetten dat we nog goed kunnen volgen bij iedereen want het is al heel goed aangedikt da lijstje

bijna zwanger
--------------
Davke 24,be,1e kindje 11de ronde, nod 06/08/2008
Dopey 25,nl,2de kindje
Kiemenie 23,be,1e kindje, 1ste ronde laatste pil 13/02/08
Marijke 28,BE,3de kindje, 1ste ronde, nod: 06/07/2008

zwanger
--------
sas, 26, be 1e kindje, 30-01-2009-->nekplooimeting 17-07-2008
Ellen, 22 , be , 2de kindje, 16-03-2009

bevallen
--------
Ellen, 22,be 1e kindje, anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 27,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!
ginnie,26,be,1e kindje, jarne 15/05/2008!!!
nona, 27,be 1e kindje, Mila 03/07/2008 !!!

[Laatst gewijzigd door davke - 10/07/2008 @ 14:34] - Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 16:41
engeltje

davke ik hoop ook voor je dat de reis gestopt wordt met zijn drietjes ik duim nog altijd voor je!

dopey als ik jouw was zou ik ook nog eens testen e je weet nooit e hou ons in ieder geval op de hoogte e.

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 18:32
Nona

Hallo!

Mijn bevallingsverhaal staat op mijn profiel, ik reageer nog op iedereen hoor:)

kusjes!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 19:56
sas

nona, nogmaals proficiat.
amai, als ik dat lees, het was een lange zware dag.
maar je hebt nu eindelijk je engeltje in je armen.
hoe doet ze goed?

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 19:57
patjoefel

hoi hoi

voor de anciens onder ons, kennen jullie me nog????
kweet het, tis echt een eeuwigheid geleden dak nog van mij heb laten horen en blijkbaar is er ondertussen al heel veel gebeurd

dus bij deze: proficiat aan de mama's, de zwangeren en een schouderklopje voor de klussers

ik ben een hele tijd vant forum geweest omdat ik uiteen ben met mijn man... vind het heel jammer, maar het ging echt nie meer ondanks het feit da we mekaar wel nog graag zien.
en ja, hij wou nog geen kinderen, ikke wel en da deed er ook geen deugd aan...

MAAR... ik heb iemand leren kennen, een schat van een jongen die al een dochtertje heeft van 4 en hij wil dolgraag nog kindjes met mij.
ik voel mij zoooo gelukkig... dus hebben we maar besloten om te beginnen klussen. ik hoop echt dat het rap prijs is hoor. zitten nu in ronde 2 en mijn NOD is nu maandag. SPANNNEND !!!
had vanmorgen al es getest met kruidvat testje maar negatief :(
och ja, mss nog ff afwachten hé

allez, kheb hier al genoeg neergeschreven

tot de volgende
kus
inge
Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 21:49
dopey

Hoi hoi

nog even snel een vraagje, wat denken jullie? Moet ik toch maar gaan testen heb dus niet echt een menstruatie gehad. alleen zondagochtend een heel heel heel klein veegje bruin. Zondag op maandag, bloedverlies met afvegen. maandag alleen in het topje van mijn tampon dinsdag ook in het topje van mijn tampon en vanaf dinsdag 4 uur helemaal niets meer. Gek hoor!! ik heb al 3 maanden een normale cyclus. ik weet het echt niet meer, ik wacht op jullie advies en wat is dan een goede test om te pakken. Ik had officieel ongesteld moeten worden op 1 a 2 juli!!!

groetjes marielle

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:32
davke

hallo allemaal

Hey patjoefel welkom terug ben toch blij dat je hier toch efkes komt goeiendag zeggen ze zullen hier blij zijn ze hebben enkele weken terug nog gevraagt achter je hoe het zou zijn met je

hey dopey ik zou toch eens testen als ik van jou was je weet nooit hé ik duim allesinds voor jou
en gebruik die van het kruidvat schijnt dat die zeer gevoelig zijn

hey nona ja ik wilde eerst even reageren ga nu eerst je profiel eens lezen kom dan snel terug

tot later allemaal

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:40
davke

amaj nona
het was dus een zware bevalling kvind het mooi van je dat je toch alles op alles hebt gezet om toch natuurlijk te bevallen proficiat
alle en nu ferm genieten van je kleine wondertje profiteer er maar van
en hoe is het nu met Mila doet ze het goed en hoe gaat het met de trotse ouders lukt da een beetje?

alle geniet maar dada

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:43
ann

dag dames,

Inge, leuk je nog eens te horen!!was wel véél te lang geleden
Maar zo te horen maak je het nu wel goed?Jammer dat je uiteen bent van je man maar je hebt nu je grote liefde gevonden?Ik hoop dat het nu niet zolang duurt hé want het liep toen ook niet zoals het moet hé?Hoe is het nu met je schildklier?

Dopey ik zou toch nog eens een testje wagenik had getest met testjes die ik bestelde via internet (matcare)toen ik daar positief op testen(geloofde ik het niet want ik kon niet spontaan zwanger worden)ben ik clearbleu in het kruidvat gaan halen en deze gaf ook goed aan!
Maarja als je ze besteld via internet heb je ze na 2dagen (moet je dus nog even geduld hebben)

Nona, leuk je te horenAmaai wat een bevallingsverhaal?Maar ik wil je een dikke hele dikke chapeau wensen omdat je het zo goed hebt gedaan!!veel vrouwen zouden zo een stuitbevalling niet volhouden.je hebt dat prima gedaan!!

hoe is het met de andere dames?Ik zal straks antwoorden op de rest, ons meisje is wakker aan het worden...wat een slaapkopje hé

xxx
ann

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:28
Mama!!!

Patjoefel welkom terug meid !!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 11:43
sas

dopey
ik zou zeker nog eens testen. ik teste met clear blue. of ga eens langs bij je huisarts

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 17:31
Charlie

Hi meiden,
Nona, wat heftig je bevallingsverhaal. Ze was dus niet 1 2 3 daar.
Ik ben wel heeeel benieuwd naar een close up foto van haar!
Inge, wat leuk om jou weer te zien! Pff jij hebt dus een aardig heftige tijd meegemaakt. Wel leuk dat je nu iemand hebt die dolgraag kindjes met jou wil! Ik zal voor je duimen en hopen dat t heel snel gaat lukken.
Dopey, ik ben ook heel benieuwd of je zwanger bent. De eerste paar maanden van mijn zwangerschap had ik nog heel licht bloedverlies op de tijden dat ik eigenlijk ongesteld moest zijn.
Anne, hoe is het met jou en Lotte?
Ann, jij bent echt zo lief dat je alles doet. Waardeert je schoonmoeder het wel, of vind ze het meer vanzelfsprekend? Wat zonde dat je bv er nog steeds onder lijd. Mijn haar is sinds deze week aan het uitvallen. Heeft idd met je hormonen te maken. Het valt bij mij nog mee, maar bij een meisje van zwangerschapsgym valt het ook met bossen uit.
Hoe gaat het met de groentepap? Lust Julie alles?
Sas, heerlijk dat je zwangerschap zo goed verloopt. Geniet ervan je gaat het straks missen!
Ellen, van harte met de 2e zwangerschap!! Wanneer gaan jullie het aan de fam vertellen? Hahaha wat grappig dat Anouk al zo bijdehand is.
Davke, ga jij maar eens goed genieten van de daagjes weg! Misschien dat het door de ontspanning lukt!! Ik hoop het zo voor je.
Ginnie, hoe gaat het met je en met Jarne? Helpt de medicatie?
Engeltje, wat een schat is Jarne! Wat worden ze alweer groot he?
Hier alles goed. Ryan is een moppie! Hij heeft alleen een beetje problemen met zijn ontlasting. Het doet hem soms erg pijn. Ik geef hem nog steeds volledig bv. Maandag moeten we naar het bureau. Ben benieuwd hoe groot hij nu is.
Ik ga eens even eten.
xxx

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:06
dopey

Hallo allemaal ik heb getest, maar twijfel heel erg!!!!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:19
engeltje

hoe bedoel je dopey? staat er een streep of zo?

zo ga vlug verder eten ben bezig met de kledij van jarne die te klein is op internet te zetten ook een volledig karwei hoor

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:23
dopey

hallo allemaal

ik heb echt hulp nodig, ik heb net de test gedaan van predictor,
binnen vijf minuten moest hij verkleuren toen was hij heel lichtjes, maar na 6 minuten zag je duidelijk een streepje en die verdwijnt nu dus niet meer.

help help help help!!!!!

wat moet ik nou, balen want de huisarts is ook gesloten!!!!!!!
er staat in het foldertje dat als er na 5 minuten geen duidelijke streep zichtbaar is maar binnen 10 minuten wel is de test positief!!!!

morgen maar nog een keer testen!!!
KIJK ALSTUBLIEFT OP MIJN PROFIEL!!!!
groetjes marielle

[Laatst gewijzigd door dopey - 11/07/2008 @ 18:27] - Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:31
engeltje

dopey volgens mij ben je zwanger hoor meid maar als je echt nog twijfelt kan ik je de testen van het kruidvat aan bevelen ik had 5 dagen voor mijn nod positief getest en zijn dus echt zeer gevoelig.

anders mag je mij altijd toevoegen op msn hoor als je dat hebt.
inge_wuytens@hotmail.com

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >